12 sty 2014

Paznokciowy Klub ! Wzór na tydzień 10 :)

Kochane Moje ! 
Z niektórymi z Was już się kontaktowałam i tłumaczyłam moją małą nieobecność i brak wzorku na tydzień 10 - niestety nie dałam rady się ze wszystkim wyrobić :( Mam nadzieję, że nie jesteście na mnie złe i, że w tym tygodniu wspólnie wrócimy do Naszej pazurkowej zabawy :) Prosiłam Was o wysłanie Waszych propozycji na nowy tydzień - otrzymałam od Was 3 e-maile z czego dwa wzorki były takie same ;) Tak więc, bez losowania zadecydowałam, że to własnie to "coś" będziemy malować w nadchodzącym tygodniu ;) Mam nadzieję, że i reszcie ten wzorek przypadnie do gustu ! :) 
Planuje również "małe" zmiany w paznokciowym Klubie :) Na liście widnieje koło 40 blogów - skrupulatnie notuje sobie, kto bierze udział w zabawie i osoby, które od wielu tygodniu nic nie zmalowały zostaną usunięte. Mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko. Uważam po prostu, że lepiej mieć małą "pewną" grupkę osób z którymi mam stały kontakt, niż całą masę blogów, które prawie do niczego się nie przyczyniły :) 
Jeśli jest jeszcze ktoś kto chciałby się dopisać do zapraszam do zakładki na górze bloga lub do napisania !
 frambuesaa4@gmail.com

Malujemy już od dawna, a mi dopiero dzisiaj udało się stworzyć Nasz banerek :) Mam nadzieję, że Wam się spodoba - nie miałam zupełnie na niego pomysłu :( Będzie mi miło jeśli wrzucicie go u siebie na bloga - oczywiście nie ma takiego obowiązku. Wam będzie łatwiej odszukać Paznokciowo-Klubowe notki w aktualnościach, ponieważ zawsze będę go wrzucać na początku posta :) 



A wzorek na nowy tydzień to .... ! 

OMBRE ! 
http://www.pinterest.com/pin/180003316330437467/

http://www.pinterest.com/pin/390194755186902012/

http://www.pinterest.com/pin/463167142898921014/

http://www.pinterest.com/pin/242842604881016987/

Buziaki ! 

47 komentarzy:

  1. Akurat tak cieniowane paznokcie nigdy mi nie wychodzą.
    A baner bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny baner :)
    uwielbiam ombre na paznokciach, jednak sama nie potrafię go u siebie zrobić. Raz próbowałam, ale chyba miałam jakąś złą gąbeczkę bo efekt był straszny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, no to mam wyzwanie!
    Jakoś do ombre nie mam talentu! :p

    OdpowiedzUsuń
  4. obmre na paznokciach wygląda naprawdę cudnie, gdybym była choć odrobinę w tej dziedzinie zdolniejsza, to na pewno bym sobie je zrobiła, ale niestety:p

    OdpowiedzUsuń
  5. Super moje ulubione zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny, kiedyś mi Tamit napisała że ombre to jest to co na ostatnim zdjęciu w szarym kolorze :)
    Natomiast wszystkie poprzednie propozycje to gradient a nie ombre :)
    Ale to tylko tak w gwoli ścisłości :D
    Miłego malowania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się to rzuciło w oczy ;)

      Ale wzorek fajny :)

      Usuń
    2. Oj tam oj tam , mały szczegół :D W sumie jak była ostatnia moda , na rozjaśniane/przyciemniane koncówki włosów ; ubrania przechodzące w inny kolor to wszystko nazywało się ombre, a nie gradient :)

      Usuń
    3. Wiem właśnie :) ale tak jest i już :)
      Sama tak mówiłam ale zobaczyłam taką specjalną stronę gdzie były wzory i zrozumiałam :D

      Usuń
    4. Syla poniżej napisała, że gradient i ombre to to samo ;)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gradient i ombre to to samo, wystarczy poszukać w netku. Jedno i drugie tp płynne przechodzenie koloru w inny

      Usuń
  8. Tom się spóźniła. Wczoraj dopiero miałam czas i szukałam ciekawych wzorków i dziś miałam posłać maila ;)

    Dawno nie robiłam ombre, więc super!

    Nasz banerek super, a ja babeczki pokochałam ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysyłaj mi co tam wymyśliłaś ! :)

      Usuń
  9. nawet nie wiesz jak mi smutno, że nie mogę zmalować nic w tym tygodniu :( musiałam ściąć i spiłować pazurki do zera :( mam nadzieję, że na przyszły tydzień będą już w lepszej kondycji i coś na tych malutkich paznokciach zmaluję , a dziewczynom życzę powodzenia :*
    fajny baner Ci wyszedł, wrzucę go jak już ogarnę do końca wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gradient czy ombre nie ważne :) Ważne, że zapowiada się bardzo kolorowy tydzień :D
    Banerek bardzo ładny :) Jutro postaram się go dodać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogę powrócic kochana? to ombre mnie zainspirowało do dalszego działania, ale problem tkwi w tym, że zatrzymałam sę na galaxy bu

    OdpowiedzUsuń
  12. zrobię ten wzó razem z wami w moim zaciszu domowym ;) wiem bowiem jak takie ombre na paznokciach potrafi mi podnieść ego, że jeszcze coś tam umiem zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ombre na paznokciach, ale niestety nigdy mi nie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ombre! Za każdym razem efekt mnie zachwyca :D! Dziewczyny, to chyba najłatwiejszy wzorek jaki możemy zrobić :)! Byle jaka gąbka i jest. Ważne jest tylko ułożenie i dobranie kolorów :). Zrobiłam już całą masę, ale chętnie zrobię kolejne jak tylko moje cartoon nails się zetrą :) https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/q71/1013241_693114394066595_953692212_n.jpg

    OdpowiedzUsuń
  15. Ombre..uwielbiam taką metodą zdobienia. Czekam na prace z niecierpliwością ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jakoś nie umiem robić ombre, pomimo wielu prób:P A pazurki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie prace na pewno będą piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ile razy próbowałam sobie zrobić ombre nie zliczę :D nie wiem czy podołam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję, że w tym tygodniu mi się uda coś zmalować. Ostatnio maluję paznokcie na jeden kolor i tyle. Ombre podziwiam, bo mi wychodzi średnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobra, banerek już zamieściłam :)
    A z tym ombre to czuję, że będą przeboje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę wykorzystać tą propozycję z ostatniego zdjęcia, jak znajdę trochę czasu

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo ekstra :D uwielbiam gradienty i ombre, już się nie mogę doczekać żeby obejrzeć prace dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się zwłaszcza ta ostatnia propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny banerek :) Kiedys robilam jakiej ombre na pazurkach, ale niewiele z tego wychodzilo, wiec z ciekawoscia czekam na Wasze tworcze prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi ombre nie wychodzi :P Muszę spróbować z aplikatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. sama nie umiem zrobić ombre, próbowałam ale nie wychodzi ;(

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne cudeńka! niech mi ktos takie zrobi :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Od dawna mam ochotę wypróbować na paznokciach ombre, ale jestem na to odrobinę za leniwa. Muszę się wreszcie sprężyć!

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam ombre i cieszę się, że udało mi się dołączyć na ten tydzień!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne ombre, tylko ja niestety takich zdolności nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ooo. Wróciłaś :* U mnie totalny brak czasu, wykładowcy okładają kolosami i projektami z każdej strony, a ja już mam pomysł na ombre, tylko gdzie czas!! :P Mam nadzieję że chociaż u Ciebie go więcej jest ;)

    OdpowiedzUsuń


  32. Ive been working grueling hours and its infinite.
    Whenever I originally left a comment I clicked the
    WONDERFUL Post.thanks for share..more wait and my seotons ..jeux dora 2014
    jeux de guerre
    jeux de mario

    OdpowiedzUsuń
  33. moje zdobienie w ramach 10 tygodnia
    http://lakierkowo.blogspot.com/2014/01/klub-paznokciowy-tydzien-10.html

    OdpowiedzUsuń
  34. moje zdobienie ombre :)
    http://sortablanails.blogspot.com/2014/01/paznokciowy-klub-tydzien-x.html

    OdpowiedzUsuń