8 gru 2013

Podsumowanie tygodnia 5 - Paski + Nowy wzorek :)

No więc mądra ja przypadkowo usunęłam wczoraj WSZYSTKIE komentarze z wczorajszych notek ! Strasznie, ale to strasznie Was przepraszam. Na szczęście zdążyłam je wszystkie przeczytać ! Jeśli są tu osóbki, które chcą spojrzeć na moje "arcydzieło" to mowa tutaj o poście:
PAZNOKCIOWY KLUB TYDZIEŃ 5

Dziś podsumowanie, już 5 tygodnia Naszej zabawy :) Cały czas frekwencja jest bardzo wysoka, co bardzo, ale to bardzo mnie cieszy. W tym tygodniu wzorki zmalowało 19 dziewczyn. Prawdę mówiąc to o wiele mniej niż w poprzednim tygodniu, ale i tak cały czas jest nas bardzo dużo. Mam nadzieję, że żadnej pracy nie ominęłam. Jeśli tak to strasznie przepraszam ! Niektóre linki wrzuciłyście mi w komentarzach, które jak już wiecie wczoraj poleciały :( Możliwe, ze nie zdążyłam dodać czyjejś pracy.  Jak coś nie tak od razu piszcie, wszystko szybciutko naprawimy :) Jak zwykle masa różnorodności i inspiracji. Zapraszam do oglądania i podziwiania  :)











Zielona Herbata :)

Imperfecta :)

Paprykens :)

Nanusia :)

Dzika Wózkowa :)

Natalia :)

Anissiax :)

Tyśka :)

MMMaloka :)

Syla :)


W tym tygodniu, powiem szczerze, że miałam nie mały problem z wybraniem wzorku dla nas. Szukałam, szukałam i szukałam, aż wreszcie mój wybór padł na .... Tylko się nie przestraszcie - podobno nie jest aż takie trudne na jakie wygląda :D
PIÓRKA !
Mi piórka, mimo wszystko kojarzą się ze świętami Bożego Narodzenia. A dokładniej z anielskimi skrzydełkami :) Tak więc powolutku zaczniemy już wchodzić w świąteczne klimaty ! :) 

43 komentarze:

  1. Paski, paskami, ale piórka od razu? :o Aż przypomniałam sobie kurs na prawko, jak po 20 minutach instruktażu (1 godzina jazdy) usłyszałam: No to teraz jedziemy na miasto :D Zaszalałaś ładnie z tym wzorkiem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, spójrz przecież te piórka to same kreski i trochę brokatu żeby zakryć :P Ja tak na to patrzę i od razu są jakieś takie łatwiejsze :D
      Ahaahah przypomniałaś mi i moje prawo jazdy - 20 minut, nauka targowisko - no to teraz wróci Pani do ośrodka = :O

      Usuń
  2. Alexis,Stokrotki i Corner Passion najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj... piórka będą wyzwaniem. Ciekawe co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się motyw piór :) Zupełnie się nie spodziewałam tego wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie są takie trudne dziewczyny! :)))
    Malowałam jakiś czas temu i może szału nie ma ale jako tako wyszły, hehe :)

    Wykonanie alexis i patki mnie powaliło!!!
    reszta też mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh, ja też raz sobie skasowałam całą stronę komentarzy ;) Człowiek uczy się na błędach.

    No i oczywiście moje paseczki dopiero się malują, więc link podeślę w tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piórka super :) I fajnie, że później będzie coś świątecznego :) Może choinka?? Widziałam ostatnio kilka tutoriali i nie wydaje się taka trudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się nowy wzorek, ale boję się, ze sobie nie poradzę

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie fantastyczne :) O właśnie właśnie zgadzam się ze Słonecznikiem. Też ostatnio oglądałam tutoriale choinek więc czemu nie można było by spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie propozycje są bardzo fajne :))

    OdpowiedzUsuń
  11. co tam dla nas, dałyśmy radę z paseczkami to i piórka się namaluje ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnie rewelacyjne nie mogę oczu oderwać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Stokrotki jak dla mnie najlepsze, fajna akcja, szkoda tylko, że piórka nadal są dla mnie wyzwaniem ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. No to już widzę, że w tym tygodniu nic nie zmaluję... ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. paseczki zawsze wyglądają efektownie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja swoich paseczków nie posłałam?

    OdpowiedzUsuń
  17. super te złote piórka chyba sobie takie zmaluję

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudne paseczki, Patki chyba podobają mi się najbardziej! Piórka wyglądają cudnie, aż sama mam ochotę wypróbować ten wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Patka stanęła na wysokości zadania! Słodkie, delikatne paseczki <3 Są prześliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Już czekam na piórkowe prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. piórka są świetnym pomysłem :) muszę spróbować zrobi ten wzór!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super Wam wyszło dziewczyny:) niestety mi nie udało się zmlować pasków w tym tygodniu dlatego podwójnie ciesze się na " wyzwanie" z piórkami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wyszło dobrze, ale poprzednie serie chyba były lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam serdecznie na nowy post, a w nim relacja z koncertu na którym miałam okazje być <3 Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  25. Niesamowicie Wam to wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  26. wow jak pasiasto :D śliczny motyw na następny tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Paseczki wyszły suuuper!

    A piórka już dziś u mnie na blogu wylądowały. Zapraszam! :)
    www.fanaberiepolki.blogspot.com/2013/12/peacock-feather-nails

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje paseczki http://bambusowy-raj.blogspot.com/2013/12/klub-paznokciowy-kreseczki.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Stokrotki i Patki najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyzwanie było, ale wykonanie też jest! :)
    http://my-own-colors.blogspot.com/2013/12/6-paznokciowy-klub-piorka.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale rąbnęłaś tymi piórkami :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Piórka u mnie już są
    http://pazurkomaniactwo.blogspot.com/2013/12/paznokciowy-klub-tydzien-vi-piorka.html
    :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Podrażniona nie byłam niczym od kwietnia.. a to, że moja skóra źle reaguje na kwasy, zawarłam w notce ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem pod wrażeniem prac i paznokci dziewczyn! *.*
    Te piórka mnie przerażają ale trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Te piórka wyglądają przeuroczo, ale paski też nieźle się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń