19 sty 2014

Podsumowanie PK tydzień 10 :) + wzorek na nowy tydzień !

Książki, książki i jeszcze raz książki. Wszystko dookoła przypomina mi o nieubłaganie zbliżającej się, dobrze znanej wszystkim studentom SESJI ! Krótki przerywnik w formie ulubionego serialu i notki kończącej tydzień 10 Paznokciowego Klubu i wprowadzającej do tygodnia 11 na pewno nie zaszkodzi. Mam dość pisania , ręka zaczyna mi odmawiać posłuszeństwa, a nawet 1/3 nie jest za mną. Ach nie chciało się pisać na wykładach, ba nawet na nie chodzić więc teraz mam zajęcie ;)
U Was pewnie również szał sesyjny, bądź co lepsze Studniówkowy ! A żeby nie przedłużać ( i jednocześnie nie próbując robić sobie dłuższej przerwy w uzupełnianiu notatek...) przejdziemy do PODSUMOWANIA :)
W tym tygodniu królowało ombre=gradient. Małe spory i  rozbieżności przy nazwie już się pojawiły :P Mam nadzieję, że tak samo jak i mi , i Wam wszystkie prace bardzo się spodobają :) W tym tygodniu malowało 15 dziewczyn :) Dziękuje :*


Ja

Kosmetykon
















U mnie za oknem pojawił się PIERWSZY śnieg! ( no nie licząc tylko 2 dni w listopadzie), tak więc, żeby to uczcić bądź u osób, u których białego puchu dalej niema jak najszybciej go wywołać w tym tygodniu wzorek iście mroźny i zimowy ! 
Na Naszych pazurkach zawitają spadające prosto z nieba od aniołków...
PŁATKI ŚNIEGU ! 
Inspiracje zaczerpnięte z http://www.pinterest.com/search/pins/?q=nails%20snow


Sprostamy wyzwaniu ? :) 


Na następny tydzień wylosuję dziewczynę, która wybierze wzorek. Jeśli, ktoś spoza klubu chciałby to zrobić to zgłoście się pod tą notką :) Osoby, które są w klubie automatycznie są dodane do losowania z przypisanymi stałymi numerkami :) 

Buziaki :* (wracam do naukii :( ) 



23 komentarze:

  1. Wszystkie dziewczęta się spisały :) piękne pazury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie Wam poszło! :-)
    płatki śniegu sama mam zamiar zmalować, już od dawna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wzorki!!

    Nie lubię śniegu ale jakoś się z nim zmierzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super mani. To z serduszkiem bardzo ładne :)
    Ja swój wzorek jak zwykle dodam troszkę później ;)
    A śnieżynki super, już się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja żałuję, że nie mogę nic zmalować!! :(

    OdpowiedzUsuń
  6. niektóre prace są bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny stanęły na wysokości zadania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne wszystkie!
    Kurczę, zapomniałam zgłosić moich! http://dzikawozkowa.blogspot.com/2014/01/paznokciowy-klub-tydzien-10-ombre.html tutaj są :)
    Nie wiem czy uda mi się cokolwiek zmalować w tym tygodniu strzeliły mi paznokcie i musiałam resztę obciąć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ladnie, ladnie :)! Jednak szczegolnie podobaja mi sie zmalowane przez Pazurkomaniactwo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Praca Alexis podoba mi się najbardziej, ale wszystkie dziewczyny się postarały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śnieżynki bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. moje śnieżynki
    http://lakierkowo.blogspot.com/2014/01/klub-paznokciowy-tydzien-11.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że zdążyłam z moimi śnieżynkami ;)
    http://tiffanyblueline.blogspot.com/2014/01/kraina-lodu.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ombre :) Ślicznie Wam wyszło dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń