7 lut 2014

Paznokciowy Klub i moja panterka :)


W tym tygodniu jak wiecie królować u nas będą zwierzęce motywy. Ja przyznam się szczerze, że nigdy za takimi nie przepadałam, ale uważam, że mały, delikatny akcent wygląda bardzo ładnie :) Nie możemy przesadzać i należy zachować umiar. Żeby moje mani nie kojarzyło się z kiczem postanowiłam pomalować panterkowo tylko palec serdeczny :) Stwierdziłam, że na śnieg do wzorku super będzie pasować neonowa baza. Tym bardziej, że lakier kupiłam na lato i jeszcze nigdy nim nie malowałam :) Wiem, że panterka w 100% panterką nie jest, ale mi końcowy efekt nawet się podoba :) Nie jest szczytem moich marzeń, ale co tam ! A Wy co myślicie o takim połączeniu? Hit czy Kit? :) 



28 komentarzy:

  1. bardzo mi przypadło do gustu takie połączenie, jak dla mnie hit :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie hit :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idzie wiosna :)! Słońce, żółty i drapieżny wzór :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie hit :D Kolory świetnie do siebie pasują. szary pasuje do okresu zimowego, a żółty przynosi trochę słońca. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow jakie oryginalne, no mega wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna panterka Ci wyszla :) To to biale na zdjeciu, to snieg o_o ??? U nas nadal na plusie, przebisniegi i krokusy kwitna, wiosna pelna para ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ Ci świetna panterka wyszla!!

    OdpowiedzUsuń
  8. super, bardzo mi się podoba Twoja panterka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubi panterkę na takich soczystych lakierach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna panterka ;) U mnie też już można znaleźć parę panterkowych zdobień, ale jutro nowiutkie specjalnie do Paznokciowego Klubu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Postarałaś się! Jak dla mnie rewelacja :) Piękne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  12. moje zdobienie panterkowe: http://lakierkowo.blogspot.com/2014/02/panterka-w-klubie-paznokciowym.html

    OdpowiedzUsuń
  13. ekstra połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hit, zdecydowanie :) Fajnie połączyłaś kolory, nieźle się równoważą. Udało Ci się zachować umiar, więc całe zdobienie wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zdecydowanie hit! Genialny żółty! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie, fajny kolorek wybrałaś nas panterkę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe połączenie :)
    Moje zdobienie na ten tydzień : http://4.bp.blogspot.com/-q8z2lbi_9l8/UvajbgxdOiI/AAAAAAAABTc/_I6yJzrfg4w/s1600/100_4297.JPG

    OdpowiedzUsuń