15 gru 2013

Podsumowanie tygodnia VI + Nowy wzór :)

Kolejny tydzień pazurkowej zabawy dobiega końca. W tym tygodniu z piórkami męczyło się 20 dziewczyn - ufff.... dałyśmy radę ! Każde dzieło jak zwykle, zupełnie inne. Tyle ile dziewczyn, tyle inspiracji i autorskich pomysłów :) Ciesze się, że cały czas jest nas aż tyle :) W tym tygodniu, tak jak obiecałam wejdziemy już we wzorki - ŚWIĄTECZNE ! Ale o tym na końcu notki :)
Wczoraj, jak wiecie byłam na spotkaniu bloggerek w Warszawie - Oli przeogromnie dziękuje za organizację :) Oczywiście, było mega - większa relacja jeszcze się tutaj pojawi, tak więc nie będę teraz zdradzać więcej szczegółów z tego dnia :)
Ostatnie tygodnie na blogu dość monotonne - w tym tygodniu, ze względu na większą ilość czasu na pewno się to zmieni :) A przynajmniej mam taką nadzieję :P
Zapraszam do oglądania Naszych prac !

Ja :)


Nanusia :)











Iwona :)


Imperfecta :)

Marta :)

Sortabla :)

Moń :)

Annisiax :)

Paprykens :)

Kotek Pstrotek :)

Magia Urody :)

MMMaloka :)



Za wszystkie Wasze prace bardzo dziękuje :) Mam nadzieję, że żadnej z Was nie pominęłam.
Jak już wspomniałam w tym tygodniu będzie świątecznie. Powiem szczerze, że za początku nie za bardzo przemówił do mnie ten wzorek, ale to własnie WY mnie o niego prosiłyście :) Przejrzałam kilka zdjęć i może rzeczywiście, nie jest aż taki trudny ? :) Mam nadzieję, że będzie się Wam podobał :) Tak więc w tym tygodniu malujemy....
BOŻONARODZENIOWE DRZEWKO !




36 komentarzy:

  1. To ja dziękuje :* a dziewczyny zmalowały super piórka, każdej z osobna gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie świetne! gratuluje talentu i kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://pustkawportfelu.blogspot.com/p/blog-page.html Jeszcze ja mam wzorek ;)

    Choinka się bd malować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podejrzewałam, że wzorkiem będzie choinka... A ja nie mam zielonego lakieru do paznokci w moich zbiorach ;o Będę musiała jakiś kupić... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie zupełnie inne :) Dobra robota dziewczyny. :D A na choinkę już mam pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  6. piórka wyglądają genialne:) ale jak parzę na te wzory z drzewkami to nie mogę przestać, są po prostu świetne:p w takich momentach żałuję że mam 2 lewe ręce do takich rzeczy:(:p

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, cudowne są te wszystkie nasze prace! :)
    A drzewko może i fajnie wyjść ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. nie jestem zadowolona z moich piórek, a o śnieżynkach nie wspomnę :(

    a drzewko to już kosmos...

    OdpowiedzUsuń
  9. podziwiam Was Dziewczyny, piórka każdej z Was wyszły mega!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prace dziewczyny! Gratuluję tak cudownych prac :) Może w tym tygodniu skuszę się na te choineczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej baardzo podoba mi się pomysł na ten tydzień !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam takiej typowej zieleni... aż wstyd! Czas kupić zielony lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje mani jak zwykle będzie spóźnione ;)
    A choinka super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojejku te owłosione choinki są boskie !!!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. już się nie mogę doczekać efektów z choinkami:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie dziewczyny musialy sie niezle postarac bo prace sa precyzyjne :) ale w tym tygodniu wyzwnie bedzie jeszcze ciezsze, jestem ciekawa pomyslow :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się, że w tym tygodniu będą choinki, chociaż musze kupić zielony lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdroszczę pięknych pazurków :) cudowne są wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej spodobał mi się efekt Lilang Baso :) Czekam na Wasze choinki dziewczyny to dopiero sztuka namalować! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiedziałam, że będzie coś choinkowego! :D
    ...sama miałam ochotę na taki wzór :p

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie Wam wyszło dziewczyny! :) w tym tygodniu mam nadzieje zmaluje choinke :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie tak poprzeglądać Wasze prace, nie mam takich zdolności, a o drzewku mogę sobie pomarzyć, chociaż nie powiem, dobry pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie wyszło u wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystkie piękne, ale niektóre naprawdę zapierają dech ! też za mną chodzą pióra, ale muszę mieć więcej czasu i duuużo relaksu, bo się szybko niecierpliwię ;P

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzika Wózkowa i Fanaberie Polki podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ta ostatnia praca jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  27. tutaj jeszcze link do mnie, spóźniony, więc rozumiem że może się nie znaleźć w grupie opublikowanych, pozdrawiam

    http://lakierkowo.blogspot.com/2013/12/klub-paznokciowy-tydzien-6.html

    OdpowiedzUsuń
  28. czyli choinka - super :)
    sama pewnie bym się na to nie zdecydowała :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne!!! :)))
    mogę dołączyć do zabawy? mam ochotę na takie choinki!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  30. cudownie Wam wyszło dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wzory z kwiatami mi sie pdobają

    OdpowiedzUsuń