20 sty 2014

Framix ! = 6x6x6 --> Czyli nowy cykl na blogu ! :)

Kochane, rozpoczynam nowy cykl notek na blogu :) Jak już w tytule widzicie nazwałam je:
 Framix = 6x6x6 ! 
Na czym będą polegać, a na prywacie ! Mój mały tygodniowy mix.
Pierwsza 6 tyczy się 6 zdjęć tygodnia, druga 6 to linki warte polecenia ,a ostatnia 6 to rzeczy, które udało mi się zrealizować w ciągu tego tygodnia :) 
Mam nadzieję, że notki Wam się spodobają i ,że warto będzie je prowadzić :) Tak więc oprócz co miesięcznych podsumowań będziemy mieć cotygodniowy (oby!) Framix ! :) 


1.Dzień Babci ! Ja już mojej karteczkę wysłałam ! A Wy, już coś macie dla swoich babć ? Dziś zamówię jej jeszcze książkę, a w tym tygodniu na pewno wpadnę do niej na kawkę :) Mam nadzieję, że nie zapomniałyście o tak ważnym święcie ! Jeśli tak to właśnie Wam przypominam ! A to już jutro :) 
2.Mój przepiękny, przecudowny, potrójny hiacynt ! Ach , wiem, że kwiatków nie można zachwalać, mam nadzieję, że na niego jednak złe uroki nie działają. W sumie gdyby nie ta doniczka to nie byłby taki cudowny ;) Jeśli któraś z Was też takiego chce to lećcie do Tesco - są za 15 zł , kolory wstążek różne, różniaste :) Ta pasuje do mojego pokoju :) 
3.Tydzień przed sesją = tydzień w książkach, nic więcej tutaj mówić nie trzeba :D
4.Wreszcie u mnie! Moja roczna przygoda z gazetą Twój Styl własnie się zaczęła :) Za 12 numerów zapłaciłam 85 zł. Mam nadzieję , że nie będę tego żałować :) Gazetę uwielbiam ! 
5.Kominek umila czas nauki - w środku wosk Beach Flowers - poczułam trochę lata :) 
6.A tak rano wyglądała moja szyba, a tam, dalej tak wygląda ! Pogoda jak na Antarktydzie - wszystko zamarza,aż strach wyjść z domu ! Miałam dzisiaj przed sobą wizję urodzinowego piwka, ale niestety musiałam zrezygnować :( Siedzę w domu z gazetą, książkami i kawką :) 


6 godnych polecenia linków ! 
1.DIY- Organizer - Alina z bloga DesignYourLife daje nam pomysł na własny organizer. Za całość zapłacimy tylko około 16 zł :) Super opcja ! Ja już nie mogę się doczekać aż stworzę swój własny - okładką obowiązkową będą zdjęcia ! :)  A Wy lubicie takie pomysły ? Czy wolicie coś kupić w sklepie ? 
2.Pomysłowe opakowania ! - Ludzka pomysłowość nie zna granicy ! Oglądałam i podziwiałam te opakowania chyba z pół h ! Są mega cudowne, szkoda, że w Polsce nie możemy na takie trafić :( A jak już nam się uda to niestety bardzo, ale to bardzo rzadko.
3. Dziennik Pozytywny - Bardzo fajna inicjatywa dwóch osób, które chcą się sprzeciwić mediom i pokazać , że świat nie jest taki zły jakim go widzimy na pierwszych nagłówkach gazet. Codzienna dawka pozytywnych informacji ze świata i z Polski :) 
4.Krótkie porady - Bardzo fajna strona z krótkimi poradami na przeróżne tematy :)  
5. 300 Kanapek - Cudowny blog, prowadzony przez kobietę, której mężczyzna obiecał, że jak wymyśli i opublikuje pomysły na 300 kanapek to otrzyma od niego ...PIERŚCIONEK ZARĘCZYNOWY! Uwielbiam przeglądać jej wpisy, znajdziemy tam mnóstwo inspiracji :) 
6.21 diagramów - 21 rożnych diagramów, które na pewno przydadzą nam się w codziennym życiu :) 


6 rzeczy, które udało mi się zrobić w tym tygodniu ! 
1.Wreszcie zaprenumerowałam Twój Styl :) Co zresztą już zobaczyłyście na zdjęciu wyżej :) 
2.Uczyłam się ! Oj to duże osiągnięcie :D Wreszcie trochę przysiadłam do nauki i mam nadzieję, że sesja pójdzie mi jak najlepiej :) 
3.Udało mi się ogarnąć i założyć Paypal , ha - zamówiłam nawet dzięki niemu swoją pierwszą rzecz ! Teraz czekam aż dojdą do mnie ćwieki na paznokcie z Ebay :) 
4.Zrobiłam pizzę ! :) Znalazłam czas żeby wreszcie coś przyrządzić ! :) 
5.Mam za sobą babski wieczór ! :)
6.Zaczęcie tego projektu również uważam, za małe życiowe osiągnięcie . A rzeczy najmniejsze powinniśmy doceniać najbardziej, bo niestety często ich nie zauważamy :) 




Pierwszy Framix = 6x6x6 uważam za ZAMKNIĘTY ! :)


Framix = 6x6x6 1 PART II :)

36 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł z tym Framix`em :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze zgapić od Ciebie te wstążeczkę na doniczce, bo pięknie wygląda ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś nigdy nie mogę znaleźć czasu, żeby od początku do końca przeczytać daną gazetę...
    życzę powodzenia w sesji ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się szczerze, że ja też zawsze miałam z tym problemy dlatego jednym z moich postanowień noworocznych jest właśnie dokładne czytanie jednej gazety w miesiącu ! :P Akurat w pociągu w drodze na uczelnie mam na to czas :)

      Usuń
  5. Genialny pomysł! Za gazetą średnio przepadam ale to Ty ją czytasz nie ja :P
    Hiacynty sama uwielbiam :)
    Dla Babci i dziadka mam wspólny prezent, kolarz wnuków wszystkich w rameczce ;)
    A co do nauki mam to samo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezent cudowny :) Ja sama już kiedyś sprawiłam taki babci :)

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się Twój pomysł na cykl, będę go śledzić! :)
    Trzymam kciuki za Twoją sesję, na pewno wszystko zdasz śpiewająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie ! I za miłe słowa o cyklu i za trzymanie kciuków ! :*

      Usuń
  7. Mam nadzieję, że nie będzie problemów z dostawą ćwieków i już niedługo pokażesz nam jakieś śliczne pazurki z ich użyciem :) Oczywiście nie zapomniałam o święcie babci. Na szczęście mam do niej bardzo blisko, bo mieszkamy w sąsiednich blokach. Z pewnością wpadnę z jakąś ciekawą książką :) Świetny pomysł na taką serię postów, będę czekać na kolejne z tego cyklu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj również na to liczę, dzisiaj mi napisali, że już zostały wysłane :) jeśli jednak Twoje dotarły to mam nadzieję, że i teraz mogę liczyć na sprzedawcę :) Dziękuje za link przeogromnie ! :*
      Ja mam trochę dalej do babci, ale również, na pewno do niej wpadnę ! :)
      Dziękuje i ciesze się, że cykl się spodobał :)

      Usuń
    2. Na przesyłkę niestety trochę się czeka, no ale w końcu idzie z daleka. Z kolei inne ćwieki, od drugiego sprzedawcy nie przyszły i po zaledwie dwóch wiadomościach bezproblemowo zwrócił całą kwotę na konto, więc nie ma problemu nawet gdy coś takiego się wydarzy ;)

      Usuń
  8. Świetny pomysł :) Czekam na kolejne z tej serii i dopinguję w osiąganych celach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna idea :D takie wszystko w pigułce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł. Świetny cykl. Będę go śledzić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się Twój nowy cykl!

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tego co zrozumiałam to masz urodziny? Wszystkiego Najlepszego w takim razie. A pogoda dziś mnie prawie zmiotła z powierzchni, połączenie wiatru i lodowej powierzchni to zło :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, tak, jutro ! Dziękuje Ci strasznie, strasznie :*:*
      Mnie tak samo jak wyszłam na chwilkę :(

      Usuń
  13. świetny post ;) idealny pomysł na ciekawe notki na bloga. ;) zostanę tu zatem na dłużej, obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na nowy, po części urodzinowy post. Byłoby mi bardzo miło gdybyś zajrzała ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. faktycznie cudny ten hiacynt, tzn doniczka:p ja dziś błąkałam sie po sklepach w poszukiwaniu prezentu dla babci, myślę, ze bedzie zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dla mojej również już coś wybrałam :) A Ty co znalazłaś? :)

      Usuń
  16. Pozycja 5 z polecanych linków jest genialna ;) Nie spodziewałabym się,że chłopak może zaoferować takie coś :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno będę czekała na posty z tego cyklu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny framix :D lubię wpisy tego typu :D

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny pomysł na cykl postów :) tym bardziej, że bardzo lubię takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajna seria! szczególnie ta ostatnia szóstka mi się podoba :) będę wyczekiwać kolejnych odcinków :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  21. Blog kanapkowy boski :D Aż się głodna zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł :) I bardzo przydatne linki, na pewno skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie pomysł :) Życzę Ci wytrwałości w publikowaniu cotygodniowych Framixów. I żeby w ciągu tych tygodni brakowało Ci miejsca wśród tej ostatniej 6 (:

    OdpowiedzUsuń