9 lut 2014

PK podsumowanie tygodnia 13 ! :)


Ten weekend jest dla mnie troszeczkę szalony i mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam w podsumowaniu, ale musiałam się szybciutko ruszać z napisaniem tego posta. Jutro wyjeżdżam tak, więc zaraz muszę lecieć się pakować, a Paznokciowy Klub przecież nie poczeka :D  Panterkami jestem oczarowana i przyznam się szczerze, że nie spodziewałam się, że tak ładnie nam to wyjdzie ! Każda praca jest prześliczna i bardzo pomysłowa :) Tyle ile nas, tyle różnorodnych pomysłów :) 
Prace zmalowało 13 dziewczyn !  :) 


















W tym tygodniu jak wszystkie wiecie w kalendarzu czeka na nas pewne święto. Przez jednych bojkotowane, przez drugich celebrowane :) A jak to jest u Was? 
Jako, że wszędzie dookoła widzimy masę serduszek i amorków myślę, że to właśnie one powinny wylądować u nas na pazurkach w tym tygodniu :) Mam nadzieję, że się ze mną zgodzicie :) Oczywiście wszystko pozostawiam Waszej inwencji twórczej - ma być po prostu WALENTYNKOWO ! 
Mam również małą prośbę i z góry Przepraszam, ale ten tydzień nie będzie tygodniowy tylko aż dwu. Jako, że jak już wiecie, jutro wyjeżdżam na ponad tydzień i zdecydowanie odpoczywam od blogosfery to nie dam rady zrobić podsumowania w przyszłą niedzielę ... Tak więc, na wrzucenie Waszych pomysłów i zmalowanie serduszek macie aż dwa tygodnie  :) 
Zatem - DO DZIEŁA ! 
Oczywiście, tradycyjnie wrzucam Wam kilka inspiracji :) 

A na sam początek tutek jak zmalować serduszka: 
http://www.pinterest.com/pin/285415695106712084/

http://www.pinterest.com/pin/552253973027530191/

http://www.pinterest.com/pin/547398529680227251/

http://www.pinterest.com/pin/267119821621330937/

http://www.pinterest.com/pin/469641067363425244/

http://www.pinterest.com/pin/564849978235497315/


http://www.pinterest.com/pin/115052965454273198/




34 komentarze:

  1. Wszystkie prace są świetne! :) Coraz fajniej z tygodnia na tydzień to wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, ale z Was zdolne dziewuchy <3 Jestem zachwycona, co za precyzja :) Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne panterki, ale z Was zdolniachy ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te panterki, praktycznie każda mi się podoba :)
    Ale jesteście zdolne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne, ale chyba najbardziej podobają mi się Twoje pazurki ! Zapraszam na nowy post, byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja w tym tygodniu też zmalowałam swoją panterkę, tylko że zostawiłam Ci linka pod jednym z wpisów wczoraj, a nie tak jak zawsze wysyłałam swoją prace na e-maila, a mnie w zestawieniu nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze raz przesyłam linka : http://4.bp.blogspot.com/-q8z2lbi_9l8/UvajbgxdOiI/AAAAAAAABTc/_I6yJzrfg4w/s1600/100_4297.JPG

      Usuń
  7. uważam, że wszystkie pazurki są śliczne ;)

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanego wypoczynku!!!! :D

    z walentynek się już nie wykpię, bo to moje święto :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie pazurki są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc, to patrząc na pierwsze pazurki, miałam napisać, że najlepsze. Potem spojrzałam na drugie i miałam zmienić zdanie itd., itd. i w sumie ostatecznie stwierdzam, że dziewczyny się spisały! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Małe dzieła sztuki! Zawsze mnie to zastanawia - ja zwykle robię klasyczny manicure, ale jak coś odpryśnie to i tak się denerwuję, a co dopiero jakbym miała takie cuda na paznokciach?! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawy w prace tydzień! wyjątkowo wyrównany, podobają mi się praktycznie wszystkie propozycje, szczególnie te wielokolorowe - chyba czuję już czającą się wiosnę! :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze, dajecie rade :)! Wszystkie paznokcie prezentuja sie super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne te wasze pazurki! Nawet nie wiem, ktore podobaja mi sie najbardziej ;) wszystkie sa cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdobienia, fajny sposób na serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie prace są śliczne!
    ale serduszkowe inspiracje jeszcze bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju, jakie wy jesteście uzdolnione! Pięknie sie wasze wzorki prezentują :) Chciałabym umieć tworzyć takie cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne panterki :)
    W sumie to się cieszę, że będzie 2 tyg. aż, bo będę miała okazję nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. boskie :) same talenty.. zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie są bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne wzorki, szkoda, że ja tak nie potrafię :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnie mnie zauroczyły! Są prześliczne!<3

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zwykle dodałam moje zdobienie i zapomniałam Ci wysłać linka, ale widzę, że zdążyłam :)
    Oto moje serduszka: http://my-own-colors.blogspot.com/2014/02/walentynkowe.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Niezwykle udany tydzień! Wszystkie prace bardzo mi się spodobały, każda z Was miała swoją wizję i przedstawiła ją w bardzo udany sposób :) Już nie mogę doczekać się Twojego powrotu i podsumowania kolejnego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wszystkie mani są tak piękne, że nie mogę oderwać od nich oczu!

    OdpowiedzUsuń