13 gru 2013

Paznokciowy Klub tydzień VI !

No to jak wiecie jesteśmy w trakcie 6 tygodnia Naszej zabawy i PIÓREK ! :) Trochę ponarzekałyście, że będzie trudno, ale  jak widzę Wasze prace to na prawdę nie jest tak źle ! :) Musimy sobie coraz to bardziej utrudniać zadanie :) W tym tygodniu wejdziemy już w świąteczne wzorki, co Wy na to ? :) 
Strasznie się męczyłam z wykonaniem. Nie miałam w ogóle pomysłu ! Piórka miały być czarne, w końcu padło na czerwone, bo nie znalazłam mojego malutkiego czarnego lakieru do zdobień :P Wszystko na prawie, że transparentnym, mlecznym kolorku od  Safari :) Piórka przykryłam brokatem, który na zdjęciach dość słabo wyszedł :( Całość średnio mi się podoba, aczkolwiek będę zmuszona udać się w nich na jutrzejsze spotkanie bloggerek, bo zapewne nie zdążę zmalować nic nowego :( 





25 komentarzy:

  1. Moim zdaniem wyszło bardzo ładnie, ale faktycznie czarne piórka byłyby ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie wyszły te paznokietki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszło! :)
    U mnie nie jest tak ładnie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. subtelne,a przyciągają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja je sobie jutro bardzo chętnie z bliska oglądnę i w szczególności ten brokat! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo delikatnie, śliczne piórka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm a ja powiem szczerze,że mi się nie podobają ,ale chyba właśnie przez kolor tych piórek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyszło :) Nie wiem, dlaczego narzekasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się Twoje piórka :) Mi wyszły trochę gorzej :( mój chłopak nawet powiedział, że myślał, że to są listki...
    Ciekawych wyników zapraszam dziś na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny pomysl i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piorka ladne ale baza do mnie nie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda ładnie, ale czegoś mi chyba brak, hhmm ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, mi tam się kolory podobają bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyszło, lepiej niż moje... Ciekawi mnie wzorek świąteczny :)
    Moje tutaj : http://anissiax3.blogspot.com/2013/12/list-do-mikoaja-piorka-paznokciowy-klub.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, hej, hej! W końcu do Ciebie trafiłam ;) Już obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak coś to moje niezbyt udane piórko hehe:
    http://playhardstaycute.blogspot.com/2013/12/piorka-na-pazurkach.html

    OdpowiedzUsuń