15 gru 2013

Krzadzież Zdjęć !!!!

Tego postu w ogóle nigdy nie powinno być i nie powinien pojawić się na żadnym blogu. Jestem po prostu oburzona ! Powiem Wam szczerze, że nigdy, ale to nigdy kopiowania zdjęć nie traktowałam zbyt poważnie. Wiedziałam ,ze coś tak takiego było, coś się komuś przytrafiło i tyle. Właśnie się otrząsnęłam -problem dotknął i mnie ....przeglądam sobie spokojnie Google wpisując "aksamit paznokcie". Tak, wczoraj na spotkaniu bloggerek dostałyśmy taki malutki gadżecik i zastanawiałam się jak go przenieść na paznokcie aż tutaj nagle widzę co ?! Zdjęcie MOICH paznokci na stronie tablica.pl -  Hola, hola - serwisu w ogóle nie znam, więc co one mogą tam robić ?! Spokojnie, oj tak JESZCZE spokojnie wchodzę na stronę, a tam co ?! Jakaś Pani reklamuje SWOJE prace i zachęca do wizyty u niej i skorzystania z JEJ usług. Tylko co tam robi MOJA autorska praca ?! Jestem oburzona, nie sądziłam, że coś takiego może mnie tak wpienić. Jakim prawem, ktoś kopiuje, zapisuje i publikuje gdzie chce moje zdjęcia, podpisując się pod tym swoim imieniem ?! Jestem ciekawa ile to już tam wisi. Pani publikuje również inne paznokcie i nie wydaje mi się, żeby choć jedne był jej autorstwa. Nie jesteście sobie w stanie wyobrazić jak strasznie się wkurzyłam i zdenerwowałam. Zrobię coś zanim ochłonę, bo za pewne moje działania nie przyniosły by teraz żadnych skutków. Dobrze, że Pani podaje do siebie numer telefonu..
Mam nadzieję, że Was to nigdy nie dotknie. ja od dziś będę na każdym zdjęciu stawiała WIELKI hologram mojego adresu... 
Żeby nie było wątpliwości wklejam printscreena...

A zdjęcie notki z kawiorem znajdziecie TUTAJ

79 komentarzy:

  1. Nieprzyjemna sytuacja, współczuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Masakra! Też bym się wnerwiła jak nie wiem co. Co ona sobie w ogóle myśli... to jest kradzież!

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze..już kilka razy czytałam o podobnych sytuacjach i zawsze się zastanawiam co popycha ludzi do kradzieży czyjeś pracy... Po prostu jedna wielka bezczelność ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie rozumiem co tacy ludzie mają w głowach! Kradzież zdjęć to jedno, ale po co wstawia nie swoje wykonanie? Myśli że klientki się nie zorientują? Może wyszukaj Panią genialną manikiurzystkę na jakimś portalu społecznościowym i opisz jej klienteli, jakie piękne paznokcie je czekają...chyba jedynie jak wydrukuje te przykłady i naklei im na paznokcie. Współczuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie sądziłam, że ktoś jest do tego zdolny.... Dobry pomysł z wyszukaniem. Mam nadzieje, że gdzieś znajdę . Mam nadzieję, że nie będzie tam też moich prac...

      Usuń
    2. Leństwo i chamstwo uważają że internet jest anonimowy

      Usuń
  5. Ludzie wstydu nie maja :/ Mialam kiedys podobna sytuacje, zreszta tez na tablicy, ale chodzilo o szczenieta York. Ktos zapozyczyl sobie zdjecie mojego pieska i oglaszal wszem i wobec, ze jest ojcem sprzedawanych szczeniat, co oczywiscie nie bylo prawda. Postraszylam, pogrozilam i jeszcze tego samego dnia zdjecie bylo zdjete z ogloszenia. Wierze, ze sie zagotowalas, pisalas juz do Niej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też nieźle. Jak by ktoś ukradł zdjęcia moich psów to też nieźle bym się wkurzyła. Dobrze, że pisanie u Ciebie poskutkowało. Ja napisała, liczę, że wciągu 24 h usunie zdjęcia. Jak nie to będę dzwonić . Napisałam również do portalu, ale widzę, że mogą mieć sporo takich wiadomości.

      Usuń
    2. Spokojnie jeżeli zostało zgłoszone do serwisu to zostaną usunięte, dobrze by było podać też o które konkretnie zdjęcia chodzi :) Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Współczuję :/ a tej pani należy się jakaś kara ! I oby jej klientki o tym wiedziały...

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe co ona chciała tym osiągnąć... ''polak potrafi'' :/

    OdpowiedzUsuń
  8. ale chamstwo ;/ wspolczuje

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurcze! to już faktycznie bezczelność!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nienawidzę plagiatu.. znam pewną blogerkę (aktywną na dodatek), która małpowała jak się da... nie utrzymuję z nią kontaktu. I trzymam się na baczności z takimi ludźmi, jeszcze raz takie coś i niestety zgłaszam to gdzie trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też chyba będę musiała zacząć podpisywać swoje notki, co i rusz się słyszy o plagiacie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak mnie takie coś denerwuje ;/ Od kilku miesięcy subskrybuję missjenfabulous i ona nagrała filmik w marcu, a od czerwca na polskim youtube wisiał dokładnie taki sam filmik - nagrany przez osobę kopiującą, który przedstawia dokładnie te 3 same zdobienia w jednakowej kolejności, z takimi samymi kolorami lakierów... Napisałam komentarz, czemu pomysł został skopiowany, a nawet nie ma odnośnika do osoby, która stworzyła te zdobienia... Pewnie nigdy nie został zatwierdzony. Ostatnio weszłam na ten filmik i okazało się, że "kopiarka" została zablokowana :)
    Powodzenia w Twojej walce z nieuczciwym babsztylem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że są osoby, które widzą takie plagiaty i potrafię temu zaradzać. Osoby które wykorzystują czyjąś pracę myślą, sobie chyba że internet jest tak wielki, że każdy pozostanie anonimowy. Dziękuję, mam nadzieję, że się uda :)

      Usuń
  13. Ułaaaa, to się trafił "kwiatek". Oby się wszystko szybko wyjaśniło i jakaś nauczka dla tej Pani też musi być. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co za bezczelność!!
    Ja od jakiegoś czasu oznaczam swoje zdjęcia, kilka kliknięć, a choć trochę są zabezpieczone ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czasami to robie, a czasami jak widać nie :(

      Usuń
  15. Też się zastanawiałam nad wklejaniem znaku wodnego na zdjęcia, ale podobnie jak ty nie wzięłam problemu kradzieży zdjęć na poważnie. Chyba znów dokładnie przemyślę ten temat...

    OdpowiedzUsuń
  16. Spotkałam się już z takim przypadkiem..moje zdjęcie też kiedyś ukradziono.

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę chyba podpisywać swoje zdjęcia bo nie robię tego

    OdpowiedzUsuń
  18. O jprdl ... O.o Co za chamstwo nawet nie zapytała o pozwolenie.Zadzwoń do niej i ją ochrzań!Maskara!

    OdpowiedzUsuń
  19. szczyt chamstwa, lenistwa, głupoty...

    OdpowiedzUsuń
  20. skoro ktoś jest dobry, to dlaczego plagiatuje inną osobę? widać pani nie ma zbytniego talentu ;/ masakra i wielki czarny PR

    OdpowiedzUsuń
  21. Domyślam się, jakie to musi być wkurzające. Pozostaje współczuć Pani z ogłoszenia braku talentu i zamiłowania do podkradania cudzych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Głupota ludzka nie zna granic.. :/

    OdpowiedzUsuń
  23. co za bezczelność , to ja ciekawa jestem czy ta pani w ogóle potrafi cokolwiek odnośnie paznokci zrobić

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie no ... to już przesada :/ Kradzież zdjęć i w dodatku oszustwo potencjalnych klientek :(
    Współczuję Ci, że coś takiego Cię spotkało

    OdpowiedzUsuń
  25. Widać umiejętności brak skoro swoich prac nie potrafi opublikować a posuwa się do kradzieży.... brak slow. Jestem ciekawą jak się wytlumaczy

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale przecież widać nawet, że te zdjęcia są.. no różne. nie robione przez jedną osobę,ani w tym samym miejscu! jeżeli ktoś już oferuje swoje usługi i pokazuje swoje portfolio to najczęściej zdjęcia są w tym samym lub podobnym stylu. Są ludzie głupi i głupsi i trzeba jakoś z nimi żyć i radzić sobie :) Może wielkiej kary nie dostanie po Twojej wiadomości, ale myślę, że odechce jej się takiej roboty na łatwiznę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mam nadzieję ,że się odechce ! I też uważam, że od razu widać, że ze zdjęciami jest coś nie tak ... i co ktoś sobie zapisze przyjdzie do niej ze zdjęciem i powie, o takie poproszę - a ona nawet nie wie jak autorka je zrobiła i jakich użyła lakierów.

      Usuń
  27. Współczuję, mam nadzieję, że mnie to nie spotka.

    OdpowiedzUsuń
  28. na tablicy.pl ciagle ktos kradnie zjdecia.

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie posunięcia zawsze uważałam za dno..
    Dzwoniłaś do tej gwiazdy? Co Ci powiedziała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bedę dzwonić we wtorek jeśli do tego dnia zdjęcia nie znikną :)

      Usuń
  30. Jak zakładałam bloga właśnie się zastanawiałam nad blokadą kopiowania treści bloga, ale pomyślałam kto by chciał ode mnie kopiować! Kurcze ale babka ma czelność, ja bym na Twoim miejscu zadzwoniła do niej i zrobiła burdel i na bloga wpisała klauzulę o prawie autorskim i zakazie kopiowania, ja właśnie taką sobie wpisze na wszelki wypadek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klauzula wpisana :) Dzwonić będę we wtorek jeśli zdjęcia do tego dnia nie znikną :) Oj wpisz wpisz :D

      Usuń
    2. To powodzenia kochana Ci życzę i trzymam kciuki ;)

      Usuń
    3. Blokada kopiowania zrobiona na blogu i tak nic nie da, jest coś takiego jak prt scr. :)

      Usuń
  31. Brdzo wspolczuje...Mam nadzieję, ze uda Ci się wyjasnic tą sytuację, czego Ci zyczę.Ppzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i również na to liczę :)

      Usuń
  32. Bezczelność, naprawdę nie rozumiem co to daje takim ludziom... :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Przesada ;/ Dlatego ja podpisuję swoje zdjęcia (nie wiem komu by mogły być potrzebne :P) :) Ale i tak dałby sobie ktoś radę te podpisy wyciąć, bo daję je w rogu... :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Napisz do niej i każ natychmiast usunąć te zdjęcia! Ja swoje podpisuję chociaż wiem, że i tak ktoś wprawny jest w stanie usunąć podpis..

    OdpowiedzUsuń
  35. Nooo, już zawijam kiecę i lecę żeby skorzystać z jej usług XD

    OdpowiedzUsuń
  36. Szczerze współczuję tak niemiłej sytuacji... Osoba która ukradła zdjęcia jest zwykłym złodziejem... Ciekawa jestem co Ci powie jak do niej zadzwonisz... Jednak ja zauważyłam jeden mały plus tej całej sytuacji - robisz przepiękne zdobienia, jesteś lepsza niż złodziejka zdjęć i ona na pewno takich nie potrafi - optymista zawsze znajdzie drugą stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ale bezczelność :/
    napisałaś do niej? Albo zgłosiłaś (nie wiem czy jest tam taka opcja)?

    OdpowiedzUsuń
  38. A wystarczyło Cię zapytać... czasem tak niewiele potrzeba, aby uniknąć przykrych sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  39. /Szok!!kolejny raz już czytamy o tym... jak tak można..

    OdpowiedzUsuń
  40. Chamstwo jakich mało!!! Współczuję, że to Cię spotkało. Ale złość Cię napędzi, żeby zadzwonić do niej i zrobić aferę, ciekawe co ona w ogóle powie... Po prostu masakra, co ludzie mają we łbie, żeby tak bezczelnie kraść i myśleć, że to jest okej i nigdy nie wyjdzie na jaw...

    OdpowiedzUsuń
  41. lekka przesada ;/ tez moje zdjęcia czasami spotykam na róznych portalach i też mnie to irytuje ;/
    Ps. Obserwuje :)) :D

    OdpowiedzUsuń
  42. With all the doggone snow we have had lately I am stuck indoors, fortunately there is the internet, thanks for giving me something to do.
    jeux de jewel

    OdpowiedzUsuń
  43. Ludzie są naprawdę bezmyślni i bezczelni!! Mam nadzieję, że uda Cu się rozwiązać tę sprawę. Mnie też kiedyś taka sytuacja spotkała tyle, se to dziewczyna na fb podkradła moje zdjęcie (bodajże jakiegoś motyla) i chwaliła się że je sama wykonała!! Napisałam do niej i szybko je usunęła...

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale bezczelność! Ja pierdzielę... :/

    OdpowiedzUsuń
  45. Prowadziłam kiedyś bloga, gdzie pisałam opowiadania, jakieś krótkie sentencje, opisywałam wszystko co czułam tak bardziej artystycznie. Bo uwielbiałam to robić, tworzyć coś takiego innego i trafiać tym do ludzi, a wydawało mi się, że właśnie tak było.. I co? Prawie nikt nie szanuje pracy innych. Nie docenia tego, ile pracy wkładamy w to, bo coś powstało.. W całej sieci krążą teksty, które napisałam i najgorsze jest to, że ludzie, którzy to skopiowali, dostają pochwały za to, jak ładnie coś ubrali w słowa. Oczywiście można to było przewidzieć i powinno się mieć świadomość, że coś takiego ma miejsce, ale mimo wszystko to rani, wkurza, zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie - można się niby tego spodziewać, ale jak sami to przeżyjemy to dopiero wtedy czujemy co ktoś nam przez to zrobił. Niby takie "glupstwa" opublikowane w sieci, tak dużo znaczą i mają tak wielki wpływ. Współczuje Ci również całej sytuacji - kradzież mienia boli o wiele bardziej :*

      Usuń
    2. A wszystko przez to, że ludziom nie chce się pomyśleć, zrobić samemu, albo chociaż podpisać głupiego źródła, przecież niczego więcej się nie wymaga, tylko poszanowania tego, co zrobili inni. Taki malutki podpisik z adresem bloga osoby, która jest autorem zdjęcia/posta zmieniłby sprawę..

      Usuń
  46. ejj ale jak sobie z tym radzić? Co zrobić, żeby ten ktos nie czuł się bezkarnie? jak chronić swoje dane na blogu?

    OdpowiedzUsuń
  47. Ludzka bezczelność nie zna granic...

    OdpowiedzUsuń
  48. No niestety, to jest skutek tego, że wiele osób nie zna prawa. Należałoby takie osoby edukować. Zatrważające jest to, że nic sobie z tego nie robią ;/

    OdpowiedzUsuń
  49. Masakra, jak o tym pomyślę, to ja też czułabym się bardzo dotknięta. Ludzie są okropni i niestety czują się bezkarnie...

    OdpowiedzUsuń
  50. tez nie wierzylam dopoki nie znalazlam swojego zdj na allegro

    OdpowiedzUsuń
  51. To jest staszne ale niestety zdarza się ciągle :(

    OdpowiedzUsuń
  52. Numer tel znasz...pora iść na policję ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. ojacie.. no nie fajnie ;/ no ale widzisz, robisz tak fajne rzeczy, że aż ludzie sobie je przywłaszczają ;-)

    OdpowiedzUsuń