26 sty 2014

PK - podsumowanie tygodnia 11 :)

Jak wiecie w tym tygodniu u nas na pazurkach królowały płatki śniegu :) Cała Polska już jest chyba zasypana , a temperatury, no cóż... chyba już się od takich odzwyczailiśmy ;) Ale wreszcie musiała nadejść zima :(   Mam nadzieję, że zapowiadane lutowe mrozy się nie sprawdzą ! -30 jest dla mnie nie do pomyślenia !  Wtedy to już chyba zabarykaduje się w domu i wyjdę dopiero na wiosnę :) Jedyne co lubię przy takiej pogodzie to świecące słońce, którego jak na razie u mnie nie brakuje ! :) 
A teraz zapraszam do Naszych prac :) W tym tygodniu tylko 10 dziewczyn wzięło udział w zabawie :) 











Jak wiecie wzorek na pazury w tym tygodniu miała wybrać Syla, którą wylosowałam :) Szybko się z tym uporała, ponieważ od dawna planowała zmalować to na swoich pazurkach. Wybór padł na (zupełne przeciwieństwo tego tygodnia!) KWIATKI ! :)  I nie chodzi nam o róże ! :) Wszystkie inne są dozwolone :P Wrzucam kilka inspiracji od Sylwii i od siebie :) 




Tutaj kilka inspiracji ode mnie. Mam nadzieje, że kwiatki nie odbiegają od tych, które chciała Sylwia :) 
http://www.pinterest.com/pin/496381190151092016/
http://www.pinterest.com/pin/75716837457515847/
http://www.pinterest.com/pin/260294053436519396/
http://www.pinterest.com/pin/73746512622480432/


Jednym słowem - ODGANIAMY MROZY ! :) 




27 komentarzy:

  1. Widzę, że jednak nie zdążyłam ze swoim zdobieniem na ten tydzień :( A wysłałam dziś link pod poprzednim podsumowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tiffany Blue ! <3
    Niestety nie wyrobiłam się z malowaniem :( ale zaraz maluję na następnym tydzień ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile pięknych prac ;)
    Moje serce podbiły zdecydowanie paznokcie Patki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Syla wybrała wspaniałe zdobienie :) Zakochałam się w tym pierwszym <3 Na pewno kiedyś u mnie zagości :)
    No to przywołujemy wiosnę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Aj ja nie mogę oglądać takich zdjęć, bo zazdrosna jestem, ze nie umiem tak ładnie zrobić sobie paznokci :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Co chwilę przeglądam te prace i nie mogę się zdecydować, które najpiękniejsze! Czuję się jak koślawa :D Tak pięknie dziewczyny podołały...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieje, że podoba się pomysł na nowy tydzień?! Dawno chciałam zmalować na swoich pazurkach kwiaty, ale zawsze kończyło się na naklejkach... w końcu pora zabrać sie do roboty.

    Śnieżki śliczne ale mnie nie wyszły :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. pieknie Wam to wyszło! może uda mi się coś namalować, na tych moich maluchach :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Wam wyszło :-) Może i ja w końcu się za nie zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiatki? Matko boska...
    Ale w tym tygodniu dam radę :D Jeszcze dzisiaj się za to zabiorę.
    Będzie ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteście świetne dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie wiem ja wy to robicie. Podziwiam sobie tylko te paznokcie. Piękne wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace :) Zawsze szłam na łatwiznę i naklejałam kwiatki, tak więc dobry pomysł na ten tydzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie rownie ladne, ale w tym tygodniu najbardziej podobaja mi sie paznokcie Tiffanyblueline :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdobienia :) w oko wpadło mi śnieżynkowe zdobienie Patki :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  16. ale pięknie.. to się nazywa mieć pasję i chęci:)

    OdpowiedzUsuń
  17. odganiajcie, odganiajcie.... fajnie byłoby jakby te mrozy już sobie poszły :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Oho, u mnie już w nocy było -28 :O

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie wyszły pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak to możliwe, że Cię jeszcze nie obserwuję, cóż za niedopatrzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. moje zdobienie na 12 tydzień
    http://lakierkowo.blogspot.com/2014/02/klub-paznokciowy-tydzien-12-info.html

    OdpowiedzUsuń