11 mar 2014

Koronkowe pazurki :)

Dzisiaj przychodzę do Was z drugim zdobieniem, które udało mi się stworzyć dzięki Born Pretty Store. Te z Was, które śledzą mojego bloga zapewne wiedzą, że mowa tutaj o naklejkach wodnych przypominających nam koronki :) Nad wzorkiem, kolorami i lakierami, które użyłam siedziałam i myślałam chyba z pół h :) Za nic w świetnie nie mogłam się zdecydować co zagości u mnie przy tym zdobieniu. Ostatnio cały czas przeplatają się szare i stonowane kolory- teraz chciałam trochę od tego odskoczyć, wprowadzić może róż, albo koral, i co?? Wyszło, jak wyszło... na pazurkach znów zagościł beż ! Stwierdziłam, że to jednak właśnie on najlepiej podkreśli te piękne koronki i doda temu mani elegancji :) Efekt oceńcie same !

Naklejki wodne nie sprawiły mi żadnego problemu. Wycięłam tyle ile potrzebuje i nakleiłam na płytkę - następnie przykryłam lakierem bezbarwnym. Już od 4 dni trzymają się bez żadnych ubytków. Nie nie odstaje, nic się nie ściera i nie odpada.  Mam wrażenie, że są "wtopione" w lakier :)  Na naklejkach mamy delikatną warstwę brokatu, jednak nie rzuca się ona ani troszeczkę w oczy - na zdjęciu wyżej minimalnie widać na karcie z naklejkami takie zielone refleksy - to własnie jest ten brokat :) 
Jak widzicie połączyłam je z piaskiem - bałam się , że ta gładka powierzchnia i chropowata w rzeczywistości będą się trochę gryzły.. Postanowiłam jednak zaryzykować i nie żałuje ! Mi połączenie bardzo się spodobało :) Wiem już jednak, że następnym razem zestawie koronkę z czymś ciemniejszym i mocniejszym. 
Co myślicie o połączeniu czarnego lakieru na 4 paznokciach, a na serdecznym sama koronka na białym tle ? 
Jak Wy najlepiej ją widzicie ? :)

Jak widać, niestety, ale pierwszą koronkę przykleiłam trochę krzywo :( Przy noszeniu, na codzień nie rzuca się to aż tak w oczy. Dojdę do wprawy, obiecuję ! 


Taką koronkowa karteczkę możecie znaleźć o TUTAJ
Ja posiadam numer HL210 i nawet nie wiecie jaki miałam problem z jego wyborem ! Mamy tyle możliwości, że ciężko się na coś zdecydować + wersja kolorystyczna biała, jeśli ktoś woli taką :)   
A dla Was sklep Born Pretty Store przygotował zniżkę na 10 % . Przy zakupie musicie wpisać kod SDX31


43 komentarze:

  1. śliczne <3

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudne <3 Ten lakier bezowy genialny :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny mani! Muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Inna struktura na paznokciach jest bardzo ciekawa :) Świetna koronka, chociaż ja bym poszła bardziej w stemplowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie stemplowanie wygląda tragicznie !! Chyba nigdy nie opanuje tej techniki :D

      Usuń
  5. Hehe powiem Ci,że to siedzenie i myślenie tyle się opłaciło.
    Efekt jest nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie :-) Ale to co piszesz, z czernią i bielą też zapowiada się fajnie :-)))
    Ja bym chyba wybrała jednak biała koronkę :D Ale czekam na kolejne propozycje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie na początku miałam wizję że położę je na kremowym lakierze więc tak pięknie pasowały mi te czarne ! :)
      Mam nadzieję, że niedługo uda mi się je zrealizować, bo mój czarny lakier słabo już sobie radzi :(

      Usuń
  7. Świetne połączenie! Piasek z koronką o dziwo stworzył parę idealną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda to maksymalnie słodko, urocze pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się :) i wzorek też super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te wzorki :) kojarzą mi się trochę z Borneańskimi tatuażami ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak mi też ! A ja uwielbiam takie wzorki :D

      Usuń
  11. Połączenie beżu i czerni jest dobrym wyborem - ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na arkuszu wyglądają jak zwykłe naklejki, nie widziałam, że są to wodne :) Ślicznie wyglądają na takim subtelnym tle. Bardzo eleganckie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor zupelnie nie moj ale naklejki super!

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne pazureczki i ten wzorek super

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wygląda takie połączenie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale bajeczne połączenie ;) Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki piękny efekt :) Koroneczka delikatna, świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ta koronka, ale nie za bardzo chciałoby mi się zamawiać takie cuda zza granicy ;) Może poszukam czegoś podobnego w Polskich sklepach czy hurtowniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie zestawiłaś tą naklejkę, też chyba by mi się widziała najlepiej na jakimś nudziaku. :) Nie wiem musiałabym popatrzeć na swoje zbiory :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne <3 muszę też otworzyć moje opakowanie z "koronkami" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam podobne, nawet kiedyś chyba były dodane w jakiejś gazecie ;)
    z ta trwałoscią u mnie było słabo, choc jak nałożylam parę warstw lakieru to trzymały się dośc długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie to wygląda :-) Połączenie ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo mi się podoba ten odcień pudrowego różu:) pomysł tez ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prezslicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Amazing blog,I'm new follower hope you can follow me too xoxo

    http://shopaholicbyilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. "Co myślicie o połączeniu czarnego lakieru na 4 paznokciach, a na serdecznym sama koronka na białym tle ?" Myślę. że to świetny pomysł :) Będzie elegancki mani :)
    Generalnie to zapragnęłam jakiś naklejek wodnych:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Zostałaś otagowana!:)
    Zaprasza do zabawy- piękno tkwi w detalach- pokaż ulubione elementy swojego pokoju. Tag sprawi, że lepiej się poznamy, a może zainspirujemy? 
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  28. fajne są te naklejki, piaski najbardziej lubię z drobinkami.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny ten lakier bazowy, na zdjęciach wygląda brzoskwinkowo :)
    A te naklejki koronkowe chodzą za mną już od dawna!

    OdpowiedzUsuń