4 lut 2014

Framix = 6x6x6 ! Part 3 :)


6 zdjęć minionego tygodnia ! 

1. Jeżeli ktoś na bieżąco w poprzednich Framixach śledził historię mojego hiacynta to obecnie wygląda tak i już ani troszeczkę nie pachnie :( Ma szczęście, że do końca sesji umilał mi czas :) Teraz niestety, ale dogorywa :(
2.Wersje złoto-różową podziwiałyście na blogu tydzień temu :) Złoto zostawiłam i postanowiłam zmienić pazurki na trochę ciemniejsze :) A brokat dalej się trzyma !! Już ponad tydzień ! :) I nie ma na nim żadnych, ale to żadnych odprysków, aż szkoda mi go zmywać :P
3.Moje dwa nowe książkowe łupy. Idziemy trochę w kulinaria, ale jak zobaczyłam na jakimś blogu, że ta cudowna seria obecnie w Empiku jest za 10 zł to nie mogłam się oprzeć ! Jak widzicie skusiłam się na Muffinki i Przedpołudniowe Przekąski :)
4.Jeszcze nauka - najgorszy tydzień już za mną ! Ach, wszystkie książki i zeszyty wczoraj pochowałam jak najgłębiej !
5.Kucharzymy - moje ulubione tortille :)
6.Zeszyt z Ikei po którego wybieram się od stycznia ! Nie wiem kiedy wreszcie uda mi sie go kupić :P A na kalendarzu już 4 luty !


6 godnych polecenia linków !
1.Macie problem z nauką języków. Mi w tym tygodniu pomaga oto TA strona :) Może i Wam się przyda :) 
2.Nie wiem czy istnieje jeszcze bloggerka która nie widziała rankingu Kominka? Jeżeli tak to śmigajcie tam szybko! Ja znalazłam mnóstwo świetnych blogów :) 
3.Cudowna notka od Black Dress ! Czyli jak nie zjadać kilogramów słodyczy podczas zimy :D Na pewno wszystkim się przyda ! :) 
4.Ten sklep mnie po prostu zauroczył ! Jest tam tyyyyle cudownych rzeczy do domu i wystroju ! Już sobie kilka cudeniek wypatrzyłam ! Teraz tylko czekać na zastrzyk pieniężny :D
5.Alina daje nam porady jak uzyskać rutynę i mieć internet pod kontrolą, ja ten artykuł przeczytałam z wielką przyjemnością :) I niektóre pomysły zamierzam wcielić w życie :)
6.Happyholic i jej 50 pomysłów na spędzenie czasu poza internetem ! Biorę się za ich realizację i powolutku będę odznaczać na liście  :)


6 rzeczy, które udało mi się zrobić w tym tygodniu ! 
Oj podczas tego tygodnia mam jedno przeogromne osiągnięcie, które zasługuje na tych 6 punktów,a mianowicie : ZDANA SESJA ! :) Miesięczne ferie uważam za rozpoczęte ! :)

25 komentarzy:

  1. ciekawe linki :) poczytam chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie widziałam tego rankingu, po sesji się tym zajmę bo czekają mnie jeszcze 2 egzaminy:(
    A więc Tobie gratuluje:)
    A kwiatek może jeszcze odżyje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to życzę Ci powodzenia ! :)
      Oj niestety chyba odżyje dopiero za rok :(

      Usuń
  3. A widziałaś może jak różną reakcję miały osoby nominowane przez Kominka?np. Autor modowego bloga Freestylevoguing.com nie chce być nadzieją Kominka:
    "Przede wszystkim nie rozumiem, na jakiej podstawie zostałem uznany za „nadzieję”. Przykro mi, ale żadną „nadzieją” nie jestem. Mój blog, to również moje portfolio, dokumentacja wiedzy i doświadczenia. Na ich podstawie świadczę szereg komercyjnych usług, od rozmaitych konsultacji do realizowania komercyjnych projektów. Z jakiego powodu jakiś Kominek (przykro mi, z mojej perspektywy jest to właśnie "jakiś” bloger) rości sobie prawo do pokładania we mnie jakiejkolwiek nadziei? Mam do spełnienia jakieś oczekiwania? Kominkowi zależy na bezkompromisowej ocenie mody? Kompletnie tego nie rozumiem."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że jeśli ktoś prowadzi bloga tylko i wyłącznie dla siebie i dla swojej przyjemności to rzeczywiście takie wstawienie strony w "rubryczki" Kominka może być dość problematyczne. Tym bardziej, że całej blogosfery nie zna i ocenia blogi tylko wedle własnego uznania, a wiadomo co dla jednego jest czymś świetnym to dla innego może być katastrofą :) jeśli jednak ktoś chce mieć reklamę to w zestawieniu Kominka na pewno ją dostał :) Ja przejrzałam wszystkie blogi, które mogłyby mnie zainteresować i znalazłam naprawdę całkiem fajnie - pamiętam , że przy kilku zdziwiłam się, że tam w ogóle są... Ale tak jak mowię - co kto lubi :)

      Usuń
  4. Był taki okres w mym życiu że raz w tygodniu robiłam tak tortille, pychotka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowo, szybko i smacznie :) Tak jest najlepiej ! :)

      Usuń
  5. Hiacynt piękny :) Mój tez padł niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaraz zabieram się do czytania postów, które polecasz, szczególnie ciekawi mnie ten o zajadaniu słodyczy, ja ostatnio na zbyt wiele w tym aspekcie sobie pozwoliłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak w zimę niestety chyba każda z nas ma z tym problem :(

      Usuń
  7. jaka smieszna ta strona z nauka jezykow :D udanych ferii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodzi :D Na wesoło najlepiej się uczyć ! :)

      Usuń
  8. 50 swoich pomysłów na spędzanie czasu poza internetem i ja zamierzam wdrożyć w życie, ale póki co... odwiedzam sobie blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje zdanej sesji i zycze udanego wypoczynku :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie czeka jeszcze półtorej tygodnia nauka :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zdanej sesji, ja też już odpoczywam :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia, a co do paznokcie to różowe złote wygrywają ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi by chyba nawet taka ładna książka kulinarna nie pomogła :)
    Przede wszystkim gratuluję zliczonej zaliczonej sesji, brawo :)

    Tint z Bell oddaję bo wolę albo pomadkę ochronną bez koloru, albo konkretną szminkę, coś pomiędzy jest nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wooow niezłe ceny tych książek! Nie widziałam ich ostatnio w moim empiku ale za to kupiłam sobie cudowne foremki na muffiny :-D i to tez całkiem sporo przecenione! Empik potrafi zaskakiwać :-)
    Życzę szalonych ferii! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie, to małe zdjęcie tortilli wystarczyło mi, aby nagrać apetytu na taką przekąskę! Chyba jestem głodna :) Złotko podoba mi się w każdym zestawieniu, także w ciemniejszej wersji. Tymczasem lecę przejrzeć polecane przez Ciebie linki!

    OdpowiedzUsuń