22 gru 2013

Podsumowanie tygodnia VII + wzór na nowy tydzień :)

W tym tygodniu dostałam od Was 16 choinkowych prac :) Mi wykonać, niestety się nie udało. Przez ten tydzień nie miałam natchnienia do malowania pazurków. Cierpliwości i pomysłów na choinkę brakowało. Wy jednak, nie zawiodłyście ! :) Zapraszam do podziwiania i inspirowania się :)



















Powiem, Wam szczerze, że w tym tygodniu miałam przeogromny problem z wyborem wzorku dla nas! W końcu za dwa dni Wigilia, potem nadejdą Święta, wiec nasz mani musi być piękny i wyjątkowy ! Głowiłam się strasznie, aż wreszcie udało mi się coś wymyślić :)
Jak już wspomniałam przed nami cudowny czas, rodzinny i patetyczny :) Nasze pazurki muszą pasować do wigilijnego stołu i świątecznej choinki :) Mają być eleganckie i pełne klasy :) Tak więc w tym tygodniu, będzie dość dowolnie. Niech każda z Was przedstawi swoje WYJĄTKOWE pazurki, które idealnie zgrają się z nadchodzącymi Świętami . Mają być eleganckie i wytworne :)  Ja podam Wam kilka propozycji, a Wy same przedstawicie czym dla Was jest elegancja :) 
Tak więc niech hasłem 8 tygodnia będą !
Pełne elegancji paznokcie do Wigilijnego stołu ! 
Dla każdej z nas elegancja to zupełnie co innego, ja pokażę Wam czym jest dla mnie :) 

http://www.pinterest.com/pin/469641067363369508/
http://www.pinterest.com/pin/224335625162616496/
http://www.pinterest.com/pin/224335625162616788/
http://www.pinterest.com/pin/224335625162616774/
http://www.pinterest.com/pin/387802217884714884/
http://www.pinterest.com/pin/494692340290635518/

Jak Wam się podoba ten pomysł  ?:) 



30 komentarzy:

  1. Piękne! Coraz więcej wprawy widzę, jesteście coraz lepsze!
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam wczoraj robić ten wzorek, ale nie znalazłam na to czasu, ale pewnie wkomponuję go do najbliższego zdobienia na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te Wasze choineczki :) A na ten tydzień najbardziej podobają mi się te czerwone ze srebrną wstążką *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny temat na nadchodzący tydzień :) Czerwone prezenciki oraz czerń i złoto podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te czarno złote są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne choinki :)
    I nowa propozycja też świetna! Już mam pomysł, lalalaaa

    Haha, jechałam dziś przez Twoje miasto i chciałam Ci napisać, żebyś wyszła mi pomachać xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie wzorki wyszły cudnie,a nowy pomysł(y) również super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne prace :) Widzę ogromne postępy, na początku były takie niepozorne wzorki, teraz wszystkie robicie takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne mani Wam wyszły, szkoda że ja tak nie umiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja świeżo zmalowana choineczka http://bambusowy-raj.blogspot.com/2013/12/klub-paznokciowy-choinka.html

    OdpowiedzUsuń
  11. niektóre są naprawdę cudne!

    OdpowiedzUsuń
  12. super choineczki :) jestem ciekawa interpretacji tematu nowego tygodnia przez dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Dziewczyny wykonały wspaniałe, świąteczne zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne choineczki! tylko moje jakieś przekrzywione xD :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow :) Ile inspiracji - ja w tym tygodniu także nie dałam rady.

    OdpowiedzUsuń
  16. WoW, jak Wy to robicie? Istna rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  17. choinki się udały :-)
    inspiracje na kolejny tydzień są obłędne :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne pazurki, kazde sliczne, majace to cos.Wspaniałe.Takie swiateczne

    Prawdziwie rodzinnych, ciepłych-ciepłem domowego ogniska Świąt Bożego Narodzenia i samych pięknych chwil, oraz szczęścia i pomyślności w Nowym 2014 Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mani Fanaberie Polki, moim zdaniem najładniejsze :) Aczkolwiek to kwestia gustu. Wszystkie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No i super pomysł na ten tydzień! :) właśnie miałam już w planach robić coś eleganckiego na wigilię i widzę, że przy okazji załapie się to też do klubu! :)
    Ślicznie prace dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnie muszę odtworzyć na jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne ;-) tyśka i fanaberie polki najbardziej wpadły mi w oko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie:) Szkoda, że Tobie (Frambuesa) się nie udało, byłam ciekawa Twojej interpretacji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie choinka gości na moich paznokciach od soboty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ładne świąteczne pazurki :)
    nie mogłabym się zdecydowac, które podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń