14 sty 2014

Moje ombre czyli Paznokciowy Klub tydzień 10 ! :)

W tym tygodniu to właśnie Wy wybrałyście wzorek, który mamy zmalować :) Zdecydowałyście się na, chyba dobrze wszystkim znane ombre :) Ja miałam okropny problem z zestawieniem kolorów - wszystkie piękne prace, które oglądałam były z użyciem bieli, a ja niestety tego lakieru w swoich zbiorach jeszcze nie posiadam :( Wyszło jak wyszło - do wzorcowego ombre mojej pracy daleko, oj daleko - mimo wszytko jako tako mi się podoba :) 
Czekam na Wasze pomysły  ! :) Mam nadzieję, że będzie ich cała masa ! :) 



W rzeczywistości przejścia kolorów lepiej się prezentują - w edycji zdjęcia chyba trochę przesadziłam z ostrością i wszystko wyszło takie bardziej "twarde" ;)


42 komentarze:

  1. Wyszło naprawdę pięknie :) Robiłaś za pomocą gąbeczki czy jak? Bardzo mi się podoba takie paznokciowe ombre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa ! :) Tak, robiłam za pomocą gąbeczki :)

      Usuń
  2. Przepiękne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zestawienie kolorystyczne idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze paznokcie, piękne ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzy mi się z deserem owocowym :>
    Ja właśnie zasiadam do swojego ombre :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już się bałam, że nie znajdziesz czasu na nasze ombre ! :)

      Usuń
  6. Świetne zestawienie kolorystyczne. Nie sądziłam, że róż zgra się tak dobrze z brzoskwinką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne masz pazureczki i ten kolorek mua

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wyglądają :)
    Jeśli chcesz naturalniejsze przejścia to maluj gąbeczkę/pacynkę tymi lakierami, z których chcesz uzyskać ombre

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne kolorki, takie żywe :D akurat na zimę :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Połączenie ciekawe :)
    Ładnie wykonane, ale ja jeszcze bym na to coś dała - może stemple?

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny duet tworza oba kolory:) ja podesle moze ombre, ktore zrobilam jakis czas temu :D co o tym sadzisz? http://makadabi.blogspot.com/2013/07/3-shinybox-teczowe-paznokcie.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne ombre, ciepłe kolorki cudownie razem współgrają :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne połączenia kolorów, takie letnie! :) Muszę w końcu spróbować się nauczyć tego ombre :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne połączenie kolorów, aż chce się już lata i soczystych kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ladnie. Ja tez kiedy robilam ombre przy pomocy gabeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastycznie wyszło - bardzo fajne kolory połączyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasem zdarzy mi się, że obróbka zdjęcia zamiast pomóc, to zaszkodzi ;D Ładnie połączyłaś kolory, ale dodałabym jeszcze jakiś trzeci, żeby załagodzić przejście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W odpowiedzi na Twoje pytanie u mnie - Ja płaciłam przez PayPal, nie wiem czy są inne opcje. Zamawiałam jeszcze przed świętami, a dotarły po trzech tygodniach. Zamówiłam je z tego linku - http://www.ebay.pl/itm/161130779417?var=460222941861&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649, gdzie do wyboru są różne wzory ;)

      Usuń
  18. świetnie wyszło ;)
    Super połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. super wyszło! świetnie połączyłaś kolory :)
    ja nie mam takich ombrowych zdolności ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne!
    Kurde, żeby mi takie kiedyś w końcu wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyszło naprawdę pięknie. Przepiękne połączenie kolorów. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie wyszło :) a przy okazji zapraszam na rozdanie do siebie http://swiatanastazji.blogspot.com/2014/01/niespodziankowe-rozdanie-czas-start.html :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice commentary. Last Month I stumbled onto this site and wanted to let you know that I have been gratified, going through your sites posts. I will be signing up to your blogs feed and will wait for your next post.
    jeux blog
    jeux concours
    jeux de king

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawno nic nie zmalowałam do paznokciowego klubu, ale ten okres świąteczny a potem egzaminy i bardzo mało czadu było na wykonanie jakiegoś zdobienia a nawet czasu na bloga nie było. Ale coś czuję, że w tym tygodniu wezmę udział i dzisiaj albo jutro wykonam ombre, które uwielbiam na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładnie połączyłaś kolorki :)

    OdpowiedzUsuń