21 sty 2014

Wishlista Urodzinowa !

Moja wishlista Urodzinowa :) Oczywiście nic z tych rzeczy nie dostanę, bo wziąłem się troszeczkę za późno za jej tworzenie, ale co tam :D Sama mogę sobie kupić jak z okazji urodzin coś tam wpadnie do kieszeni :) Będę szczęśliwa jak chociaż jedną rzecz uda mi się zdobyć :) 


1. Róż Bourjois - od dawna mi się marzy i marzy, i marzy ! Teraz strasznie żałuje, że nie zakupiłam go przy promocji -40, bo podobno w niektórych rossach były :( Tak więc, pozostaje mi, albo czekać na kolejną promocją, albo liczyć, że ktoś się nade mną zlituje, albo kupić po cenie normalnej :) Koloru nie mam wybranego, co będzie to będzie :) Jest ich tyle, że nie potrafię się zdecydować :P
2.Gazetnik! Od dawna mi się marzy taki ładny, elegancki, pasujący do mojego wystroju :) Jeszcze jak teraz zaczęłam prenumerować gazetę to już w ogóle ! Muszę wreszcie jakiś zdobyć ! :)
3.Pędzle Hakuro - kolejna niespełniona miłość :( Wzdycham do nich i wzdycham. Tak jak przy różach jest ich tyle, że nie potrafię wybrać numerku, który powinien do mnie wpaść ! Na pewno coś do pudru i różu :)
4.Obudowa na telefon z amerykańską flagą :) Oj chce ją, chcę ! Na all chodzą po 50 zł, więc na razie się wstrzymam  :(
5.Książka "Krasnal, który stał się gigantem" Marzy mi się odkąd tylko została wydana. Jej cena to 50 zł, więc na razie i z tym zakupem się wstrzymuje. Jeszcze teraz jak zwolnili Andreę to coraz bardziej zaczęłam się zastanawiać czy warto ją kupić.
6.Retroamerykańskie tabliczki - są śliczne ! Uwielbiam je ! Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się zdobyć chociaż ze 3 i powiesić na ścianie :) Niestety mam ogromne problemy z ich znalezieniem, może Wy wiecie gdzie mogę je zdobyć ? :)

A Was moje Kochane zapraszam na urodzinowe CIACHO ! :) Dziś kalorie idą tylko w cycki , w biodra nie mają prawa ! :)



56 komentarzy:

  1. Mam ochote na pędzle hakuro ale do nakładanie podkładów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do podkładu kupiłam siostrze s50 i jest zachwycona :D

      Usuń
    2. Też takiego poatrzebuje ! :D

      Usuń
    3. Swoją drogą.. ja też :D

      Usuń
    4. Ja myślę, że cała ich paleta by się nam przydała :D

      Usuń
    5. Mam kilka pędzelków z Hakuro, H50S także i mogę go polecić, naprawdę fajny i już się z nim nie rozstaję od długiego czasu ;))

      Usuń
  2. Świetna lista! :-)
    Chętnie większość i ja bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. STO LAT DAGA! :D
    TY dziś masz urodziny, jest dzień Babci i mój Atelierek też ma urodziny :D Potrójne święto :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięęękuje :* No to ładnie, mamy co opijać ! :D

      Usuń
  4. Sto lat! :-)

    Mam ten róż, fajny, ale ten pędzelek w zestawie jest do niczego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Pędzelek bym zamieniła na ten Hakuro :D

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego:) A obudowy na telefon w niskich cenach można na ebay'u znaleźć świetne :) Mnóstwo wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Jako, że dopiero ogarnęłam ebay i jestem nim zachwycona to nie powinnaś mi o tym pisać, bo zamówię cała gamę różnorodnych obudów na telefon :P

      Usuń
  6. Aaa i wszystkiego dobrego! :) Aby nie brakowało pomysłów i czasu na bloga :-)
    Oraz spełnienia w życiu osobistym :D No bo nie samym blogiem człowiek żyję :D
    100 lat :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje BARDZO BARDZO BARDZO :* Mam nadzieję, że wszystko się spełni !

      Usuń
  7. wszystkieeeego najwspanialszego! :D :* zauważyłam, że jesteś moją imienniczką :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kupiłam róż burzuja na promocji -40%, niestety żałuję tego zakupu, róż jest twardy jak skała, tępy, ciężko się go nakłada na pędzel i jest ledwo widoczny na policzkach... ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego Najlepszego :)
    Też mam od dawna ochotę na ten róż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepszego :) Ojj zjadłabym taki tort :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, taki torcik też chciałabym dostać !

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego :)
    Pędzlami też bym nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Sto lat:) I oby szybko udało Ci się zdobyć wszystkie te rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mi się marzy taki gazetnik :) Róż z Bourjois mam, też do niego długo wzdychałam :P

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie też się marzą pędzle hakuro, ale do podkładu i do cieni

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę Ci, by się Twoje zachcianki spełniły co do joty! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkiego co najlepsze ;) Spełnienia marzeń! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. ten róż Bourjois to i ja bym przygarnęła z chęcią:) Wszystkiego co najlepsze!;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Droga ta obudowa do tel :/ Mam nadzieje, ze jak najwiecej z tej listy uda Ci sie natentychmiast zakupic ;) W kazdym razie z okazji urodzin zycze Ci duzo zdrowka, samych sukcesow, duzo milosci i spelnienia marzen :)! Oby kalorie poszly w cycki ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana, najbardziej tego z kaloriami ! :* :P

      Usuń
  20. Mam Hakuro H54, jest świetny do podkładu mineralnego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam jeden pędzel z Hakuro, ale na pewno będzie więcej :) to jedno z kosmetycznych postanowień na ten rok :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  22. Sama chętnie przygarnęłabym takie perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pędzle Hauro polecam! Szczególnie H24 i H54 :)
    a takie retro tabliczki też mi się bardzo podobają :D

    wszystkiego najlepszego życzę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! :) A o pędzlach zapamiętam ! :)

      Usuń
  24. A mi się najbardziej jednak podoba kosmetyczna część wishlisty :) Ten róż jest świetny, mimo, że ostatnio używam głównie róży we kremie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna lista chociaż róży nie polecam, uważam że 40 zł wyrzuciłam w błoto...:/

    OdpowiedzUsuń
  26. Oby Twoja lista się spełniła! :) Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  27. miałam ten róż i powiem jedno: szkoda kaski :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam hakuro do podkładu h50s i jestem zachwycona i zakochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Próbuj koniecznie :) czekam na efekty!
    Oj lakiery świetne :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja już Ci życzenia składałam, więc nie będę się powtarzać :D
    Róż Bourjois kupiłam właśnie na tej rossmanowskiej promocji, diabelnik jest tak wydajny, że mam go od ponad roku, używałam codziennie...a jego nie ubyło ani odrobinkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie moja przyjaciółka go miała i też był taki super wydajny, ze lepiej nie mówić :D Ale kurcze tutaj wyżej, tyle dziewczyn mi go odradziło, że już sama nie wiem :( Może są jakieś dobre i złe egzemplarze tych różów :P
      A za fb życzenia dziękuje ! :*

      Usuń
  31. Spełnienia marzeń! <3 Chyba większość z nas pragnie Hakuro :) Ja mam póki co pędzel do podkładu i jestem w nim zakochana. Od roku nie zmienił się ani trochę. Czasem klnę nieco gdy trzeba go domyć, ale poza tym jest moim ulubieńcem i polecam go każdemu :)
    Jak dowiem się o tych tabliczkach, to dam Ci znać. Mam nadzieję, że jakieś znajdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Oj tak z tego co widzę to każda o nich marzy :D ja sobie wreszcie kupię ! Muszę ! No właśnie z myciem i czyszczeniem wszystkiego to zawsze są problemy :P A jak go myjesz ? W czym ? :)
      Dzięęękuje ! Dawaj znać to od razu kupię ! :D

      Usuń
    2. Myję go szamponem do włosów, na takiej silikonowej myjce do twarzy :) Słyszałam o specjalnych rękawicach do mycia pędzli, ale chyba są dość drogie, więc póki co zadowalam się tańszymi sposobami :)

      Usuń
    3. jasne, że nie ma sensu kupować specjalnych rekawic jeśli ten sposób się sprawdza :) ja się zbieram do pierwszego zakupu :)

      Usuń
  32. trochę spóźnione, ale szczere życzenia wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zamawiam gazetnik! Hakuro są genialne, nie będziesz żałować :)

    OdpowiedzUsuń