23 gru 2013

Mocny peeling błotny od BingoSpa !

Do przedstawienia Wam został mi już ostatni kosmetyk z paczuszki z testów bloggerskich od BingoSpa :) Maska oraz żel pod prysznic na blogu już się pojawiły -do pokazania został mi mocny peeling błotny z kwasem glikolowym, mlekowym i kwasami owocowymi, jak wypadł ? :) 
Niektóre z Was zapewne wiedzą, że w mojej kosmetyczce jakiś czas temu zagościł średni peeling błotny z kwasem mlekowym i kwasami owocowymi. Czytać o nim mogłyście o TUTAJ . Jako, że wypadł u mnie bardzo dobrze postanowiłam sięgnąć po jego brata :) W chłodniejsze dni zdecydowanie wole mocniejsze peelingi. Podczas lata o wiele lepiej sprawdzają się te delikatne. Moja buzia zazwyczaj podrażniona jest gorącem i słońcem, tak więc mocne zdzieraki nie wchodzą wtedy w grę :) Macie podobnie ? 

Tak samo jak brat zamknięty jest w plastikowym słoiczku, który skrywa 100g peelingu. Jak widzicie na zdjęciu poniżej- napchany po same brzegi. Folijki, sreberka czy plastiku zabezpieczającego, tak jak to w innych produktach od Bingo - brak :(  Mówiłam, Wam już również ,że przy wysyłce ze sklepu, ani trochę mi to nie przeszkadza, aczkolwiek czy kupiłabym ten produkt w sklepie ,a szczególnie w jakimś hipermarkecie, ponieważ obiło mi się o uczy, że są tam dostępne. Tego nie wiem, a na pewno mocno bym się zastanowiła.
Wydaję mi się, że ta mocniejsza wersja ma trochę bardziej zbitą konsystencję niż peeling średni. Mi to bardzo odpowiada :) Bardzo łatwo się go nakłada, nie ścieka nam i dobrze rozprowadza się po twarzy.
Zresztą nawet na zdjęciu widać, że jest gęsty i "treściwy" :) 
Cóż, o zapachu chyba nie ma co się rozpisywać :) Oba peelingi pachną tak samo :) Błoto, błoto i jeszcze raz błoto :P Ale jak mają inaczej pachnieć jeśli są peelingiem błotnym :D Jak już mówiłam, ja na zapach uwagi nie zwracam. A tym bardziej ciesze się, że firma nie dorzuca zbędnych aromatów. Naturalność i jej działanie jest według mnie sprawą priorytetową :) Jak chcemy, żeby pięknie pachniało to smarujemy się toną mazideł o cudownym zapachu, albo zapalamy woski YC, nieprawdaż ?  :D 
Noi to co jest najważniejsze czyli działanie :) Oba peelingu pokochałam,szczególnie za to, że redukują wydzielanie sebum. Moja twarz po niech jest o wiele dłużej matowa i nie muszę się martwić,o to, że nawet rano, po całej nocy będę się błyszczeć. Mocno mi z tym pomogły :) Przy czym jej nie wysuszają ! Stosuję według zaleceń producenta- 1-2 razy na tydzień :) Dobrze oczyszcza cerę. Mimo tego, że jest peeelingiem mocnym nie wywołał u mnie żadnych podrażnień. Myśle, że wielbicielkom takich peelingów na pewno się spodoba jego struktura :) 
Jest bardzo, ale to bardzo wydajny :) Stosuję go na prawdę sporo na jedno użycie, a zauważyłam minimalny ubytek opakowania. Po około 2 miesiącach  używania, mam jeszcze około 60 % kosmetyku :)


Jego obecna cena w sklepie www.bingosklep.com to 18 zł. Myślę, że jak na peeling z tak dobrym składem nie jest to dużo :) 
Znajdziecie go o TUTAJ



Może miała go któraż z Was i powiecie mi jak peeling sprawdza się u Was ? :) 




17 komentarzy:

  1. a ja dosałam od nich tylko próbki ;p ciekawy ten peeling, ja teraz jestem zakochana w Sorayi ;p
    jeśli jeszcze nie beirzesz udziału,zapraszam do mnie na rozdanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja, skład super :) a zpach? nieważny, przy takim działaniu mogłoby pachniec nawet gorzej niż błotko haha

    OdpowiedzUsuń
  3. tez wzielam peeling :) jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. znając moją cerę.. to zapchałyby ją pewnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten peeling, najlepszy jaki do tej pory miałam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusi, kusi, ale do Bingo chwilowo brak mi dostepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już jakiś czas jest na mojej liście do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you a lot for your interesting text. I have been looking for such message for a very long time. Not everything is fully easy to understand to me, even though it is definitely interesting and worth reading.
    Dog training Games

    OdpowiedzUsuń
  10. trzeba mu oddac ze wyglada super

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę wypróbować ten peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś dla mnie! Uwielbiam "konkretne", gruboziarniste zdzieraki!
    PS: rozwaliłaś mnie stwierdzeniem, że jeśli chcemy ładnego zapachu to zapalamy YC :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam ten drugi peeling i bardzo go polubiłam, jest mega wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego peelingu nie miałam ale jest ciekawy i składnik są fajne

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny ten peeling:) zainteresował mnie:)

    OdpowiedzUsuń