6 gru 2013

Podsumowanie PARTIII- Listopad ! :)

Ten tydzień chyba był jednym z tych gorszych na uczelni. Już za dwa tygodnie mam praktycznie koniec semestru. Każdy sypie kolosami i podsumowaniami jak może ;) Na szczęście mam go już za sobą , no prawie - jeszcze tylko elearning do wysłania i wszystko z głowy :) Tak, więc na kalendarzowej kartce Mikołajki, a ja Wam daje malutkie podsumowanie ubiegłego miesiąca- A co tam ! 
Za oknem wiatr hula tak, że lepiej nie mówić.... orkan Ksawery rozszalał się na dobre. A w nocy dobudziła mnie.... BURZA !! Tak, w grudniu mamy burze... sama po prostu w to nie wierzyłam. Dopiero jak rano gdzieś o tym przeczytałam to sobie przypomniałam, że to nie był sen tylko rzeczywistość. Jak w grudniu mogą nas budzić takie burze ?! :( Wole nie wiedzieć co będzie potem ... Lepiej po prostu podsumować listopad i na razie nie myśleć o grudniu, prawda  ? :D 

Prywata....

OBEJRZANE FILMY ! 

Oglądałyście pierwszą część? Jak nie to musicie to szybko nadrobić i wziąć się za tą :) Ja komedię po prostu UWIELBIAM ! Obie ! :) A Adam Sandler to mój aktorowy guru :P Chyba jeszcze nie oglądałam z nim filmu, który by mi się nie spodobał :) 

Niestety ten film nie podpasował mi w ogóle. Był strasznie monotonny. Nawet nie pamiętam jak się skończył i czy w ogóle dotarłam do końca. Jeśli nie macie co oglądać i chcecie jakoś sobie zająć wieczór to ok. Znam jednak o wiele lepsze romanse :) 


PRZECZYTANE KSIĄŻKI ! 

Cathy Glass
Kolejna książka ze znanej Wam już serii prenumeraty książek "Historie Prawdziwe" od wydawnictwa hachette. Książka tak jak poprzednie, wzruszająca i wciągająca. Pokazuje nam jak okrutny może być los dla niektórych osób. Zdecydowanie, tak jak poprzednie POLECAM ! Uwielbiam książki tego pokroju, szczególnie o okrutnym traktowaniu kobiet przez mężczyzn ze wschodu. Pokazuje nam jak człowiek może się uzależnić od drugiej osoby i nie potrafić bez niej funkcjonować. Straszne i przerażające. Ta seria zdecydowanie daje mi dużo do myślenia.

Gazeta
"Twój styl" 11/2013
Gazetę kupiłam przypadkowo, miała piękny kalendarzyk na nowy rok. Malutki, poręczny, taki akurat do torebki z moim ulubionym motywem :) Nowojorskie taksówki :) I kurczę po prostu wpadłam ! Zamawiam prenumeratę na nowy rok. SERIO ! Gazetę czytałam codziennie w pociągu przez jakieś dwa tygodnie! Jest tak ogromna i wciągająca ! Mnóstwo cudownych reportaży, wywiadów, ciekawostek, trochę mody, zdrowia, kilka przepisów. no po prostu wszystko :D Za prenumeratę studencką za rok zapłacę 85 zł - czyli około 7 zł za jedno wydanie :) Ach już nie mogę się doczekać :D Taki mały prezencik ode mnie, dla mnie na nowy rok :D 

ĆWICZENIA ! 
W tym miesiącu SŁABO ! Jestem zła na siebie tak, że lepiej nie mówić. Wszystko jednak zwalę na prace - przesiadywałam tam poza dniami uczelnianymi od 6:30 do 19... Wracałam do domu szłam spać i znów - albo uczelnia, albo praca. 
Łącznie ćwiczyłam przez : 4,5 h ...w październiku było 8 h :( 


Z życia blogowego....
Mimo wszystko napisałam Wam aż 16 postów - o 5 więcej niż poprzednio więc chociaż to malutkie przykazanie wypełniłam :) 
Najchętniej czytałyście: 
Podsumowanie paznokciowego klubu tydzień 1 !  - czyli Nasze trójkąciki spodobały się Wam najbardziej :) 

Odwiedziłyście mnie : 
4 362 
o 1426 razy WIĘCEJ niż ostatnio ! 

Liczba czytelników wzrosła od 407 do 452 ! -dołączyło do mnie aż 45 osób - strasznie Wam dziękuje !! :* 



MOJE NAJWIĘKSZE BLOGOWE OSIĄGNIĘCIA ! 

Po pierwsze : Liczba czytelników przekroczyła 450 - jeszcze tylko 50 a będzie Was już pół tysiąca ! Aż oczom nie wierze :* 
Po drugie: Po raz pierwszy w historii mój blog dziennie odwiedziło ponad 300 osób - DZIĘKUJE :* 

Jak więc widzicie życie blogowe w tym miesiącu jest jednym z najlepszych podczas jego całego istnienia :) Wszystko zapewne za sprawą Paznokciowego Klubu , w którym wiele z Was bierze czynny udział :) Jestem z niego bardzo dumna i szczęśliwa - Ciesze się, że cały czas się rozwija i, że tak wiele osób jest w niego zaangażowane :) Mam nadzieję, że cały czas będzie tylko lepiej i lepiej :* 


Na grudzień mam już zaplanowanych kilka rzeczy :) m.in 14 grudnia odbędzie się spotkanie kosmetyczne w Warszawie, w którym wezmę udział. Już nie mogę się doczekać ! Poznam wreszcie osobiście kilka znanych mi z blogosferzy i nie tylko duszyczek :*  Mam również nową współpracę, która już czeka na pokazanie :) Ach noi najważniejsze: IDĄ ŚWIĘTA ! :) Czujecie ? :) 


37 komentarzy:

  1. Swiat jeszcze nie czuje zupelnie ;) U nas wczoraj burza byla kolo godziny 18- myslalam, ze zawalu dostane, jak przywalilo, bo nie wiedzialam, co sie dzieje ;)
    Gratuluje wynikow blogowych :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! :)
      Ja właśnie te święta czuje wyjątkowo :P No ja własnie to samo przeżyłam dzisaij w nocy ...

      Usuń
  2. gratuluję tylu wejść i nowych czytelników:) brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze, zazdroszczę, że masz czas i poczytać, i popatrzeć na filmy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze większe dzieci jest MEGA !!! :))
    Gratuluję kochana osiągnięć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tragedia z tą burzą, ja histerycznie zaczęłam krzyczeć, że apokalipsa haha miałam na dziś tyle planów a przez ten przemiły orkan boje się prowadzić. Powodzenia na studiach! Gratulacje oby więcej takichmiesięcy jak ten dla twojego bloga :) też nie mogę się doczekać 14 :* nawet bardziej niż świętami się przejmuje haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja to wsyałam przerażona i zasnęłam a rano myślałam, że to horror był :P Nie dziwie się ,że się boisz. ja wyszłam rano na chwilkę i już na razie nie planuje tego powtórzyć :P Dobrze że na uczelnie dzisiaj nie muszę !
      Ach ten nieodczekany 14 :* w sumie to już za tydzień ! Ale zleciało !

      Usuń
    2. Ja przed chwilą zrobiłam drugie podejście, odśnieżyłam autko patrze nie sypie, poszłam po torebkę wsiadam i znów zamieć :( tragedia. Starsznie szybko, cały czas myślałam, że tyle czasu a teraz patrze że mało, i stres ogromny :(

      Usuń
    3. No u mnie przed chwilą to samo ! Zaczęło tak sypać i wiać że po prostu tragedia ! Nie ma szans żeby wyjść albo gdziekolwiek jechać ....

      Usuń
  6. Gratuluję pięknych statystyk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog to i czytelników coraz więcej :) Mnie to wcale nie dziwi ;) Muszę koniecznie obejrzeć film z Sandlerem, a Twój Styl też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne podsumowanie, no i piękne statystyki!:)
    Uwielbiam ta komedie:D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysł /fajny post :)
    wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale u mnie od dzisiaj jest fajny Mikołajkowy konkurs z super nagrodą - może masz ochotę zaglądnąć :) mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. Świąt jeszcze nie czuję... oby to się niedługo zmieniło :) Gratuluję blogowych osiągnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Współczuję nauki... Ja na zaocznych mam luzik;p Lubię takie filmy jak "Jeszcze większe dzieci", które zaproponowałaś... Może jutro wieczorkiem obejrzę z chłopakiem:))
    Gratuluję sukcesów w blogowaniu!;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie widziałam tych filmów :P Może niedługo to nadrobię ;) Współczuje takiego grafiku... Jak ty sobie dajesz rade... Gratuluję statystyk :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na codzień nie pracuje , to byłą taka 3 tygodniowa akcja ;)

      Usuń
  13. Gratuluję liczby czytelników:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super osiągnięcia! Do ćwiczeń też się niestety nie mogę zmusić... :(
    ale paseczki już są! :)
    http://my-own-colors.blogspot.com/2013/12/5-paznokciowy-klub-paseczki.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne podsumowanie niestety ja np w tym miesiącu praktycznie nie przeczytałam żadnej książki,a co do ćwiczeń to ja też nawet motywacji nie mam ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ksawciu się tak rozszalał, że ledwo dotarłam samochodem do domu, w dodatku z jedną wycieraczką! :D To samo miałam na uczelni, powariowali z kolosami i to samo mnie czeka w styczniu. :P A osiągnięć gratuluję i życzę drugie tyle!!! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję, każdy sukces cieszy a prawie 50 obserwatorów w miesiąc to wcale nie mało:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję!
    PS. Muszę tą komedię obejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne notowania :) gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie oglądałam tych filmów...

    A statystyk gratuluję !!

    OdpowiedzUsuń
  21. cwiczeń i tak dużo ja mam w tym tygodniu tylko 1,5 h łącznie a miałam planowane 2,5-3 :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie czytałam tej książki,ale tytuł sobie zanotuję.
    gratuluję statystyk :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczywiście, że oglądałam "Jeszcze większe dzieci". Uwielbiam ten film :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale masz fajne blogowe wyniki, gratuluję i oby tak dalej:) Też nie mogę doczekać się spotkania w Warszawie :) :D

    OdpowiedzUsuń
  25. kochana, gratuluję blogowych statystyk:) ja Cię bardzo lubię odwiedzać i na pewno będę :*:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Już od dawna czuję święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Próbowałam się zebrać do pisania takich podsumowań (bo uważam że to śweitny pomysł) ale jakoś mi na razie nie wyszło... ;) Gratuluję sukcesów blogowych, będzie jeszcze fajniej :)

    OdpowiedzUsuń