22 lut 2014

Framix = 6x6x6 ! Part 4 :)

Dawno mnie nie było, oj dawno ! Wole nie myśleć ile w ciągu tych dwóch tygodni w blogosferze mnie ominęło :) Wyjazd zaliczam do jak najbardziej udanych ! Już za tydzień czeka mnie powrót do rzeczywistości  :( Oby ten semestr był jeszcze lepszy od poprzedniego ! :) Mam nadzieje, że i u Was już wszystko pozaliczane i powolutku do przodu :) Regenerujmy się na nowy semestr akademicki ! Dziś luźnie, czyli Framix- uzbierałam dla Was tyyyyyyle linków, że aż sama nie wiem od czego zacząć:D  Ale na początek, tradycyjnie zaczniemy od zdjęć..

6 zdjęć minionego tygodnia
1. Moje ostatnie pazurki :) Mięta, srebro i jasny róż, jak Wam się podoba? :) 
2. Ciaaaaacho - wszelkiego rodzaju szarlotki uwielbiam i ubóstwiam ! Jeszcze lody śmietankowe do tego ! Mniam, mniam ! 
3. Zima w górach :D Tak, tak ! Wszędzie zieleń i +10 :) 
4.Śnieg też się pojawia, ale tylko sztuczny i na stokach ....
5. Kawka , komputer i Wasze blogi - czyli malutki codzienny rytuał :) 
6. Po przetestowaniu kosmetyków z liczi musiałam aż się po nie wybrać i je skosztować ! Powiem szczerze, że jakoś mnie nie urzekło i nie zachwyciło :) Więcej męczenia się z obieraniem niż to warte :) 


6 godnych polecenia linków ! 
I w tym tygodniu mam tutaj przeogromny problem! Przez moją długą nieobecność tyle się tego nazbierało, że lepiej nie mówić :D Ale tak jak w tytule - dam Wam tylko 6 ! :D 

1.Na sam początek trochę organizacji tego z czym ja mam największy problem w swojej szafie. Moją odwieczną udręką są TOREBKI ! Za nic na świecie nie mam na nich miejsca :( Może i Wam przyda się taki malutki pomocnik u Aliny  :)
2. Super notka z 10 rzeczami, które zrobiłabym, gdybym nie miała sesji. U mnie już nieaktualne, bo sesja już dawno, dawno za mną, ale wiem, że niektóre z Was jeszcze walczą :)  Idealnie odzwierciedla moje potrzeby, gdy przede mną leży sterta książek i wizja całego dnia nauki :D A u Was jak jest ? :) 
3. Cała galeria po prostu mnie  ZAFASCYNOWAŁA ! Znajdziemy tutaj najpiękniejsze zdjęcia ślubne ! Chyba każda Panna Młoda o takich marzy :) Zapierają dech - warto zobaczyć ! :) 
4.Magda stworzyła dla nas naklejki na przyprawy ! :) Do wyboru mamy mnóstwo wzorów i kolorów - wystarczy podejść do pierwszej lepszej introligatorni i wydrukować ! :) Dla mnie są one po prostu idealne i nie ma szans, że nie przyozdobią moich przyprawników :)
5. Bloggerski kalendarzyk z wydarzeniami :) Bardzo fajnie na niego zerknąć i mieć go pod ręką :) 
6. Jeździcie samochodami, albo robi to ktoś z Waszych bliskich? Wejdźcie na TĄ stronę i przeczytajcie trochę o kartach ratowniczych do pojazdu ! Świetna i ważna inicjatywa. Szkoda, że jest tak słabo rozpropagowana. Dzięki niej podczas wypadku skrócicie czas pracy strażaków i służb ratunkowych !!!


6 rzeczy, z których ostatnio mogę być dumna ! 
1. Zamknęłam trzeci semestr studiów z przecudowną średnią ! 
2. Powoli docieram do tego, co chciałąbym robić w przyszłości :) 
3.Troszeczkę, wreszcie ogarnęłam Photoshopa ! :D 
4.Moje pierwsze zakupy z ebaya, już u mnie :D Przesyłka cała i prawie zdrowa :D 
5.Mam za sobą pozytywnie intensywny tydzień ! 
6. Jestem pełna energi i już nie mogę się doczekać nowego semestru !!! :)  


21 komentarzy:

  1. Gratuluję, że tyle udało Ci się osiągnąć :) Uwielbiam tę serię postów u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy z powrotem :D zdjęcia cudowne, miałaś genialne widoki. Kilka linków kitram do siebie, przydadzą się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak co do widoków to muszę się zgodzić ! Były fenomenalne :)

      Usuń
  3. Gratuluję zamknięcia trzeciego semestru, naklejki Magdy są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że już jesteś! :)
    Linki obadam później, tymczasem gratuluje zaliczenia sesji. U mnie też na szczęście koniec ale ja zaczynam od poniedziałku..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Dziękuje ! :) Oj to współczuje, ja jeszcze tydzień się regeneruje ! :)

      Usuń
  5. Fram, wszystko dobrze piszesz, że nie możesz się doczekac nowego semestru? :D
    a liczi uwielbiam, mam przepis na pyszne babeczki z nim, może chcesz? po nich napewno się przekonasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Dobrze piszę ! :P Ja wiem, że wszyscy chcą wakacji, ale ja już się miesiąc obijam :D
      Oooooo babeczki z liczi ?! Jasne, że chce, nie miałam pojęcia, że z takimi maleństwami można robić takie cuda :D

      Usuń
  6. tez nie lubię liczi :D powodzenia w kolejnym semestrze :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ciaacho! szarlotka, jeszcze z lodami, mniaaam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też chciałam nowego semestru :D po tygodniu mam dość :D
    Kochana, jak Ty obierasz liczi? To są dwa ruchy ząbkami i już :) zero męki, za to uwieeeeelbiam liczi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i pewnie u mnie będzie tak samo :D
      Hahaha , czyli moja taktyka obierania liczi jest zła :D Muszę ją zmienić :P

      Usuń
  9. Gratuluję świetnej średniej na koniec semestru :) Ja ze swojej również jestem zadowolona, ale z nadejścia nowego semestru już mniej :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że wyjazd się udał :D
    Podobają mi się twoje pazurki ;) Mi się ostatnio połamały, więc musiałam ściąć :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Liczi uwielbiam, jest pyszne :) A szarlotka..nie rób mi smaka..MNIAM>

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię liczi w jednej restauracji w której czasami bywamy są już obrane liczi (jest tam szwedzki stół więc sobie nie oszczędzam ;) )

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę ;) kocham góry <3
    Gratuluję osiągnięć w nauce!

    OdpowiedzUsuń
  14. Już dawno nie jadłam liczi, chyba sobie je kupię dla przypomnienia w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń