25 sty 2014

Moja koślawa "śnieżynka"

Tym tygodniem paznokciowego klubu jak wiedzie chciałyśmy przybliżyć zimę ! Wzorem przewodnim miały być śnieżynki :) Żeby cokolwiek zrobić, postanowiłam się z nimi uwinąć tylko na jednym palcu -aczkolwiek wynik i tak i tak jest w stanie opłakanym :( Nie mam białego lakieru - musiałam sobie radzić ze starym, takim do frencha. Nie mam małego pędzelka - musiałam użyć od innego lakieru do zdobień . No cóż, wyszło jak wyszło. Jednak ciesze się, że dałam radę cokolwiek zmalować. W tym tygodniu będzie ciężko i nie wiem czy mi się uda. Przede mną wizja tygodniowej sesji. Cały tydzień w książkach. Już się szykuje na to mentalnie od tygodnia, ale ciężko, oj ciężko :( 
Nowy wzorek poznacie już jutro - ja już go znam i powiem cichutko, że będzie to zupełna odskocznia od tego tygodnia :) 

W rzeczywistości szary lakier nie prześwituje - tutaj na zdjęciu wypadł bardzo, bardzo słabo. 
Śnieżynka na środku ma jedną, kawiorową kuleczkę, której po godzinie już nie było :D 

26 komentarzy:

  1. Mimo wszelkich niedogodności bardzo ładnie wyszło to zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śnieżka idealna na dzień, taki, jak dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się Twoja śnieżynka podoba, o :)

    Sama nie robię zdobień na swych paznokciach - albo nie mam czasu, albo nie mam ochoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu zabrać się za jakieś śnieżynkowe zdobienie :) Wcale nie jest taka koślawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. robiłam snieżynki przed świętami xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Tragedii nie ma, ladnie wyszlo :) Szkoda tylko, ze perelka sie nie utrzymala ;) Wspolczuje ciezkiego tygodnia i 3mam kciuki, zeby wszystko dobrze poszlo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jest źle-i tak podziwiam że Ci się chciało robić,ja jestem takim leniem wzorkowym i szybko tracę cierpliwość :D

    OdpowiedzUsuń
  8. w ten sam sposób maluję śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne paznokcie, śnieżynka też mi się podoba :) powodzenia w sesji, ja też teraz nie robię prawie nic oprócz nauki ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się :) Mani pasujący do pogody za oknem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A właśnie miałam pisać, że szarego nałożyłabym o jedną warstwę więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze, rzeczywiście niefajnie wygląda ten prześwitujący lakier. Może po prostu nie nadaje się do fotografowania XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Wcale nie taka koślawa, mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie połączyłaś kolory i ta szarość tam bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No śnieżynki chyba nie są takie proste do zmalowania - wnoszę po tym, że od miesiąca się za nie 'zabieram' :D
    Mi tam się podoba i tak :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wcale nie taka koślawa, fajnie wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajna ta sniezynka,sporobuj dac nastepnym razem jakis diamencik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wyszła ta śnieżynka ;* a jeśli chodzi o przyciemnienie włosów, to niedługo "coś" dodam. Mogę zdradzić, że to będzie coś związanego z sesja ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :*
      No to w takim razie zawzięcie będę czekać na przyciemnianie ! :)

      Usuń
  19. Jaka koślawa, jedynie biel nierównomiernie się rozprowadziła :) Koślawej nie widziałaś!

    OdpowiedzUsuń