3 mar 2014

Framix = 6x6x6 ! Part 5 :)

Tak, powinno być 6 zdjęć, 6 linków i 6 osiągnięć - dzisiaj trochę zaburzę ten porządek. Przed Wami tylko 1 zdjęcie i tradycyjnie 6 linków i 6 osiągnięć, czemu tak? A no właśnie...



1 zdjęcie minionego tygodnia ! 

Chyba nic więcej tłumaczyć nie muszę :) Serwis bangla.pl bardzo skutecznie połechtał moje ego poprzez umieszczenie, znanego Wam już zdjęcia na głównej ! Ach, ja pełna dumy i radości ! :D 



6 godnych polecenia linków ! 
1. No przyznawać się, która z Was nie ma problemu z porządkowaniem szafy ?! Dla mnie jest to po prostu utrapienie ! Tego nie wyrzucę, to się jeszcze przyda, to nie modne, ale co tam, za 10 lat może założę.... I zawsze to samo :)  Jeśli również się z tym zmagacie to zapraszam do artykułu Joanny - 10 kroków na porządki w szafie :
2.Super "model" - klikacie w część ciała ludzika na którą obecnie chcecie obecnie ćwiczyć i pokazują Wam się rożne ćwiczenia :) 
3. Świetnie zrobiona ściągawka na poprawne konturowanie twarzy :) Na pewno przyda się każdej początkującej - mi na pewno ! 
4. A Ty jaki dobry uczynek zrobiłeś dzisiaj dla swojego zdrowia? Super inicjatywa ! W formie tablicy- każdy może napisać co dobrego dla siebie zrobił i pokazać to innym :) Szkoda, że jest tak słabiutko znana - mam nadzieję, że w końcu pozna ją więcej osób :) Miło się czyta jak jak Jan 59 pisze, że zamierza regularnie chodzić na badania okresowe - niby tak niewiele, a dla mnie znaczy bardzo dużo :) 
5.24 zdumiewające hotele ze świata ! Jestem nimi OCZAROWANA !!! Co kolejny to piękniejszy od poprzedniego ! Ach, żebym w przyszłości mogła zawitać chociaż do jednego...
6.Malutki, lekki test na to w jakim mieście powinnaś mieszkać :) Mi wyszedł Paryż, a Wam ? :) 



6 rzeczy, z których ostatnio mogę być dumna ! 
1. Oczywiście moje zdjęcie na głównej na portalu bangla.pl :) 
2.Ułożyłam sobie jadłospis na 5 dni ! 
3. Wzięłam się za ćwiczenia !! SERIO ! Jakoś, jakoś, ale idzie...
4. Przekonuje się do owsianki...
5.Zapisałam się do akcji Anwen dotyczącej olejowania włosów - obym wytrwała :)
6. Wreszcie odwiedziłam fryzjera ! 


A co u Was nowego ? :) 

29 komentarzy:

  1. Oj owsianka jest pyszna! :)
    Z miodem, owocami i cynamonem <3

    OdpowiedzUsuń
  2. owsianka? wolę umrzeć z głodu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Serio, aż tak ? :D

      Usuń
    2. Ja wprowadzam zdrową dietę ! :D Owsianka to podstawa :P Dzisiaj rano jak ją robiłam spaliłam cały garnek - liczę, że kolejne podejścia będą lepsze :D

      Usuń
  3. gratuluję głównej :D wytrwałości w ćwiczeniach i olejowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepiej poćwiczyć cokolwiek niż nic :P Ja też się za to wzięłam i max 1 dzień przerwy robię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja powinnam zamieszkać w Portland :D Śmieszny test :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zdjęcia na bangli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. musiałabym wziąć się za swoje szafy, ale nie mam do nich cierpliwości zupełnie :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny pomysł na post :) gratuluję osiągnięć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki, żeby ćwiczenia szły jeszcze lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w ćwiczeniach ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana ja nie na temat ale pytalas o maske mil mil :) bardziej polecam kallos keratin bo ma lepszy skład i lepiej włosy po niej wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za wiadomość :) Nigdy nie miałam Kallos Keratin - zawsze kupuje ten mleczy - teraz chyba własnie skuszę się na coś innego dla odmiany :) Bardzo dziękuje za informację - popatrzę na niego w Hebe :) :*

      Usuń
  12. Fajny ten link z ćwiczeniami na wybrane przez nas partie ciała. Jak będę miała chwilę więcej czasu to sobie popatrzę co tam ciekawego jest na pupę i talię :)
    Ja ten miesiąc zaliczam do ogromnie chaotycznego i przede wszystkim ciągle choruję. No ale nic, liczę na to, że marzec będzie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja zerkałam od razu na ćwiczenia na pupe i talie :D
      Ja również chora :( Po tym obozie cały czas nie mogę się wyleczyć. Dobrze, że słonko nam nie oszczędza, bo od razu lepszy humor :)

      Usuń
  13. Gratuluję zdjęcia!! :) Owsiankę już nawet nie pamiętam kiedy ostatnio jadłam, i czy w ogóle jadłam O.o A link z ćwiczeniami świetny, chodź nie mam z czego chudnąć a chciałabym wręcz przytyć, to ciało zawsze warto mieć w formie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Ja jadłam po raz pierwszy i nie mam pojęcia jak ją zrobić, tak żeby wszystko było dobrze:P Taka rzadka mi wyszła, że lepiej nie mówić :D Zazdroszczę Ci !! Mi marzy się schudnięcie tylko 2 kg, no, ale zawsze coś :D

      Usuń
    2. Gdyby się dało to z chęcią przyjęłabym od Ciebie to 2kg :D

      Usuń
    3. Ach czemu tak się nie da :( Wtedy już mogłabym skończyć z moja dietą, która i tak mi nie wychodzi :P

      Usuń
  14. Post interesujący, linki ciekawe :)
    żeby jeszcze był taki link który pokazuje ćwiczenia robiące się same, byłabym usatysfakcjonowana w 100% :P
    Gratuluję sukcesu na Bangli !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ohohoho no proszę :D
    Mnie wyszła Barcelona xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Stronę z ćwiczeniami na części ciała znałam wcześniej, bardzo fajna :) Zrobiłam test, wszyło mi Portland hahha nudziarz ze mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, a ja nie wiem czemu mi wyszedł Paryż :D Nawet nie marzy mi się tam jechać :D

      Usuń
  17. Ojeju, ile u Ciebie powodów do dumy :) Gratuluję tego zdjęcia, zasłużone.
    Mi ciężko przekonać się do owsianki, ale próbuję, wiem, że jest zdrowa, ale smak nie ten :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Te hotele są zachwycające :)
    A sukcesów gratuluję, do akcji Anwen nie dołączyłam, ale właśnie sobie siedzę z olejem na włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie z tym zdjęciem :). Też zaczęłam ćwiczyć ;P więc powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń