7 gru 2013

Nowa współpraca ! :)

Pewnego pięknego, jeszcze słonecznego i bezśnieżnego dnia napisała do mnie Pani Kinga, że jest zainteresowana współpracą z moim blogiem. Nawet nie wiecie jak strasznie się ucieszyłam, gdy zobaczyłam ten przecudowny asortyment sklepu :) A mowa tutaj o : kobiecesekrety-sklep.pl . Cóż znajdziemy ? Kosmetyki Rosyjskie !! Niektóre z Was wiedzą jak długo czaiłam się na te produkty, szczególnie interesowała mnie pielęgnacja włosów :) Ku mojej jeszcze większej radości, mogłam wybrać sobie dwa produkty do testowania ! Po spędzeniu oj długiej chwili na stronie sklepu, przeczytaniu wszystkich recenzji, opinii i opisów mój wybór padł na : 
Jak zapewne się domyślacie jeszcze tego samego dnia wzięłam się na testowanie :) Także niebawem, może jeszcze przed świętami spodziewajcie się opinii o tych produktach :) 


Na stronie sklepu znajdziecie poza pielęgnacja włosów ,produkty do ciała, twarzy, dłoni oraz oleje :)  Asortyment sklepu cały czas się powiększa.  Gdy dzisiaj weszłam na stronę sklepu zauważyłam mnóstwo nowych produktów :) O niektórych jeszcze nigdy nie słyszałam  :) Także zapraszam Was do przeglądania :) ! Ja na pewno na tych dwóch rosyjskich produktach nie zaprzestanę :) Moja miłość do nich jeszcze bardziej wzrosła ! 
Może któraś z Was miała już te kosmetyki i mogłaby się podzielić malutką opinią o nich ? :) 

Na fanpage prowadzone są konkursy, oraz różnego rodzaju akcje promocyjne :) Myślę, że na prawdę warto go śledzić ;) Może uśmiechnie się do Was szczęście :) 

7 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa Twoich recenzji! Ta maseczka zaczyna mnie kusić ;)
    Gratuluję współpracy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zazdroszczę tej współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy! Te kosmetyki widziałam już w internecie, ale jeszcze nie miałam okazji przetestować. Miłego używania i koniecznie zdaj relację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na efekty maski, bardzo mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję ;-) jestem ciekawa tych produktów, z niecierpliwością czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń