1 gru 2013

Podsumowanie tygodnia 4 ! Nowy wzorek :)

Galaxy zmalowało nas aż 27 :) Poniżej jak zwykle Nasze przecudowne prace i wzorek na nowy tydzień :)


Stokrotka :)








Paprykens :)

Kotek Pstrotek :)

Malinowy Raj :)

Anissiax :)

Nanusia :)










Hinata :)

Kendall :)

Dzika Wózkowa :)

Tyśka :)

Bambusowy Raj :)


Czekam również na Wasze propozycje banneru. Mam czas, żeby go wymyślić do przyszłego weekendu :) A wzorkiem na nowy tydzień, który wybrała Patrycja jest :
I obawiam się, że on tylko wydaje się być taki łatwy... 

46 komentarzy:

  1. Wszystkie super, bardzo lubię motyw galaxy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszły galaxy nails :) Już nie mogę doczekać się podsumowania z nowym zdobieniem :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oczywiście spóźniona ;) Moje galaxy wrzucę na dniach, a paseczki wydają się być spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre prace naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre są takie cudowne, że wyglądają jak naklejki! <3
    Dziewczyny mają talent :) !

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz to przyznam,że wszystkie zasłużyły na pierwsze miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne :) Ciekawe jak wyjdą nam paski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cieszę się na paseczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ tu galaktycznie :D
    oj paski wyglądają prosto i efektownie, ale nie są wcale proste do wykonania niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne prace, brawo dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I znów wszystkie prace oryginalne! :) piękne!
    Oj... widzę, że z paseczkami będzie ciężko....

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiele z nich wpada w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam kosmicznie wystylizowane paznokcie :)
    wszystkie są urocze

    OdpowiedzUsuń
  14. O super! Bardzo lubię paseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale dziewczyny się napracowały :) Wszystkie pazurki piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale świetnie wszystkim wyszło:) Podobają mi się kolory Fanaberii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ciesze się, że przypadło do gustu :)

      Usuń
  17. Wszystkie są piękne, chociaż nie mam pojęcia, jak to się robi :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnóstwo przepięknych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę cudeńka wśród tych prac ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow Dziewczyny cudowne! ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziewczyny dały czadu! Ciekawa jestem Waszych paseczków :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem pod wrażeniem! Całkiem nieźle nam to poszło :)
    I już widzę ile różnokolorowych paseczków się tutaj pojawi za tydzień :D

    OdpowiedzUsuń
  23. z tygodnia na tydzień wychodzi coraz lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale super te nasze prace :D czas zacząć rozmyślać nad następnym tygodniem :D i ja doskonale wiem, że te paski nie będą PROSTE dosłownie i w przenośni :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale kosmiczne paznokcie :D Propozycja stokrotki jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze że Ci się podobają moje pazurki;):*

      Usuń
  26. Świetnie Wam to powychodziło

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystkie mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne są te galaktyki! Wszystkie mają coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziewczyny galaxy ekstra!!!!

    A ja mam pytanie do pasków!!??

    one muszą być w poprzek czy mogą być wzdłuż bądź po przekątnej?? :>

    OdpowiedzUsuń
  30. Super, wszystkie paznokietki! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne pazury, dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Galaktyka jak żywa! Śliczne prace!

    OdpowiedzUsuń
  33. Galaxy <3 Ja spróbowałam raz :D Nawet pokazywałam tą tragedię kiedyś na blogu ;)) Takie mazy mi wyszły, z pewnością nie było to galaxy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie zła kolekcja super pazurki

    OdpowiedzUsuń
  35. wydaje się być łatwy nowy wzorek, ale zdecydowanie będzie wyzwaniem zrobienie pasków, zwłaszcza prostych :D
    Moń się popisała ♥ a ja niestety nie mogłam ze względów zdrowotnych wysłać tego wzorka :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie mani piękne i choć przedstawiają ten sam temat, to każde ze zdobień jest niepowtarzalne:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej, hej :)
    Zmalowałam w końcu moje galaxy :)
    http://bambusowy-raj.blogspot.com/2013/12/klub-paznokciowy-galaxy.html

    OdpowiedzUsuń
  38. świetnie Wam to wyszło ;-) właśnie nadrabiam zaległości i oglądam, co fajnego zmalowałyście :D

    OdpowiedzUsuń