15 mar 2014

Domki dla Naszych lakierów, czyli gdzie trzymamy nasze cuda ! :)

Wpis tego "typu" już kiedyś się u mnie pojawił i jest NAJCZĘŚCIEJ przez Was czytanym postem i do dzisiaj ma aż 839 wyświetleń! Znajdziecie go o TUTAJ :)  Dzisiaj zamkniemy się w jednej kategorii, a nie tak jak ostatnio ogólnie, o przetrzymywaniu kosmetyków.  Dziś królują LAKIERY i ich pomysły na  magazynowanie :D  Może niektóre Wam się spodobają i postanowicie wypróbować je u siebie  :) Szczególnie, jeśli tak samo jak mi przestaną Wam się mieścić w najzwyklejszym, uniwersalnym kartonie i zaczniecie się zastanawiać :  Co dalej?  Wyrzucić? Pooddawać? Czy po prostu przestać kupować nowe... chyba same wiecie, że tak się nie da ! :) 
Oczywiście, wszystkie, ale to wszystkie zdjęcia z tego wpisu zostały zapożyczone z innych stron i macie pod nimi odnośniki do źródeł :) Mam nadzieję, że pod postem nie będę czytała, ile to mam przecudownych lakierów, albo skąd wzięłam takie słoiczki, pudełeczka itp ! :D Nic co tutaj NIE jest moje :D A szkoda, szkoda... 
No dobra, koniec tego wstępu ! 
ZACZYNAMY ! 

1.Słoiczki, wazoniki, wazy....
Czy jest ktoś tutaj, kto własnie tak przetrzymuje swoje lakiery ? Ja, przyznam się szczerze, że po raz pierwszy spotkałam się z takim pomysłem :) Według mnie sam w sobie jest super! Lakiery przepięknie się prezentują i wyglądają bardzo elegancko . Na pewno sprawdzi się w łazience, albo na toaletce. Niestety, ale chyba zbyt dużo lakierów to tam nie upchamy :( Nasze ulubione i takie na, które lubimy ciągle patrzeć na pewno znajdą tam swoje miejsce ! :)
Taki lakierkowy słoik może być również świetnym pomysłem na prezent! Do tego dorzucić trochę słodyczy i nasz kreatywny podarek jert już gotowy :) Ja na pewno bardzo bym się z niego ucieszyła:) 







2.Foliowe przegródki
A co powiecie na taki pomysł? Podoba Wam się, czy nie bardzo? Mnie zdecydowanie bardziej urzekły te szklane pudełeczka, ale ta idea również ma coś w sobie. Na pewno sprawdzi się w Naszej garderobie , albo zawieszone na drzwiach szafy, czy szafki od wewnątrz. Sam pomysł według mnie nie jest dość "ładny" i nie za bardzo będzie zdobił Nasze wnętrze :) Nie wiem, nawet gdzie można znaleźć takie przegródki, może Wy macie jakiś pomysł? Fajne jest w nim to, że wszystkie lakiery mamy pod ręką i bardzo łatwo po nie sięgnąć, a kolory są dobrze widoczne :)





3. Plastikowe szufladki
Są przepiękne !!  Wszystkie artykuły do zdobienia paznokci możemy sobie ładnie pooddzielać, w każdej przegródce mieć to, co nam pasuje.  Pierwsza propozycja zdecydowanie podoba mi się o wiele bardziej . Szufladki są prześliczne i eleganckie :)Na szafce będą się bardzo ładnie prezentowały, a nasze lakiery będą ślicznie wyeksponowane. Przez przezroczyste ścianki dokładnie widać co znajduje się w środku. Najważniejsze, że nie zajmują dużo miejsca, więc nie musimy się martwić, że nie będziemy mieli gdzie ich postawić. Zdecydowanie są moim faworytem ! :) 



4.Specjalne półki!
Taka opcja podoba mi się bardzo, bardzo, bardzo ! Ale ileż trzeba mieć miejsca i ściany, żeby właśnie tak przecudownie wyeksponować nasze cudeńka !! Moje lakiery byłyby zachwycone, gdyby mogły się tak dumnie prężyć i prezentować ! Na pewno zda rolę w salonie kosmetycznym, albo gdy ktoś ma wolna ścianę, w garderobie, czy nawet w pokoju - ja niestety, ale takiej nie posiadam :( Mnóstwo propozycji, na pewno każda z nas znalazłaby najlepszą, pasującą do wnętrza. Ach może chociaż ta wersja przy komodzie gdzieś by się u mnie zmieściła, ale zrobienie takiej półeczki to dla mnie czarna magia ! Dla Was pewnie też :)
Zgłaszać się, zgłaszać jeśli któraś z Was ma takie u siebie w domu ! Musze je zobaczyć ! :) 




5. Uniwersalne kartoniki
To chyba własnie tak, najwięcej z nas przechowuje swoje lakiery, prawda ? Mi służy duży karton z Ikei, który niestety, ale sam powiększyć się nie chce, a lakierów wciąż do niego przybywa. Opcja bardzo uniwersalna i najłatwiejsza z tych wszystkich :) Dużym plusem jest to, że mogę sobie z nim chodzić po całym domu - z półką przecież bym nie mogła :D Fajnym pomysłem, tak jak widzicie na zdjęciu niżej jest oznaczenie nakrętek od lakierów na górze. W pudełeczku często mam problem ze znalezieniem odpowiedniego koloru i takie rozwiązanie na pewno by mi to ułatwiło :) Będę musiała je wcielić w życie :) 


6.Patera ! 
To kolejny pomysł na przetrzymywanie naszych lakierów, który jest dla mnie nowością. Nigdy wcześniej się z nim nie spotkałam i sama na pewno bym nie wpadła na taki pomysł ! Według mnie opcja fajnie się sprawdzi jeśli ktoś ma miejsce i lubi wycierać kurze, albo w sklepie :) Na pewno wygląda bardzo ładnie, ale raczej nie jest dość wygodnym pomysłem :) Ja nawet nie posiadam takiej patery, gdzie mogłabym je trzymać i mam wrażenie, że troszeczkę zawalałyby mi szafkę.




7. Specjalne pojemniczki
No i na sam koniec pojemniczki, które specjalnie powstały z myślą o przetrzymywaniu lakierów :)  Spotkać się z nimi możemy najczęściej w sklepach, ale i w domu świetnie spełnią swoją rolę . Ja na pewno chciałabym taki pojemniczek i bardzo możliwe, że niebawem go sobie sprawię :) Idealnie wgra się w moją komódkę i każdy lakier będzie miał swoje miejsce. Gdzie możemy je dostać? Na pewno takie separatory znajdziemy na allegro i w specjalnych sklepach z wyposażeniem do sklepów ( mało maślane , ale inaczej napisać tego nie potrafię :D ) 




A Wy gdzie przetrzymujecie swoje lakier? 
Który z pomysłów podoba Wam się najbardziej, macie swojego faworyta ? :) 

Buziaki ! 

52 komentarze:

  1. Ile wspanialych inspiracji lakiero schowkow ;D Polowy nie znalam, a sloiczki zachwycila mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery w pięknych słojach ♥ Jak cukierki :D Ja swoje na razie trzymam w białych pudełkach po kosmetycznych boxach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja swoje trzymam w pudełkach

    OdpowiedzUsuń
  4. te specjalne półki najbardziej do mnie przemówiły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje tradycyjnie stoją na pólce, ale eis chyba zastanowię nad ich domkiem, te pólkowe są super i elegancko wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swoje lakiery trzymam w metalowym pudełku po Rafaello :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja trzymam w pudełku, z dziurami :D ale i tak znaleźć jakiś kolor jest trudno :/
    planowałam w przyszłości taki półeczki na ścianę bo widziałam w jakimś sklepie online, ale po tyko propozycjach to ja się jeszcze zastanowie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj półeczki są ślicznne, zebym tylko miała na nie miejsce :D Ale to prawda, ciężko będzie się zdecydować na jedne jak wszystkie są takie piękne :D
      Może pamiętasz w jakim sklepie je widziałaś, bo ja nigdy się z nimi nie spotkałam ? :)

      Usuń
  8. Plastikowe szufladki i kartoniki to najlepszy pomysł moim zdaniem ; )) . U mnie większość rzeczy jest w koszykach lub w szufladzie :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak na razie sprawdza się u mnie ozdobne pudełko, ale szukam jakiegoś innego rozwiązana W oko mi wpadły te półeczki na lakiery, bo czeka mnie zmiana wystroju pokoju w te wakacje to może i taką półkę bym sobie zmontowała :D hmm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też właśnie czeka zmiana wystroju :) Półeczki są śliczne i gdybym tylko miała na nie miejsce to juz dawno by u mnie wisiały :)

      Usuń
  10. ile lakierów oj sama bym je chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha dla mnie post na czasie, bo godzinę temu skończyłam przeprowadzać lakiery do helmera. Spodobała mi się patera i słoik - całkiem fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten pomysł na prezent już kiedyś widziałam i rzeczywiście jest mega kreatywny :D Te pudełka do przechowywania też są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja lakiery trzymam w suwanej półce w komodzie, praktycznie bo się nie kurzą tak bardzo :D
    a tak serio - wszystkie te propozycje są zachwycające :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż tak dobrze i poukładane nie mam, ale podobają mi się te w organizatorach i te półki na ścianach. Cudo. U mnie koszyczek..

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi to się najbardziej podobają te półeczki na ścianach - sama jednak trzymam w pudełku po kozakach ( w mniejsze się nie mieściły, mimo, że ostatnio pozbyłam się kilku sztuk hehe ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też keidyś swoje miejsce miały w takim pudełku, niedawno własnie je zmieniłam na te z ikei ale niestety już i z nim jest słabo :P

      Usuń
  16. ja swoje lakiery trzymam w takiej wielkiej kuli, która kiedyś (krótko) służyła jako akwarium dla złotej rybki :) takie kule są niedobre dla rybek, ale szkoda było mi ją wyrzucac, to zrobiłam z niej przechowalnię dla lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swietny pomysł z taką kulą :) nie boisz się , że się stłucze od słoiczków do lakierów ? :) Bo ja bym chyba miałą lekkie obawy :)

      Usuń
  17. Pomysł 2 bardzo mi się podoba

    Dla siebie chciałam ostatnio kupić regalik z pomysłu 3 fot 1, ale cena skutecznie mnie odstraszyła :)

    za to szafeczki z pomysłu 4 bardzo mi się marzą.

    Niestety moje lakiery mieszkają w pudełkach pomysł 5 :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to tak samo jak moje ... szufladki są sliczne i mam andzieję, że uda mi się je kiedyś kupić . A ile kosztowały, że aż tak drogo ? :(

      Usuń
  18. marzyłaby mi się taka półeczka na ścianie.. słoiczki to nie głupi pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Słoiczki chyba najbardziej mi przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Półka na lakiery? Nigdy w życiu. Nawet nie chcę myśleć co by było gdyby ktoś ją przypadkowo uderzył :D Chyba, że mowa o przeszklonej gablocie, z której nic łatwo nie wypadnie.
    Swoje zbiory trzymam w pudełku, kiedyś pomyślę o szufladkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak słabo by było wtedy z lakierami :D A jeszcze gorzej z naszą podłogą !
      czyli u Cieibe tak samo jak u mnie - teraz kartonik kiedyś mam nadzieję szufladki :)

      Usuń
  21. ta przed 5 punktem wymiata ^^
    Luby ma mi właśnie zrobić coś na ścianę więc mu pokażę, ale to jest chyba lvl hard :D

    OdpowiedzUsuń
  22. moje lakiery mieszkają w pudełku w Biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pamiętam, że chyba biedronki pojawiły się kiedyś u Cieibe na blogu :)

      Usuń
    2. razem z lakierami :D w poście z cała lakierową kolekcją :D

      Usuń
    3. O tak, tak ,tak ! Czyli jeszcze dobrze z moją pamięcią :D Moje mieszkają w pudle w jakieś kwiatowe-maziaje :D

      Usuń
  23. Ja mam specjalną kosmetyczkę, ale kupiłam sobie organizer w Biedronce i chyba tam to włożę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pudełka i szufladki najbardziej mnie przekonują:) Na półeczce niby ładnie wyglądają, ale ile potem jest odkurzania:D

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie są to zawsze metalowe pudełka po czekoladkach! Ale te słoje ślicznie wyglądają, choć nie byłby dla mnie zbyt wygodne ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o i własnie mi przypomniałaś że moim pierwszym "magazynkiem" na lakiery było własnie takie metalowe pudełeczko, ale niestetyjuż dawno z niego wyrosły :(

      Usuń
  26. Ja swoje trzymam w plastikowych pudełeczkach z Ikei (te kolorowe, pakowane po 3), zajmują mało miejsca, można je na siebie fajnie postawić i ... Są kolorowe :D! Same lakiery posegregowałam w zależności od częstotliwości używania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba też muszę posegregować tak swoje lakiery :)

      Usuń
  27. Ja trzymam swoje w plastikowym słoju, który dostałam od znajomej, która pracuje w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje lakiery trzymam w kartoniku, jednak jest już ona na nie za mały. Bardzo podobają mi się słoiczki i szufladki :) Muszę o słoikach pomyśleć.
    Słyszałam o trzymaniu lakierów w lodówce. To dobry pomysł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkałam się kilka razy z trzymaniem lakierów w lodówce. Wtedy podobno aż tak nie gęstnieją i są dłużnej przydatne. Ja nigdy tak nie robiłam :) Jakoś nie mam ochoty zawalać mojej lodówki lakierami- byłoby ich tam chyba więcej niż jedzenia ! :D A jeśli masz jakieś które bardzo zgęstniały i raczej już długo nie pociągną to warto je wrzucić do lodówki - na pewno przedłuży ich żywotność :)

      Usuń
  29. Najbardziej podoba mi się pomysł ze słoiczkami, praktycznie i wizualnie bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnia z przedstawionych półeczek jest genialna. Wszystkie lakiery w jednym miejscu, z osłoną przed dziećmi i takie reprezentacyjne...
    ... moje pudełeczko blednie przy tych wszystkich "domkach" lakierowych.

    OdpowiedzUsuń
  31. Super inspiracje! Ta zamykana półka - genialna!!

    Ja trzymam lakiery w pudełkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. najbardziej podobają mi się półeczki z boku regału, jak się kiedyś będę urządzać to sobie takie sprawię :D a obecnie lakiery przetrzymuję w szufladzie komody :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja trzymam w szufladzie :) Ale zawsze chciałam mieć takie półeczki na ścianie ale uważam że nie pasują do mnie, ktokolwiek by wszedł do pokoju widziałby moje lakiery, jakbym się chciała pochwalić. W dodatku mam wrażenie że słońce mogłoby im zaszkodzić. Ale mam już pomysł na swoją półeczkę, w polsce ją zrobię :D Kamuflażem będzie jakiś ładny obraz :) A w słoiczkach sama bym nie trzymała ale na prezent rewelacyjny pomysł :) Być może sprawię taki koleżance która ma urodzinki w maju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie za bardzo odpowiadałoby mi to, że lakiery stoją cały czas na widoku :) Pierwsze co wchodzi się do pokoju to widzi się własnie je :) Jejku z obrazem świetny pomysł !! Lakiery, prawie, że jak w sejfie :D

      Usuń
  34. Moje niedawno przeprowadziły się do większego pudła (tak, pudełkiem już ciężko je nazwać), ale magiczna czerwona skrzyneczka dalej w użyciu (mieszkają w niej lakiery, dla których zabrakło miejsca w pudle) :D
    Marzy mi się półeczka, ale póki co nie mam dla takowej miejsca ;) A ten patent z klapą na półeczkach jest świetny i chyba kiedyś wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ciekawe pomysły :) u mnie bardzo dobrze sprawdzały się takie widzące, przezroczyste przegródki - to bardzo wygodne, jeśli szukamy konkretnego koloru. ale marzy mi się taka półeczka na lakiery, a w sumie to kilka półeczek. póki co moje lakiery mieszkają w szufladzie, ale chyba przejdą przeprowadzkę ponownie do widzących przegródek :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  36. Super są te sposoby przechowywania, sama nie mogłabym zdecydować który najlepszy :) Lubię takie notki.

    OdpowiedzUsuń