7 gru 2013

Paznokciowy Klub tydzień 5 !

Kochane! Mamy już za sobą 5 tygodni wspólnej zabawy :) W tym tygodniu jak wiecie każda z nas bawiła się w.... PASECZKI ! Ja w ogóle nie miałam pomysłu ! Przez cały tydzień głowiłam się co powstanie... Dzisiaj rano przeszukałam tysiące zdjęć w internecie i wreszcie, po wielu trudach WYBRAŁAM ! Ach , jaka byłam szczęśliwa, że wreszcie mi się udało :D Oczywiście wyszło zupełnie inaczej niż na "załączonym obrazku", ale co tam ! Przecież dopiero się uczę :D Następny raz na pewno (mam nadzieje) będzie o wiele lepszy. Mimo wszystko i tak mi się podoba :D I to moje pierwsze "serduszka" ! O dziwo, jak zazwyczaj lewa ręka, która w moim wykonaniu POWINNA być brzydsza, wyszła tysiąc razy ładniejsza ! Taki tam paradoks. 

Tak, tak wiem że paski są tak koślawe, że lepiej nie mówić....


Po paru przeróbkach i sporej nieobecności, powróciłam do pisania mojego drugiego bloga. Będzie typowo lifestylowy. Jeśli chcecie i tam ze mną być - ZAPRASZAM ! 

6 komentarzy: