10 sty 2014

Szampon regeneracyjny z efektem laminowania ! :)

Jak wiecie od dawien dawna marzyło mi się wypróbowanie kosmetyków do włosów zza Naszej wschodniej granicy. Na przeciw wyszedł mi sklep KobieceSekrety, ze swoją cudowną, bogatą ofertą i możliwością wyboru aż dwóch kosmetyków. Serię z efektem laminowania od jakiegoś czasu podziwiałam na Waszych blogach i wiedziałam, że moje włosy również wreszcie muszą jej skosztować ;) Już sam design od samego początku przykuł moją uwagę. Nieczęsto na sklepowej półce zobaczymy czarne, smukłe buteleczki z soczystymi owocami na etykiecie :) 
Efekt regeneracyjny ma nam zapewnić awokado i mango -  uwielbiam zapach tych owoców ! :) 
Jak juz wspomniałam sam design według mnie przykuje Naszą uwagę.
Dodatkowo wygodę zapewnia nam zamknięcie buteleczki - uwielbiam te "na Klik" przy tych otwieranych na zatrzask czasami mam wrażenie, że prędzej połamię sobie paznokcie niż otworzę kosmetyk- też tak czasami macie ? I powiem szczerze, że sama nie wiem czemu większość producentów nie robi takich zamknięć , przecież są o wiele wygodniejsze i szybciej jest nam się z nimi obejść..
Oczywiście calutka buteleczka otoczona cyrylicą - ja ni ząb jej nie rozumiem. Nigdy nie miałam kontaktu z językiem rosyjskim, więc pomocy mogę szukać tylko i wyłącznie w internecie ;) Niestety - naklejka którą na buteleczką nasiósł bodajże polski dystrybutor bardzo szybko schodzi :( Wystarczy kilka myć, kontakt z wodą i same zobaczcie co się z nią stało ...
Szampon pachnie PRZECUDOWNIE ! Bardzo owocowo i słodko. Ja uwielbiam takie zapachy i samo otwarcie wieczka i poczucie go sprawia mi przyjemność:) Już niewielka ilość wystarczy na umycie włosów. Może do najwydajniejszych nie należy, ale myślę, że narzekać w tym aspekcie również nie mogę. 
Po pierwszym myciu trochę się przeraziłam bo na włosach gdzieniegdzie pozostały mi tłuste ślady ... na szczęście szybko doszłam od czego to jest ... OLEJ ! Nigdy przy recenzowaniu szamponów nie pisałam czy zmywa oleje czy nie, bo najzwyczajniej nigdy wcześniej nie spotkałam się z szamponem, któryby tego nie robił i zawsze dziwiłam się, że Wy to piszecie :D Noi jest mój pierwszy raz - szampon NIE zmywa olejów.  Dla mnie to nie jest żaden problem, myję wtedy głowę raz szamponem, który zmywa i dwa właśnie tym :) Ale przyznam się szczerze, że zdziwiłam się, że szampon nie zmywający oleje na prawdę istnieje ! :D 
A co z tym efektem laminowania i jak to wygląda ? A no jest ! Po umyciu tym szamponem moje włosy mniej się puszą i są tak jakby cięższe. Sam efekt bardzo ciężko  opisać, ale musicie uwierzyć mi na słowo, że istnieje  :) Mam wrażenie, że "coś" na nich jest - po raz pierwszy mi się to zdarzyło po jakimkolwiek szamponie. U osób, które mają mało włosów, które szybko opadają i tracą puszystość na pewno się nie sprawdzi - na moich jest wręcz idealny ! 
Tak więc jeżeli ktoś stale walczy ze swoimi włosami niech wypróbuje ! Ja na pewno sięgnę po kolejne opakowanie ;) 
A Was zapraszam na stronę sklepu 
A sam szampon w cenie 16 zł znajdziecie o ----> TUTAJ 





Paznokciowe Klubowiczki !! 
Strasznie Was przepraszam, ale  nie wyrobiłam się ze wzorkiem na nowy tydzień :( Mam ostatnio natłok zajęć, ciężko mi się ze wszystkim połapać i ten tydzień musimy sobie odpuścić :( 
Wysyłajcie do mnie na pocztę Wasze propozycję wzorków - będziemy losować wzorek na nowy tydzień ! :) 


26 komentarzy:

  1. mi się marzy maska z efektem laminowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o szamponie z efektem laminowania xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA tak samo ale chyba sie skusze na niego :D

      Usuń
  3. Jak mniej się puszą...to może być dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przekonałaś mnie tą recenzją! Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada sie fantastycznie, i jak on musi pachnieć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę kiedyś się skusić i wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam go, jest świetny. Widzę, że też wpadłaś w miłość od pierwszego użycia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja go uwielbialam- mi na szczescie zmywal olej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam okazji używać tego szamponu, ale wygląda bardzo ciekawie i na pewno kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten szampon jest na mojej chciej liście od długiego czasu! Muszę w końcu zrobić coś w kierunku jego zdobycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. może i ja się w końcu przekonam do tej serii?

    OdpowiedzUsuń
  12. hmm, coś dla mnie, bo moje są naprawdę strasznie puszące się :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo go lubię i zapach ma piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Czyli to nie produkt dla mnie, ja mam ciężkie włosy :/

    OdpowiedzUsuń
  15. To nie dl mnie, ja poszukuję odwrotnego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już drugi raz o tym słyszę i intryguje mnie ten produkt! :)
    A co do wzorku, to patrzyłam już ze 2 razy czy jest coś na ten tydzień ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. To chyba zależy od tego jaki olej, bo akurat u mnie w kwestii ich zmywania się dobrze sprawdza ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks for taking the time to talk about this, I feel strongly about it and like mastering far more on this subject. If achievable, as you acquire experience, would you thoughts updating your blog with a lot more details? Its very helpful for me.
    Good Stuff, do you currently have a twitter profile?
    jeux de moto 3d
    jeux de tir
    jeux de flash

    OdpowiedzUsuń
  19. Po przeczytaniu recenzji jestem zaciekawiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. hmmm... bardzo interesuje mnie ten szampon;)

    OdpowiedzUsuń