2 lut 2014

PK Podsumowanie tygodnia 12 :)

No to już 3 miesiące zabawy za nami ! Ja niestety w tym tygodniu nie dałam rady nic zmalować ze względu na sesję, a dzisiaj tylko szybciutko wrzucam Wam cudowne prace dziewczyn :) W tym tygodniu zmalowanych mamy 15 prac :)  Zapraszam do podziwiania ! :)


Angelika

















A co będziemy malować w tym tygodniu ? :) Myślę, że jest to wzorek, który jest podstawą do wielu zdobień i na pewno jego nauka nam się przyda  :) Idziemy w trochę zwierzęce motywy i hasłem przewodnim tego tygodnia zostaje 
PANTERKA ! :) 
To co? Do dzieła ! :) 

http://www.pinterest.com/pin/529454499914694789/

http://www.pinterest.com/pin/356980707934778000/

http://www.pinterest.com/pin/503488433313202638/

http://www.pinterest.com/pin/246431410834090670/





34 komentarze:

  1. To już 3 miesiące?! o.O Rany, jak ten czas zapiernicza....
    Nigdy nie robiłam panterki... Mam teraz stracha :P

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne wzorki wszystkie mi sie podobaja

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybko mija ten czas... powodzenia na sesji!!! A panterka jest do zrobienia :D Lubię ją ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, aż miło popatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale kolorowo i miło się zrobiło :) Panterka też fajna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ładne kwiatuszki wiosną mi zapachniało :)
    ciekawa jestem panterek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne pazurki :)
    Ja ostatnio miałam paznokcie w fatalnym stanie to ich nie pokazywałam, ale ostatnio trochę podrosły to może się na panterę szarpnę! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prace bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cuda! :D a panterka, genialnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze, niektóre są tak profesjonalne, że aż miło się patrzy!

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że ja nic nie potrafię z tego robić;(

    OdpowiedzUsuń
  12. No to ja w tym tygodniu odpadam. Jak z kropkami jakos sie przeprosilam tak panterka i zeberka do mnie nie przemawiaja... Tak, wiec dziewczyny do boju!

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz wiosna już musi przyjść ;) Cieszę się na panterkę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kwiatki :-) Mam nawet kilka faworytów :D Muszę zmalować niedługo takie jak w propozycji 'Kosmetykon' :D
    A panterkę już malowałam kilka razy, powodzenia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczne prace :) niektóry bardzo wpadają w oko ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Paprykens zmalowała coś w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super blog :-)
    zapraszam również do mnie :-)

    www.kuchniaipodroze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzika Wózkowa i TiffanyBlue - piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kwiatki to nie jest mój ulubiony wzór na paznokciach, ale i tak dziewczyny świetnie wypadły, Fanaberie Polki nawet i ja bym ponosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. oh normalnie czuję się w jakimś ogródku kwiatowym ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale się dziewczyny wykazały! Rewelacja, pozazdrościć takich umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie wzorki wyszły cudownie a najbardziej spodobały mi się paznokcie Fanaberie Polki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam wzorki na paznokciach! wszystkie mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podziwiam dziewczyny ,piekne prace! :) ja to nieznosze malowac paznokci ani nie mam talentu w tym kierunku :P

    OdpowiedzUsuń
  25. MMMaloka podbija moje serce <3 Super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  26. Panterkę miałam 2 razy i przyznam, że trzeba się trochę przy niej napracować, ale efekt jest tego warty! ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne kwiatki :) Chciałam zrobić to zdobienie, ale niestety musiałam obciąć paznokcie a teraz próbuję je doprowadzić do formy, więc na razie ich nie maluje tylko używam odżywek. Jak tylko podrosną to wrócę do zdobień. A panterkę robiłam całkiem niedawno i była na moim blogu. Mam nadzieję, że nie zostanę wyrzucona z klubu za tą przerwę :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale piękne! Spróbuje ta panterke :D

    OdpowiedzUsuń
  29. PRZEPIĘKNA ta 1 i 2 panterka. Muszę takie zrobić, dzięki za inspirację ;)

    OdpowiedzUsuń