17 gru 2013

Upominki- spotkanie bloggerek :)

No to tak jak obiecałam przyszła i pora na upominki, którymi obdarowały Nas firmy :) Przyśpieszone prezenty, które otrzymałyśmy za sprawą Oli ! :) W tym poście chciałabym podziękować Wszystkim firmom, które przyczyniły się do Naszych paczuszek i pozwoliły Nam testować swoje produkty :) Tak więc - do dzieła ! 

Od sklepu dostałyśmy Lakier Golden Rose, kawior, aksamit na paznokcie i coś sypkiego, co nie wiem jak użyć :P W paczuszce był również pilniczek, którego na zdjęciu zabrakło. Już nie mogę się doczekać aż na moje pazurki wysypie się plusz ! Jestem strasznie ciekawa jak się będzie prezentował :) 

Od firmy dostałyśmy dwa produkty, suplement CitroseptForte oraz żel CitroseptDental :) Wszystko zapakowane w ślicznym woreczku + teczka z dokładnym opisem produktów i torebka  :) 

Hurtownia fryzjerska podarowała nam oto te dwa olejki :) Są w ślicznych, szklanych, chromowanych buteleczkach i już nie mogę się doczekać aż wybiorę się do fryzjera żeby podciąć końcówki i zacznę ich używać :) 

Podarowało nam tusz do rzęs, błyszczyk oraz .... PUDER RYŻOWY ! Od dawna chciałam wypróbować ten kosmetyk i już się biorę za jego testowanie :) 

Próbki ich produktów. Marki w ogóle nie znam. Mają w swojej ofercie kosmetyki oparte na owocach :) Jestem strasznie ciekawa , mam do wypróbowania, krem, żel oraz maskę 

Dostałyśmy krem do rak oraz kilka próbek. Mam nadzieję, że sprawdzi się podczas zimy ! Idealny do torebki :) 

Panowie z Carmexu odwiedzili Nas osobiście i wręczyli torbę z pomadkami. Do wyboru miałyśmy dwa smaki truskawkę i jaśmin. W moje ręce jak widzicie wpadła truskaweczka. To mój pierwszy Carmex i jestem strasznie ciekawa jak się sprawdzi ! :) 

Dostałyśmy długopis ( ślicznie pisze:P ) oraz pastylkę do stóp. W torebce była również zniżka, którą gdzieś zapodziałam.

Dostałyśmy wodę toaletową. W moje łapki wpadła męska i poleci na prezent dla taty. Ma śliczny, cytrusowy, orzeźwiający zapach ! Mam wrażenie, że są one dość słabo reklamowane ! Ja o nich prawie, że wcześniej nie słyszałam, a tym bardziej nie zwróciłam na nie uwagi w sklepie. A szkoda, bo zapach i jakoś wykonania jest super :) 

Każda z nas dostała inne, autorskie kolczyki.

Dostałyśmy ślicznie zapakowane bransoletki i świąteczną przypinkę :) Każda miała coś innego :) 

Już zaczęłam łykać i liczę na piekne włosy i paznokcie ! :P Obym wytrwała ! 

W mojej paczuszce był krem CC oraz pomadka ochronna, którą już pokochałam:P Ślicznie pachnie, delikatnie barwi i dobrze nawilża :) Niektóre dziewczyny, zamiast pomadek miały w swojej paczuszce lakier :) 

Przepiękne woski z kolekcji Wiosna 2014 ! Jestem nimi zachwycona - szczególnie Hibiskus jest prześliczny ! 

Pani Dagna przyniosła nam spore paczuszki ! :) Nowa kolekcja jest cudowna i rześka :) Seria z kwasem hialuronowym dołączy do prezentu dla mamy :) Na zdjęciu brakuje jeszcze podkładu, który gdzieś się zapodział :) 

Pan Renifer przeuroczy, nieprawdaż ?! Nigdy go nie zjem :P Nie ma szans ! 

Biogarden - MiniRutin & VitaBox & CeraNova & GrypoRutin
Avetpharma SkinComfort

Aż 10 produktów- 5 do włosów ciemnych i 5 do jasnych :) już nie mogę się doczekać, aż wypróbuje tą serię u siebie :) 



Jeszcze raz przeogromne DZIĘKUJE ! Mam nadzieję, że jeszcze i to niebawem się spotkamy ;) 

40 komentarzy:

  1. Super upominki, lakier Golden Rose przyjęłabym bez zastanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz zjeść Pana Reniferka - pyszne są takie lizaki! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. polecam ten BB z Soraya, mnie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat wygrałam go w losowaniu, więc tym bardziej się ciesze, że do mnie wpadł ! :)

      Usuń
    2. Chyba każda miała na niego ochotę :D Wiem, że napewno Domi, odkąd weszła Pani Dagna słyszłam od niej tylko, dajcie mi BB :D Renifer jest uroczy, też zostawiam na pamiątkę. A to co nie wiesz jak użyć to pigment (tu mam mądrą mine i udaję, że wiem do czego służy haha)

      Usuń
    3. Ahahah ,ja miałam ochotę na żel albo balsam czekoladowy !! A że nie było to musiałam się poraczyć kremikiem :P Aaaaa pigment :D wiedziałam, że jakoś tak :D dobra na oczy będzie chociaż nie umiem się malować ^^

      Usuń
  4. Peeling z Sorayi uwielbiam, BB też jest warty uwagi ;)
    Widzę, że dostałaś wosk Pink Hibiscus...CUDOWNY JEST. Ja się w nim zakochałam, bo pachnie jak konwalie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to muszę już ich zacząć używać !
      Oj jest jest !! Mój ulubieniec ! pachnie przepięknie ! :D

      Usuń
  5. Ile wspaniałości ;) Jest co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooj, ja ze sobą walczę żeby nie zjeść tego słodziaka czekoladowego :P Na razie 1:0 dla mnie, na razie...
    A krem BB z Sorayi jest rewelacyjny- jedyny drogeryjny BB, z którego jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne prezenty:)! Kosmetyki z Pilomaxu mnie bardzo ciekawia. Reniferek wyglada smakowicie, pewnie i ja bym go nie zjadla ;) Bransoletka z Buziakstyle swietna, zwlaszcza na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! ekstra upominki! Ciekawi mnie Sorajkowy BB i seria do włosów ciemnych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się kosmetyki z Soarai :) Są one już dostępne w sklepach?

    OdpowiedzUsuń
  10. ja reniferka też nigdy nie zjem!!! :D
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja renifera bez skrupułów perfidnie zjadłam zaraz po powrocie :>

      Usuń
  11. Super prezenty ,milego testowania:) Ale Carmexu odobiscie nie znosze,mam go jednak zawsze w kuferku,boprzy spierzchnietych ustach spisuje sie rewelacyjnie i szybko dziala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to najważniejsze, że spełnia swoje zadanie:)

      Usuń
  12. Ile testowania Ciebie czeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to w takim razie przyjemnego testowania tych różności :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne upominki! Bardzo jestem ciekawa tych produktów do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O świetne te rzeczy wow :) A co do pudru ryżowego to będziesz zadowolona tylko uwaga podczas aplikacji!Strasznie się sypie i może pobrudzić czarne rzeczy,ale ogólnie daje wspaniały efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo no to będę uważać z ciemnymi rzeczami :) Dziękuje !

      Usuń
  16. Szczerze mówiąc nie wiem co myśmy do paczki włożyły :D co jest czymś sypkim i bliżej nieokreślonym :P musiałabym zobaczyć lepsze zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się wszystko wyjaśniło ! :D Mowa o pigmencie ! :) Zastanawiam się tylko czy mogę go jakoś użyć na pazurki, bo cudownie się mieni, czy w grę wchodzi tylko makijaż. Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za paczuszkę :)

      Usuń
    2. Możesz dolać go do lakieru ;) próbowałam, fajny efekt

      Usuń
  17. bardzo ciekawe kosmetyki :) przyjemności z używania i czekam na pierwsze opinie. a wosków serdecznie zazdroszczę :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja codziennie zapominam o Biogarden:-) Ciekawe jak będzie u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. super rzeczy ;-) a ile doboci od Pilomaxu! ja własnie siedzę z czepkiem i ich maską na głowie :D

    OdpowiedzUsuń