17 gru 2013

Spotkanie Bloggerek 14.12

Tak więc pewnej, prawie, że niedeszczowej wyczekiwanej przez 15 dziewczyn soboty wreszcie nadeszło ono- Upragnione Spotkanie Bloggerek ! A wszystko pięknie i cudownie ogarnięte dzięki Naszej organizatorce Oli. Spotkałyśmy się w przeuroczym lokalu, prawie, że w centrum Warszawy - Pochwała Niekonsekwencji. Miejsce bardzo, ale to bardzo klimatyczne i niespotykane :) Ma swój urok i ja na pewno jeszcze tam wrócę :) Jeśli któraś z Was jeszcze tam nie była, a jest z okolic Warszawy to zdecydowanie mówię - WARTO tam zajrzeć :) Z dotarciem może być malutki problem, o czym same się przekonałyśmy, ale dla chcącego nic trudnego ;) 

Na sam początek oczywiście rozdanie identyfikatorów :) Nasze pochodzą ze strony przypinka.pl
Po długich oczekiwaniach, wypiciu przez nas koktajli, kaw ,czekolad i piw bananowych zjawił się pierwszy zaproszony gość. Po wielu namowach Oli zgodził się do nas zawitać i po raz pierwszy uczestniczyć w takim spotkaniu. Pan zapewne przez wiele fanek Yanklee Candle znany ! Podobno jeśli któraś zawita u niego w sklepiku w centrum Warszawy to nie wyjdzie bez niczego !  A mowa tutaj o Świecie Zapachów ! 
Na sam początek na stół wysypała się tona wosków z kolekcji WIOSNA 2014 ! Musicie uwierzyć mi na słowo - są przecudowne !!!
Następnie poznałyśmy trochę histori i trendów, które od lat są w firmie Yanklee Candle ! Super sprawa dowiedzieć się czegoś o firmie tak od "drugiej" strony :) 
Mogłyśmy powąchać super zapachy, które albo zostały już wycofane, albo w ogóle niedotarły do polski i tak w Nasze łapki wpadły słoje...
Czekolada- CUDO ! 
Wieczór Filmowy - oj nie mój zapach...
Karaibskie owoce - mniam...
I na sam koniec, ten, którego już nie chce więcej widzieć, a tym bardziej czuć :P 
BEKON ! 

Na spotkanie zawitała do Nas jeszcze przedstawicielka firmy Soraya. Pani Dagna przybliżyłam nam nowe trendy marki i nową linię SO PRETTY  - skierowaną do nas - młodych kobiet :) Jej cały design i zapachy po prostu mnie OCZAROWAŁY ! Znajdziemy cytrynę, malinę, czekoladę - wszystkie są cudowne i świeże :) Dostałyśmy również paczuszki, które pokaże Wam w kolejnym poście :)

Przez lokal przemknęli również Panowie z Carmexu, zaprosili Nas oni na stronę marki oraz do zostania ich ambasadorkami :) Przyznam się szczerze, że do mojej kosmetyczki wpadł mój pierwszy Carmex ! Ach już nie mogę się doczekać, aż i ja przekonam się o jego działaniu :) 


Za całe spotkanie przeogromne podziękowania dla Oli ! Ciesze się, że mogłam na żywo spotkać dziewczyny, z którymi na codzień "widuje" się tylko w blogosferze :) Oczywiście, mam nadzieję, że niebawem spotkanie powtórzmy - bardziej kameralnie - przy kawie bądź czymś innym ;) 
Spodziewajcie się również niebawem oddzielnego posta  z podarunkami od firm :) 

I malutka lista osób, które wzięły udział w spotkaniu ! :) 

24 komentarze:

  1. To ja dziękuej :* przeogromnie cieszę się, że Ci się podobało :* do następnego, trzeba zaległości nadrobić!
    A Pan Piotr został gwiazdą anszego spotkania, nie ma co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj trzeba, trzeba :*
      Zdecydowanie TAK ! I wcale się nie dziwie :D

      Usuń
  2. zazdroooszczę Wam takich spotkań :<
    bekon wolę jeść niż wąchać xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Yanklee Candle o zapachu czekolady penie mnie też by się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  4. świeczka o zapachu bekonu.. poprawiło mi to humor :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świeczki robią furorę :)
    Dziękuję za wymianę kilku zdań :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale Ci zazdroszczę takiego spotkania ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę po komentarzach, że bekonowa świeca zrobiła wrażenie nie tylko na nas:P swoją drogą jak oni ten zapach zamknęli w świeczce, nie mam pojęcia:p

    OdpowiedzUsuń
  8. No co ty! Bekon to świetny zapach, ja chcę tą świecę! XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sa takie spotkania :)! Jestem ciekawa podarunkow, czekam na posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. i znów te woski! :d i widzę znaną buzinkę :P

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne! :) szkoda, że ja mam tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh bekonu też nie chciałabym czuć a tym bardziej pozwolić by ten zapach rozprzestrzenił się po domu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wreszcie dowiedziałam się jak wyglądasz :))
    Mam nadzieję, że następnym razem uda nam się pogadać trochę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepraszam ze na spotkaniu zle przeczytałam Twój nick :( w trakcie losowania !

    :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Warto pomyśleć o zorganizowaniu takiego spodkania w Londynie

    OdpowiedzUsuń