23 sty 2014

Wzorek na Paznokciowego Klubu na nowy tydzień wybierze....

Kochane, tak jak Wam mówiłam na nowy tydzień do naszego Paznokciowego klubu odbędzie się losowanie. Jako, że dzisiaj mamy już czwartek, a do niedzieli muszę znać nowy wzorek to zrobiłam to dzisiaj rano :) Maszyna losująca chyba nam sprzyja i wybrała dziewczynę, która zawsze bierze udział w projekcie i zmalowała już mnóstwo fantastycznych wzorków :) Tak więc, nie przedłużając i nie trzymając Was dużej w niepewności szczęśliwą (bądź nieszczęśliwą :)) kandydatką jest !
A pod numerkiem 29 w Naszej paznokciowej zakładce na górze mojego bloga kryje się !

Kochana, mam nadzieję, że się cieszysz i ,że uda Ci się coś dla nas wybrać :) Uwierzcie mi wybranie jednego wzorku w gąszczu tysięcy jest na prawdę bardzo ciężkie ! 
Czekam na wiadomość od Ciebie :) 


10 komentarzy:

  1. ale jestem ciekawa co będziemy malować w następnym tygodniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow to biorę się za robotę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Wam tylko, że jest to coś co sama od dłuższego czasu chciałabym zmalować, a nie mam motywacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa co to będzie ;d
    Kochana, gratuluję Ci tej lakierowej wygranej,same perełki, jestem ciekawa co nimi zmalujesz :D

    OdpowiedzUsuń