18 mar 2014

Framix = 6x6x6 ! Part 6 :)

Ostatni Framix pojawił się na początku marca tak, więc najwyższa pora na nową część ! Ostatnio dość dużo się u mnie dzieje i to pozytywnego :) Wszystko układa się tak jak powinno ( tfu,tfu - nie mogę zapeszyć!!) i mam nadzieję, że u Was też tylko coraz lepiej i lepiej :) Już niedługo na kalendarzach pojawi się pierwszy dzień wiosny. Pogoda mimo ostatnich przebłysków znów się popsuła i mam nadzieję, że jak najszybciej wróci do stanu z poprzedniego tygodnia :( 

6 zdjęć minionego czasu ! 
1.Truskawki! No powiedźcie mi, kto nie kocha truskawek ? :D Oczywiście piękne, czerwoniutkie, nie z polski...ale i tak były PRZEPYSZNE ! :) Mogłabym je jeść, i jeść, i jeść....a do tych naszych niestety, ale musimy jeszcze trochę poczekać :( 
2.Tutaj już chyba każda wie o co chodzi i jakie święto obchodziłyśmy 8 marca- moje przepiękne krokusiki, które niestety, ale już zwiędły :(
3.Smoothie czyli moje wprowadzanie do diety większej ilości warzyw i owoców ! Tutaj wersja banan+cytrusy ! Mniam, mniam ! :) 
4.Wszystko niebawem się wyjaśni na co dostałam zaproszenie do pokazanego salonu kosmetycznego ;) Już nie mogę się doczekać wizyty ! 
5.Malutkie zamówienie z Minti i buźka od razu weselsza, bo kto nie lubi odbierać takich paczuszek z poczty ;) Niebawem recenzje kosmetyków, które skrywają się pod różową bibułką ;)
6. Tymbarki mówi: Bądź moim Alejandro ! 



6 polecanych linków ! 
1.Jak już wyżej Wam wspomniałam postanowiłam troszeczkę zmienić swoję dietę, oczywiście na 100x zdrowszą ! Z pomocą przybiegła mi Małgosia ze swoim blogiem Qchenne-inspiracje - co tydzień układa zdrowe jadłospisy z, których czerpie swoje inspiracje ! :) Jeśli checie coś zmienić w swoim żywieniu to również tam zajrzyjcie :)
2.Pozostając przy temacie zdrowia na blogu Karoli znajdziemy dwie inspirujace tapety ! Obie "w temacie" 
pierwsza- jak wiecie zaczęłam wyzwanie z przysiadami
druga- wprowadzam zdrową dietę 
Zajrzyjcie jeśli i Wy ciągle szukacie inspiracji i ciężko Wam się wziąć do pracy :)
3.Dobra, dobra to już ostatni link w tym Framixie o diecie :D No, ale zajrzyjcie tylko ! Super aplikacja na telefon,"Wiesz co jesz", która pomoże Wam w wyszukiwaniu zdrowej żywności ! Dla posiadaczy androida.
4."Twoje imię może Cie zaskoczyć" Bardzo fajny artykuł Pawła na temat naszych imion :) Ja go przeczytałam na jednym oddechu ! :) 
5.Kilka testów o nas,  oczywiście potraktujmy je z przymrużeniem oka ;) Ja mimo swojego wieku lubię się czasami bawić w takie rzeczy :D 
6. I na samiutki koniec Zombie Samurai prezentuje nam jak kiedyś wyglądały popularne dziś blogi. Poza samym wyglądem możemy poznać wiele wspaniałych i wartych obejrzenia blogów o, których wcześniej nie mieliśmy pojęcia :)



6 rzeczy, z których mogę być dumna!
1.W końcu po długim przestoju udało mi się przeczytać jakąś książkę ! :D
2.No tak, jak już udało mi się przeczytać książkę to dołączyłam do akcji "Przeczytaj tyle ile masz wzrostu". Na górze mojego bloga pojawiła się nawet nowa zakładka "Czytam!". W niej macie, więcej szczegółów dotyczących całego przedsięwzięcia. Mam nadzieję, że do końca roku uda mi się to zrobić !! :) Was również zachęcam do przyłączenia się :) Na bieżąco będę Wam pisała o moich wynikach :D 
3. Jak wiecie, albo i nie, wczoraj na moim blogu pojawiło się WYZWANIE ! Zachęcam Was do przyłączenia się i razem ze mną i z dziewczynami spędzenia tego miesiąca na - PRZYSIADACH ! :) Więcej info macie  o TUTAJ, a tak streszczając, ode mnie = "30 dni i 250 przysiadów" DAMY RADĘ ! :)
4.Uf, wreszcie wzięłam się za siebie i ... zaczęłam chodzić na siłownie ! Oj teraz tylko żebym długo wytrwała :D 
5.Znalazłam czas na przeszukanie ebaya i wydania kolejnych pieniędzy :D W sumie nie ma się czym chwalić, ale ja tam jestem dumna :D 13 zł za bluzkę ?! No jak mogła mnie ominąć taka okazja :D 
6.Ostatnio jest mnie tutaj PEŁNO ! Mam wrażenie, że niedługo będzie miały mnie dość :D Wczoraj nawet napisałam DWA posty i wyświetliłyście mnie aż 512 razy -  przeogromne DZIĘKUJE !! :) 



A TUTAJ znajdziecie moje poprzednie Framixy - Zapraszam :)



24 komentarze:

  1. Fajny framix ;) już zaglądam pod linka imion i wyglądu blogów ;D
    Co do wzięcia się za siebie to gratuluję postanowienia w chodzeniu na siłownię, ja wciąż ze sobą walczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Oj mam nadzieję, że wytrwam, uwierz mi, że też było mi cięzko ze sobą walczyć :D

      Usuń
  2. Najważniejsze ,że są truskaweczki...nie wiem czemu jak je widzę to mi się wydaję ,że lato jest :D
    Bardzo fajny framix:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo :D truskawki = lato!
      Dziękuje :*

      Usuń
  3. Mniam, truskawki <3 Ale robisz ochotę! :D
    Ja przyłączyłam się do wyzwania i dziś już za mną 50 przysiadów. Na razie nie jest tak źle, bo w grudniu robiłam po 100 dziennie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo super !! W takim razie już dopisałam Twojego bloga do listy w poście z wyzwaniem ! :) ooo no to masz zawzięcie :D

      Usuń
  4. U mnie kilka dni bardzo mocno wiało, były przerwy w dostawi prądu a dziś jest bardzo ciemno i pada :/
    truskawek w tym roku jeszcze nie jadłam ale zajadam się właśnie pysznym bananem. zaraz zajrzę w linki, jestem ciekawa jak kiedyś wyglądały popularne blogi, pewnie się zdziwię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to współczuje takiej pogody ! U mnie również wieje i pada czasami ...dzisiaj na szczęście troszeczkę lepiej, ale pogoda strasznie ogranicza :(
      Oj truskaweczki przepyszne !! :) Ja banany tylko do smoothie :)

      Usuń
  5. Aż przeczytałam ten artykuł o imionach, ciekawa sprawa. Trzymam też kciuki za te przysiady :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja chce już maj i truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeglądne blog, ostatnio również staram się zdrowo odżywiać. Dzisiaj zaczynam przysiady - dzięki za wpisanie mnie do akcji :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zycze wytrwalosci w cwiczeniach na silowni i przysiadach :) Tos mi smaka na truskawki narobila ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ja chcę już maj i truskawki ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyzwanie przysiadowe sama podjęłam, 12 dzień ze mna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie przeczytałam ten artykuł o imionach- bardzo ciekawe, zaraz zajrzę na pozostałe linki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. TE TAJEMNICZE ZAPROSZENIE INTRYGUJE :d

    OdpowiedzUsuń
  13. Za przysiady też powinnam się zabrać :) Ciekawi mnie Twoje zamówienie z Minti, też się przymierzam do niewielkich zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kipi od Ciebie tak pozytywna energia, że aż miło do Ciebie zaglądać! :D oby tak dalej ;) no i gratuluję zmian na lepsze w trybie życia - sama powinnam się w końcu za siebie wziąć...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku dziękuje Ci strasznie za takie miłe słowa !! :) Ciesze się, że tak pozytywnie reagujesz na moje posty :* Jeszcze nikt mi czegoś takiego nigdy nie napisał :) Dziekuje ! :*

      Usuń
  15. kocham truskawki, fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ile zmian na wiosnę, życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że zminiłaś wygląd bloga:) bardzo ładnie i malinowo a to lubię:)

    OdpowiedzUsuń