20 gru 2013

Świąteczne Ozdabianie Domu czyli niekosmetyczne DIY ! :)

Idą święta, idą święta - to zauważyła już chyba każda ! Przed nami najintensywniejsze dni świątecznych przygotowań - no przynajmniej u mnie :)  Od dziś mam wolne ! Na uczelnie wracam dopiero 7 stycznia, tak więc od jutra zaczynam przygotowania :)  Na pewno- generalne porządki, na pewno piekę ciasta i pierniczki i .... na pewno - biorę się za ozdabianie domu :) Światełka i ozdóbki wiszą już od dawna. W weekend do wszystkiego dojdzie choinka ! Mam nadzieję,  że uda mi się na nią zrobić kilka samodzielnych ozdób :) Uwielbiam takie cudowne,puszyste choiny ubrane naturalnie :) A nie, kolorowo, pstrokato, w plastikowych bombkach .

Na początek światełka w butelkach :) Ten pomysł zna chyba, każda z Was :) Według mnie - SUPER :) U mnie jednak światełka ograniczyły się do ściany :P 


Szyszki, szyszki ! Na nie , w internecie znajdziemy cała masę pomysłów, malowane, brokacone, czy tak jak te przeplatane wełną :) Ja je uwielbiam, ciężko jednak znaleźć takie piękne, ogromne Szyszki ! W  moim stroiku lezy tylko kilka, marnych okazów :( 



Słoiki prezentowe ! Mi opcja strasznie się podoba. Sama chętnie taki stworze i chętnie bym taki przygarnęła :) Tutaj kilka pomysłów. I to nie tylko ze słodyczami, możemy stworzyć z czym tylko chcemy w środku :) 


Link

Kolejne pomysły na szyszki ! :) 



Sama robiłam podobny stroik do domu :) W moim są filcowa, gwiazdki, pomarańcza z goździkami i świeczka :) 

Piekny zimowy lampion :) 

Świetny pomysł na zapakowanie małych prezentów :) Sama nie wiem, czy go nie wykorzystam :) 

Pomysł na ozdoby choinkowe :) Wszystko jest z masy solnej :) Są przepiękne!

Śliczne, malutkie gwiazdki. Również zrobione z masy solnej :)
Link

Pomysł na .... choinkę !  Według mnie jest śliczna ! :)  I bardzo łatwa do wykonania, no chyba, że pozory mylą ;)
Link


A Wy jak ozdabiacie swój dom na święta? :)

38 komentarzy:

  1. wszystko po prostu mi się podoba :) świetne pomysły

    OdpowiedzUsuń
  2. lampki w butelce --> Damian po tym pomyśle chciał mnie wysłać do psychologa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahahah czytałam, czytałam u Ciebie :D

      Usuń
  3. lampki w ładnej butelce to najlepszy pomysł, może skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszelkiego rodzaju DIY, szyszkowe łańcuchy i słoiki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. lampki w butelce wyglądają przeuroczo.
    a szyszunie z wełną-cudo!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same wspaniałości, dlaczego bozia poskąpiła mi zdolności manualnych :(

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne inspiracje :) ja przeważnie ograniczam się do lampek w oknie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Butelki z lampkami są najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te butelki ze światełkami są po prostu urocze ;)
    A szyszki mam już pozbierane i teraz czeka mnie ich dekoracja - mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja cierpie na brak szyszek :( Już chyba będę tak zdesperowana, że wybiorę się jutro do lasu ^^

      Usuń
  10. Świetne pomysły na ozdoby, u mnie pokój już jakiś czas temu ozdobiłam z największą przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię świetęczne ozdoby typu DIY

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne inspiracje na ozdoby, ja nie lubię ozdabiać mojego pokoju bo czuję się potem przytłoczona aczkolwiek jak będę na swoim to na pewno nie zabraknie u mnie zrobionych przeze mnie ozdób itp! :D
    Oj ja też się cieszę, że do 7 od uczelni wolne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Światełka w butelkach czy prezent kosmetyczny w słoiczkach jest mega ,mega ,mega kreatywny *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. te butelki mi się podobają, zrobię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne inspiracje. Mi też butelki najbardziej się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne ozdoby.. te szyszki z wełną są ślliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Swiatelka w butelkach genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kurcze, gdybym tylko miała do tego ręke.. strasznie mi się to podoba, ale motywacji i cierpliwości brak ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Lampki w butelce - bomba :D Szkoda, że jestem tak mało kreatywna :(

    OdpowiedzUsuń
  20. ale świetne inspiracje :-) ta choinka nie wygląda na trudną :-) ja robiłam kiedyś z makaronu, też fajna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja już swoje ozdoby pokazywałam na blogu. Lampiony ze słoików robiłyśmy w zeszłym roku, w tym wykorzystałam puste opakowania po świecach w szkle. Daguś trzeba było mówić, ze szyszek Ci potrzeba ;-) podesłałabym Ci, bo u mnie na działce masa ich :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to lecę już je do Ciebie oglądać, bo chyba pominęłam ten post... No właśnie ja z tymi szyszkami sama tak późno się obudziłam :P Znalazłam jakieś liche u siebie na podwórku i tyle :( A marzyły mi się takie wielkie ! Dziękuje Kochana za pamięć ! :*

      Usuń
  22. moja mama nie przepada za ozdobami na choince, wiec mamy tylko bombki, łańcuch i światełka ;/ ciekawi mnie ta choinka,jak ona sie później trzyma XD

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne ozdoby, ja jednak przystrajam dom już gotowymi, kupionymi stroikami.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne są niektóre zdobienia, mi bardzo przypadła do gustu ostatnia choinka ;)!

    OdpowiedzUsuń
  25. choinka boska i te świecące butelki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. zapraszam do udziału w konkursie :)

    http://inszaworld.blogspot.com/2013/12/konkurs-swiateczno-noworoczny.html

    OdpowiedzUsuń
  27. światełka w butelce są super, tylko ja nadal nie ogarniam, jak podłączyć potem kabel do kontaktu...
    szyszki też bardzo mi się podobają :)
    i ta ostatnio choinka jaka bajerancka :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Butelki z lampkami są absolutnie najlepsze! Fantastycznie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne pomysły ;) ja co roku daje lampki do butelki :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Super pomysły :) gwiazdki z masy solnej super:)

    OdpowiedzUsuń
  31. dużo fajnych pomysłów na świąteczne ozdoby.. u mnie w tym roku skromnie bo tylko chionki i światełka dookoła domu :)

    OdpowiedzUsuń