5 sty 2014

Paznokciowy klub tydzień 8 i 9 - PODSUMOWANIE :)

Jak długo mnie tutaj nie było i nawet nie wiecie jak ciężko było mi się wziąć do napisania tego posta. Przez tyyyyle wolnego i wyjazd strasznie się rozleniwiłam- jak zapewne większość z Was ;) Jednak trzeba wziąć się do pracy i wrócić do rzeczywistości. W końcu wielkimi krokami zbliża się ....sesja ! :( 
W tym tygodniu dwa podsumowania - tydzień 8 czyli Wigilijny i tydzień 9 - Sylwestrowy. Ja swojego sylwestrowego mani niestety nie miałam jak uwiecznić :( Królował u mnie kawior  :)
Was zapraszam do podziwiania, a na dole malutkie WAŻNE info dla wszystkich Klubowiczek ! :) 




Iwona :)






MMMaloka :)

Kotek Pstrotek :)

Kendall :)

Dzika Wózkowa :)

Pauline W :)

Patka :)

Słonecznik :)






Kochane ! 
Wzorek na 10 tydzień wybiore z Waszych pomysłów :) Dziś do wieczora czekam na Wasze paznokciowe obrazki na e-mailu :) Podsyłajcie mi swoje propozycje- jak już zbierze się ich kilka to zrobię losowanie i maszyna wybierze dla nas wzorek na nowy tydzień  :) Możecie podsyłać kilka prac - nie tylko klubowiczki :) 
frambuesaa4@gmail.com

25 komentarzy:

  1. ale macie piękne paznokcie, Dziewczyny :) zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fanaberie Polki --> geniusz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jaa, dziękuję :* :D ciesze się że się podoba, od razu banan na twarzy mi się pojawił ;)

      Usuń
  3. Błysk w tych tygodniach królował :D Już się nie mogę doczekać kolejnego wzoru, wkręciłam się w ten projekt ;) Sortabla <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem Twoje mi się najbardziej podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pazurki Kotka Pstrotka wyglądają cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne prace ;) podoba mi się druga ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten tydzień chyba mi się najmniej podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oja, Kochana xD a ja nawet nie podsylalam, bo myslalam ze to bez sensu, jak nie ma wzorka :) na Święta z kolei miałam tylko piasek wibo :)
    dobrze, że już jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Frambi twoje wygrywają internety (: jednak każdej z dziewczyn mają w sobie urok!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozazdroscic Dziewczyny, idzie Wam coraz lepiej :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na Święta miałam srebrny piasek OPI a na Sylwestra nic mi się nie chciało robić więc miałam jakiś odpryśnięty, różowy lakier z Rimmela...ale jakoś nikomu to nie przeszkadzało :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje sylwestrowe mani http://bambusowy-raj.blogspot.com/2014/01/klub-paznokciowy-sylwestrowy-sza.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Podejrzewam, jak było ciężko siąść do tego posta ;)
    Moje sylwestrowe mani było takie: http://my-own-colors.blogspot.com/2014/01/sylwestrowe-szalenstwo.html

    Stęskniłam się trochę za większymi wymogami w naszym klubie! ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. wiele wspaniałych prac! dziewczyny niesamowicie się starają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tym razem paznokcie Little Frog totalnie mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To jaki jest wzorek na kolejny tydzień?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, widzę, że Dziewczyny pilnie ćwiczyły pod moją nieobecność i poprzeczka jest coraz wyżej! :P
    Brakowało mi naszego wspólnego malowania, więc wiesz- dawaj wzorek na ten tydzień! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  18. też czekam na wzorek, bo jakoś opuściła mnie wena twórcza jeśli chodzi o pomysły na malowanie paznokci ;-(

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż miło popatrzeć - same cudeńka ;) Piękne!

    OdpowiedzUsuń