28 sty 2014

Róż ze złotem .... połączenie idealne ? :)

Ach, ileż ja się nawzdychałam do połączenia srebra z czernią i bielą oraz różu ze złotem. Szukałam tych brokatów i szukałam - miałam już nawet zamawiać! I wiecie gdzie je znalazłam? U siebie w szufladzie... tak, dokładnie, a leżały w niej chyba od podstawówki. Pięknie zapakowane, nietknięte - 6 kolorków, w plastikowych długich fiolkach. No jakże ja mogłam wcześniej ich nie wykorzystać? :( Dobrze, że takie rzeczy nie mają daty ważności, prawda? Bo musiałyby się wtedy zmarnować. Tak więc, jak już na całe szczęście je znalazłam pozostał wybór. Łączymy srebro z czernią czy złoto z różem? No właśnie... niby takie proste,a jednak. Jako, że ostatnio na pazurkach było ciemno to postanowiłam wybrać drugą kombinację. Po tym pojawił się kolejny problem... jak sypkie brokaty UWAGA!UWAGA  bez brudzenia siebie i wszystkiego dookoła nanieść na paznokcie ?! No właśnie, jak ?  Z pomocą oczywiście przybył mi niezawodny i niezastąpiony wujek Google. Dobra, pomysł obadany - potrzebuje tylko pędzelka i jazda ! Zaczynamy ! 

Najpierw na pazurki poleciał róż od ... SAFARI ! Przyznam się szczerze, że nie sądziłam, że tak pięknie się zaprezentuje w tym połączeniu i tak dumnie wypadnie! Oj chyba go nie doceniłam - Przepraszam ! :) Gdy ten lakier już wysechł wzięłam się za palec serdeczny, jedna cieniutka warstwa lakieru, macamy pędzelek w brokacie i po kolei próbujemy go nanieść na paznokcie. Troszkę się nagimnastykowałam, ale uffff... chyba wyszło ! Teraz na brokat poleciała gruuuuba warstwa utwardzacza ( tak, żeby powierzchnia troszeczkę się wyrównała, a brokat nie obsypywał ) na to wysuszacz od Eveline i GOTOWE ! 
I powiem Wam szczerze, że stanowisko pracy prawie że czyste ! Jedynie gdzieniegdzie spadł brokat, ale szybko nie było po nim śladu :)






54 komentarze:

  1. Piękne połączenie :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci wyszło. Ja też ostatnio zrobiłam takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądają razem!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak to jest połączenie idealne!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. połączenie cudowne.
    a odcień tego różu mnie urzekł ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba, kojarzy mi się delikatnie a zarazem elegancko i kobieco

    OdpowiedzUsuń
  7. Też dziś zrobiłam paznokcie złotym brokatem tylko ,że wszystkie i całe ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny zestaw kolorystyczny i połączenie :-). Ja też niedawno połączylam złotko ale piaskowe z innym lakierem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A piaskowego nie mam , jestem ciekawa jak wypadło :)

      Usuń
  9. Mi się bardzo podoba połączenie delikatnego różu ze złotem, ale zależy gdzie. Czasem jak ktoś to robi nieumiejętnie to jest kiczowato. Ale jak ktoś to zrobi dobrze tak jak Ty to jest wręcz odwrotnie i wygląda jak milion dolarów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach za milion złotych aż się zaczerwieniłam ! :* Dziękuje ! :)
      I oczwyiście podzielam Twoje zdanie na temat niektórych połączeń :) Co za dużo - to nie zdrowo . Trzeba znać umiar :)

      Usuń
  10. świetne! szkoda, że wcześniej nie pokazałaś, bo pasowałyby mi do mojej sukienki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przynajmniej będzie na przyszłość ! :) Musisz znaleźć okazję , żeby znów założyć tą sukienkę :)

      Usuń
  11. według mnie połączenie jest rewelacyjne ;) i te perełki.. ;] bardzo ładne zdjęcia

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba to połączenie :) jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne połączenie :) Muszę w końcu kupić jakieś złotko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. połączenie bardzo mi się podoba :) przyznać się jednak muszę do lenistwa w tym temacie, więc zabawa z sypkim brokatem odpada. kiedy już zamajaczy mi gdzieś pod powiekami podobne zdobienie, sięgam po brokatowy lakier :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  15. Uuu zerżnę to połączenie od Ciebie. Spokojne jak na moje możliwości ale podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmm, pięknie się prezentuje :-)
    Jakbym nie doczytała, że to Safari pomyślałabym, że to lakier zaprojektowany przez Oleskę :-) z Wibo :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie się to prezentuje ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  18. łaaał, pięknie wyszło :)
    po tym jak moja znajoma zrobiła identyczne połączenie, ale z czerwienią, to nie widziałam złotego z innym kolorem.
    Teraz zmieniłam zdanie :)
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  19. skarby z dzieciństwa <3
    też je mam, świetny pomysł na ich wykorzystanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pieknie pazurki wygladaja :))

    OdpowiedzUsuń
  21. kuuuurde fajnie wygląda ten brokat, myślalam że to jakiś lakier!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyszło przepięknie! Cudne odcienie, a "sypany" brokat błyszczy się nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wygląda :) Złoto jest tak uniwersalne że za wszystkimi kolorami będzie współgrał :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny efekt, ile ja bym dała, żeby mi kiedyś tak ładnie paznokcie wyszły:) Każda próba z brokatem kończy się porażką.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam podobny kolor na paznokciach i połączenie z fioletem :)
    Ale ja maluje brokatowymi lakierami :P Bo nie mam cierpliwości do nakładania brokatu :P

    OdpowiedzUsuń
  26. jak to ze staroci mozna cos wyczarowac :)) pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie to wygląda, a tu obiecany post o tym jak podkreślić ciemny kolor włosów http://wenus-lifestyle.pl/2014/01/peeling-kawowy/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za pamięć , już lecę poczytać :)

      Usuń
  28. Jak mi się podoba takie połączenie! Świetne jest! No ale ogólnie uwielbiam róż na paznokciach :) Wyszło ładnie, ciekawy jakby się srebrny brokat prezentował ? (nie mam złotego:P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że i ze srebrnym by się ślicznie zgrał :)

      Usuń
  29. Piękne, delikatnie i nienachalne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak słodko i kobieco! <3 Świetne połączenie. Widzisz, warto czasem przegrzebać własne zbiory, bo można znaleźć takie zapomniane skarby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj warto - to ta jedna z wielu zalet sprzątania :D Znajdywanie skarbów ! :)

      Usuń
  31. Cudowne! Uwielbiam jasne paznokcie <3 a czystego miejsca po brokatach to ja nie zostawiam :D
    PS - wracam do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne uwielbiam takie połączenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne połączenie, a to złotko ... <3

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ładnie prezentują się pazurki w takim zestawieniu kolorystycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślicznie to razem wygląda już wiem jak pomaluję swoje paznokcie :D
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialne połączenie, pięknie się prezentuje, chyba się pokuszę na coś w podobnych kolorach..

    OdpowiedzUsuń