31 sty 2014

Już rok jesteśmy razem ! :)

Powiem szczerze, że nie wierzyłam, że doczekam się tych pierwszych blogowych urodzin :) Z drugiej strony nawet sobie nie wyobrażacie jak ten rok szybko zleciał i jak wiele się wydarzyło ! Ach, a ileż to razy miałam już ochotę przestać pisać i skasować tą stronę ! Jak widać (na szczęście!) nic takiego miejsca nie miało i mieć nie będzie ! Pierwszy rok chyba zawsze jest najtrudniejszy, wdrożenie bloga w swoje codzienne życie podczas nawału pracy jest czasami dość trudne :) Zresztą same dokładnie o tym wiecie ! Mimo wszystko jestem i będę, nigdzie się nie wybieram i mam nadzieję, że jeszcze nie jedne takie okrągłe daty będziemy świętować ! Teraz już tylko z górki prawda? :) Swoją drogą zauważyłam jakiś wysyp zimowych blogów ! Ostatnio tyyyyle z nich obchodziło swoje urodzinki :P Ze swoich statystyk mogę stwierdzić, że miesiąc styczeń to najlepszy czas na założenie bloga ! Tak, więc jak jeszcze go nie macie to śpieszcie się ! Już jutro mamy luty :D Kolejna taka szansa będzie dopiero za rok.

A z życia czysto blogowego mogę być dumna z: 
Napisania 182 postów (ten jest 183;))
482 obserwatorów ! 
36 643 wyświetleń ! 
7069 komentarzy ! 
A wszystko tylko w ciągu 364 dni :) 

Z postów, które najczęściej czytanie to : 
Gdzie trzymamy kosmetyki?  ---> Jeden z moich pierwszych postów ! :) 
Paznokciowy Klub ---> Czyli moja pazurkowa akcja :) 

A co ja mam z tego blogowania? 
No cóż, tutaj chyba odpowiedz jest prosta... WAS ! Przez ten czas poznałam wiele wspaniałych dziewczyn,  które mają taką samą pasję jak ja ! Miałam nawet okazję uczestniczyć w dwóch spotkaniach bloggerskich  i mam nadzieję, że takich dni będzie coraz więcej - nawet krótkie wyskoczenie na kawkę :) 
Dziękuje Wam, że tutaj jesteście ! :) 


No to Kochane, życzmy sobie jak najwięcej takich dni ! :) 


Bierzcie na co macie ochotę, dzisiaj ja stawiam ! :) 

41 komentarzy:

  1. biorę tort:D też mam roczek za kilka mc:D

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejnych fantastycznych lat :****

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę kolejnych okrągłych dat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat! Wszystkiego dobrego i niech kolejny roczek będzie jeszcze bardziej owocny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie ! :) Oj tak , oby był :)

      Usuń
  5. gratuluję, życzę sukcesów i przyjemności z prowadzenia bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. No to życzę sto lat dla bloga, a dla Ciebie nieskończonych pomysłów na notki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje, wspaniałych kolejnych blogowych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje gratulacje i życzę kolejnych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję pierwszego roczku i życzę kolejnych lat blogowania! Poczęstuję się torcikiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje i mam nadzieję, że był smaczny :D

      Usuń
  10. Gratuluję serdecznie i życzę koejnych pięknych dni w blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Życzę Ci dłuuuugich lat blogowania i nieustającej satysfakcji z jego prowadzenia :) Gdy to będzie, zawsze będziesz miała o czym pisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, dziękuje,dziękuje :) !

      Usuń
  12. Gratuluje i kolejnych lat weny tworzecj i wytrwalosci zycze :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i życze jeszcze lepszych lat w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! I oby czasu i pomysłów na posty nie brakowało :-)
    Fajnie, że tutaj jesteś :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję :) Kolejnych udanych lat życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja biorę słodkości :) Gratuluję roku bloga i oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję :) życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje!! oby tak dalej, świetnie Ci idzie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja odśpiewam sto lat, sto lat !!!!!!!!!!! i poczęstuję się lampką szampana :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego dobrego , wielu współpracy , obserwatorów i wyświetleń ; *

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje :) i kolejnych roczków w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję roku ;) u mnie też niedługo będzie rok.
    Życzę kolejnych lat i wytrwałości !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję Ci serdecznie, oby chęci i motywacji nigdy nie zabrakło. No i przede wszystkim żebyś miała z tego satysfakcję i radość :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje! i życzę kolejnych udanych rocznic istnienia, jeśli można tak napisać :*

    OdpowiedzUsuń
  26. gratulacje kochana! :* oby jak najdłużej z nami! :)

    OdpowiedzUsuń