13 sty 2014

Receptury Agafii - Maseczka drożdżowa do włosów :)

No to w górę łapki wszystkie włosmaniaczki, które tej o to maseczki nie znają? Czy w ogóle jeszcze jakaś się uchowała ? Maseczka znana, oj znana - szczególnie z blogosfery - niestety z jej dostępnością na sklepowych półeczkach jest już gorzej. Kosmetyk importowany prosto od naszych wschodnich sąsiadów. Przez jednych kochany, a przez drugich znienawidzony - a jak to było u mnie ? :)
Maseczka to drugi kosmetyk, który do testowania udostępnił mi sklepy Kobiece Sekrety Zdecydowałam się właśnie na nią, ponieważ od dawien dawna czytałam o niej mnóstwo opinii na Waszych blogach. Czekałam aż w końcu i ja będę mogła ją wypróbować na swoich włosy.
Jak widzicie zamknięta w "słoiczkowym" opakowaniu. Ja takie uwielbiam, o wiele wygodniej wydobyć z nich kosmetyk (tak, tak wiem, że są mniej higienicznie) - do tego nawet kapka produktu nie ugrzęźnie nam w zakamarkach opakowania. Design śliczny ! Taki delikatny i subtelny. Mi źdźbła zboża kojarzą się z wioską, ciszą i spokojem - noi oczywiście z wakacjami ! 
Dodatkowo w środku było jeszcze zabezpieczenie plastikowe - super :) Ja jednak od razu się go pozbyłam, ponieważ przy kolejnym stosowaniu produktu i zamykaniu go, trochę maseczki "uciekało" bokami. Mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi :P Takie plastikowe zabezpieczenia chowam i zakładam na produkty podczas podróży :) 
Od razu po otwarciu opakowania czuć ten cudowny, słodki zapach ! Mnie on po prostu od siebie uzależnił. Jest taki ciasteczkowy - nie da się go opisać - serio ! Nigdy wcześnie się z takim nie spotkałam i od razu się w nim zakochałam :) Czytałam na wielu blogach negatywne opinie na jego temat - mnie on jednak oczarował :) Jedyne co potrafię w nim wyczuć to delikatną dozę drożdży (aczkolwiek nawet i tego nie jestem pewna ) - co jest tam  jeszcze - takie słodkie i uzależniające?  Nie wiem :( 
W opakowaniu mamy 300 ml produktu i według mnie jest to malutko  :( Maseczka do najwydajniejszych nie należy - tym bardziej, że według zaleceń producenta mamy ją stosować na całe włosy + skóra głowy. Ja pod koniec stosowałam ją tylko na skórę głowy, a na włosy kładłam inną, typowo odżywiającą maseczkę. Jeśli ktoś ma krótkie włosy to taka pojemność na pewno się sprawdzi - jeśli jednak ktoś, tak jak ja, ma włosy prawie, że do pasa to długo z tej maseczki cieszyć się nie będzie :( 
Niestety tak samo jak w przypadku szamponu etykietka bardzo szybko się starła.
Czy maseczka rzeczywiście spełniła swoje zadanie i zmniejszyła ilość wypadających włosów oraz zwiększyła ich przyrost ?
Powiem szczerze, że tak jak więcej dziewczyn i ja niestety, ale tego efektu nie zauważyłam. Maseczka jest wygodna w aplikacji, nie zajmuje nam dużo czasu pod prysznicem, ładnie nawilży i wzmocni Nasze włosy. Niestety, ale ich przyrostu i objętości raczej mocno nie zmieni. 
Mimo to ja się z nią pokochałam i z miłą chęcią do niej wrócę :) 
Za co ? 
Za przecudowny, uzależniający zapach ! Za to, że ładnie nabłyszcza moje włosy. Są po niej gładsze i mocniejsze :) Lubie efekt jaki na nich zostawia. Dodatkowo plus za opakowanie i wygodną aplikację :) 
Cenowo również wypada bardzo dobrze :) Szkoda tylko, że tak słabo z jej dostępnością.

A Wy maseczkę w cenie 15 zł możecie dostać o TUTAJ :) 
Zapraszam Was również na stronę sklepu ----> KLIK :) 

31 komentarzy:

  1. pierwszy raz ją widze wogóle tą firmę
    ciekawe opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że jest taka niewydajna, bo świetnie działa na włosy..
    Ale jest tania, więc można kupić na zapas ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się uchowałam! Myślę, że zamówię ją przy następnej okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak to fakt, wiele o niej słyszałam, ale jakoś nigdy nie było mi z nią po drodze... chyba czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele dobrego o niej słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tych produktach :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Choruję na nią od dawna, ale co zamawiam rosyjskie kosmetyki to ta jest niedostępna, znika w ekspresowym tempie :) Na razie jest wciąż na mojej wishliście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że aż tak ciężko dostać ją nawet w internetowych sklepach !! Kobiece Sekrety na szczęście mają ją na magazynach więc warto spróbować ! :)

      Usuń
  8. póki co, mam maskę z Kallosa, więc nie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już kolejny raz widzę jej recenzję i coraz bardziej kusi mnie ta maska :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lezy sobie u mnie i czeka na denkowanie. Nakladana na slalp jakby jednak podrazniala, na dlugosci nie probowalam, musze to zmienic ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. To coś dla mnie i choć drożdże kojarzą mi się z dziwnym smakiem z dzieciństwa, bardzo bym chciała wypróbować ją :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jeszcze nie miałam okazji jej poznać ale kusi niesamowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy mówi o tych produktach ze wschodu, a ja nadal jestem 100 lat za murzynami, co ze mną nie tak! ;P xD

    OdpowiedzUsuń
  14. a my akurat pierwszy raz o niej słyszymy:) chcielibysmy ją wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tej nie miałam, ale dobrze, że się sprawdziła. Będę o niej pamiętać!

    OdpowiedzUsuń
  16. znam, ale nie używałam ;)
    muszę w końcu wypróbować, ale ubolewam, że takie kosmetyki nie są tak ogólnie dostępne stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę w końcu coś kupić do włosów tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  18. Mimo mieszanych opinii mam ochotę ją wypróbować. Ciasteczkowy zapach to coś co bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię tę maseczkę. Jest najlepszą z drożdżowych jakie używałam (jest u mnie nawet recenzja porównawcza). Dzięki niej moje włosy szybciej rosły :) Mam zamiar kupić ją ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To prawda, cudów nie robi :( Ale jej zapach uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Maseczki nie znam, pewnie dlatego ze nie jestem włosomaniaczką :P Też kocham kosmetyki za zapach! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nie znam nic tej firmy osobiscie, ale sporo czytałam recenzji. Tej maski na razie nie biorę pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja na razie miałam tylko jeden rosyjski kosmetyk do włosów, rozczarował mnie bardzo i na razie nic mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja ją bardzo polubiłam i ten zapach, obłędny <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie się zapowiada chętnie ją kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wonderful get the job carried out! This truly the type of information that actually shared about the web. Shame around the serps for not positioning this post higher!
    jeux camion gratuit
    jeux de barbies
    jeux dora 2014

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę w końcu ją przetestować, ale wtedy zrobię większe zamówienie na stronie internetowej ;)

    OdpowiedzUsuń