5 mar 2014

Czego niebawem możecie się spodziewać :)

Po długiej ciszy w mojej skrzynce, w ciągu ostatnich tygodni wpadło kilka paczuszek :) Na wszystkie musiałam czekać strasznie długo ze względu na to, że szły z daleka, oj z daleka :) Dokładnie z Singapuru i bodajże z Chiny.  Po takim czasie, już sama zapominam na co oczekuje i, że w ogóle na coś czekam :P Niestety, ale nie da się tego przeskoczyć, a 3 tygodnie oczekiwania to zupełne minimum :(

Na zdjęciu paczki dwie, w rzeczywistości trzy ! :)


Na sam początek ćwieki, która już Wam prezentowałam w jednym zdobieniu, o TUTAJ:) Jak już wspomniałam zamówione dzięki Puszcze, z serwisu ebay :) Po wielu trudach udało mi się go ogarnąć łącznie z paypal ! Zapłaciłam za nie zawrotną cenę - 3 zł. Przesyłka oczywiście, darmowa, zresztą tylko takie oferty staram się wyszukiwać na Ebay`u. Na pewno pojawią się na blogu w jeszcze nie jednym zdobieniu :) Oczarowały mnie ich neonkowe kolory i trwałość na pazurkach - wytrzymały spokojnie około 5 dni. na pewno zamówię kolejne, może już dzisiaj jak i tak będę na nie czekać 3 tygodnie :P 


Kolejna paczuszka również z serwisu Ebay. Zamówiłam gumkę do włosów z metalowym złotkiem :) Od dawna mi się taka marzyła, a tę kupiłam bodajże za niecałe 5 zł. Przesyłka, oczywiście, że darmowa. Czas oczekiwania, tak jak już mówiłam, niestety, ale bardzo długi :( Gumka była bardzo dobrze zabezpieczona, jak dostałam paczuszkę to w ogóle nie spodziewałam się, że to ona, tak duża była:P W środku cała obklejona gąbeczką, tak więc nie było szans, żeby coś jej się stało. Kolejna rzecz, która mega mi się w niej spodobała to, to , że jest bardzo porządna. Szczerze powiedziawszy spodziewałam się jakiegoś tandetnego, lekkiego plastiku, a gdy tylko ją wzięłam to wydała mi się ciężka i bardzo trwała, i co najważniejsze jest metalowa ! Mam nadzieje, że pozory nie mylą i, że naprawdę wytrzyma długo :) Gumka, którą posiada mocno trzyma włosy, a jak się zużyje to nie powinno być problemu z jej wymianą na nową:) Jedyny mankament to to, że nie obejmuje moich całych włosów :( Mam je tak gęste, że chyba żadna by sobie z tym nie poradziła. 
Planuje pokazać Wam z jej wykonaniem kilka fryzur, co Wy na to ? :) 


I ostatnia paczuszka, jeszcze cieplutka, dotarła do mnie wczoraj. Pochodzi ze sklepu Born Pretty Store. Zapewne nie jedna z Was już oglądała ich asortyment i wie jak przeogromny jest ! Ja nie miałam pojęcia co wybrać ! W moje łapki, jak widzicie wpadły perełki na pazurki (już dzisiaj zamierzam stworzyć z nimi jakiś mani :)) oraz koronkowe naklejki wodne - również z nimi niedługo coś się pojawi, bo już nie mogę się doczekać ich na moich pazurkach ! :D 


61 komentarzy:

  1. do mnie wczoraj dotarlo 6 paczek z ebaya , a czekam na kolejne 5 :) gdyby nie tak długie oczekiwanie, byłabym tam częstym klientem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6 paczek ?! :O Jejku żeby do mnie kiedyś tyle zawitało :D Co tam nazamawiałaś ? :D

      Usuń
    2. podróbkę Tangle Teezer, 3 podróbki pędzli RT, troszkę biżu i oczywiście sporo ozdób do paznokci :) czekam jeszcze na 2 zegarki i kolejne ozdoby ;)

      Usuń
    3. Ja też zamawiam podróbke TT ! :D na oryginał mnie na razie nie stać niestety :P I pędzle też muszę :) Bo ostatnio mój do różu gdzieś się zapodział niestety :(

      Usuń
  2. kurczę, chyba będę musiała ogarnąć ebuy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę warto :) Ja długo się od tego wzbraniałam i teraz mogę tylko żałować :)

      Usuń
  3. No to teraz będziesz miała dużo zabawy ze zdobieniem paznokci :) Ja chyba nie miałabym cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jak będą się prezentować te koronkowe naklejki wodne, pewnie śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widziałam je na przykładowym mani na stronie to były przepiękne !! oby i mi tak wyszły :D

      Usuń
  5. świetne nakleji
    ciekawa jestem ich na pazurkach
    ćwieki tez mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czekam na paczuszkę z Born Pretty Store, może do mnie też niedługo dojdzie (?), bo już dość długo czekam.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na paczkę z BPS czekałam bardzo długo :) Była zamówiona przed gumką, a przyszła tydzień po niej ! Ponad miesiac czekania :(

      Usuń
  7. Ta ostatnia karuzela z BPS wygląda świetnie. Nie mogę doczekać się mani z jej udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mani jest już u mnie na pazurkach, tak więc jutro powinno pojawić się na blogu :D

      Usuń
  8. Oh czekam, czekam na efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. To czekam na mani z wykorzystaniem nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W związku z tym, że obserwujesz mojego bloga K JAK KSIĄŻKA http://kjakksiazka.blogspot.com chciałam Cie poinformować, że przeniosłam się na adres

    http://peronczwarty.blogspot.com

    Będzie mi ogromnie miło, jeśli będziesz nadal zaglądać do mnie i mnie obserwować, nie chciałabym stracić czytelników. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, od razu jak się dowiedziałam to zaczęłam obserwować :)

      Usuń
  11. No to widzę, że będzie paznokciowe szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kiedyś dwie bluzki kupiłam sobie u sprzedawcy z Bangkoku ale nie pamiętam jak długo czekałam na przesyłkę,chyba góra do tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nic nie zamawiałam na ebay i nie do końca to ogarniam, bo chyba jest polski, angielski itd ebay? :D Z jakiej stronki zamawiałaś? Może też czegoś poszukam, bo gumka bardzo fajna, ale moich włosów pewnie też by nie objęła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wchodzę na ebay.com i wyszukuje tak, żeby przesyłka była darmowa i tylko kup teraz :) zazwyczaj wtedy wychodzą mi jakieś Chińskie sklepy, z których zamawiam za grosze :)

      Usuń
    2. Dzięki :D Idę pobuszować :D

      Usuń
    3. Oj przepadniesz tam tak jak ja ! :D

      Usuń
  14. Przypomnialas mi o tej gumce do włosów muszę w nią tez zaopatrzyć świetnie się prezentuje. Cwieki na paznokcie tez sa cudne

    OdpowiedzUsuń
  15. ale super produkty! chcę je :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna jest ta gumeczka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna ta gumka, chętnie pooglądam jak jej używać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też chciałam kupić tą gumkę do włosów, ale koniec końców nie zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To się szykują ale piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O jakie fajne paczuszki ! A i jestem ciekawa jak się ta gumeczka na włosach prezentuje ! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. same wspaniałości :)
    taką karuzelkę z ozdóbkami muszę sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo koniecznie wstaw później zdjęcia jak już sobie paznokcie udekorujesz ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne rzeczy :o i te ceny! Szok :)
    Postaram się to niedługo ogarnąć, ale mogę liczyć na Twoja pomoc? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że możesz ! :) Pisz od razu jak będzie czegoś potrzebowała :)

      Usuń
    2. Dziękuje! :))) na pewno się odezwę za jakiś czas! :*
      Muszę najpierw znaleźć coś do zamówienia a to chyba nie będzie łatwe, tyle tego jest :D

      Usuń
    3. W takim razie czekam na kontakt :*
      Oj nie będzie łatwe !! Tego tam jest mnóstwo :D

      Usuń
    4. Domyślam się, i ceny takie kuszące :D
      Przysiąde może w niedzielę :D

      Usuń
  24. Świetny blog. Oczywiście że obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  25. Teraz nic, tylko zdobic, pazurki z pewnoscia beda sie prezentowaly jeszcze piekniej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę sobie w końcu kupić te ćwieki na paznokcie, bo już od dawna je chcę. Jedyne co mnie powstrzymuje, to długie oczekiwanie na przesyłkę. Ja jestem takim niecierpliwcem, że później czekam jak na szpilkach, chciałabym już, na teraz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, mam tak samo ! :D Ale wyobraź sobie, że zapewne gdy pierwszy raz pomyślałaś o tym, że chcesz je zamówić i byś to zrobiła to już dawno były by u Ciebie :D

      Usuń
  27. Czekam w takim razie na piękne zdobienia na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Naklejki koronkowe z BPS również mam ale jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gumka do włosów jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  30. Też mi się podobają takie gumeczki, tylko, że ja mam do nich za cienkie włosy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczny blog ♥
    zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga..
    http://love-little-berry.blogspot.com/
    Obserwacja=Obserwacja

    OdpowiedzUsuń
  32. koniecznie pochwal się tymi cudeńkami na paznokciach jak już coś stworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne zakupy ;) Ja ostatnio dostałam 5 paczek z ebaya :D teraz czekam jeszcze na przesyłki z innych sklepów. Tyle rzeczy w lutym zamówiłam, że aż boje sie liczyć :D czekam jeszcze aż mi przyjdzie najwspanialszy na świecie depilator z philipsa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to czekanie jest własnie najgorsze ! :D Ale mimo wszystko chciałabym teraz wyczekiwać na aż tyle paczek :D Sama muszę zamówić kilak rzeczy :) Depilatos z philipsa mam i leży zapomniany na półce :D Jakoś słąbo się niestety u mnie sprawdza :(

      Usuń
    2. Zapomniany na półce? to najlepszy sposób depilacji jaki przetestowałam ;) Już wcześniej miałam philipsa i był świetny. Wystarczy brać wcześniej gorącą kąpiel, pory w ciele sie rozszerzają i później włoski dużo łatwiej wychodzą :D a depilowałam się co 3-4 tygodnie więc się opłaca :)

      Usuń
    3. Chyba muszę wypróbować tak jak polecasz- po ciepłej kąpieli :) Zawsze robiłąm to na "sucho" bez wcześniejszego przygotowania :) Może w tym tkwi mój błąd. Boleć trochę boli, wrastać nie wrastają, ale ten czas jaki zajmuje depilacja jest okropnie długi :(

      Usuń
    4. Dłuży się tylko za pierwszym razem, po kilku razach włosków odrasta trochę mniej i Ty masz też większą wprawę ;) Ja nawet mam już miejsca na ciele, gdzie włoski w ogóle nie odrosły :) Spróbuj, może akurat tym razem się przekonasz ;)

      Usuń
  34. Fajne nowości :) Milego używania :)

    OdpowiedzUsuń