24 lis 2013

Współpracy ciąg dalszy - FITOMED !

Kochane ! 
Wracam do Was już na dobre - wczoraj skończyłam pracę, tak więc teraz z blogowaniem nie będzie żadnych problemów :) Mam dla Was mnóstwo recenzji i mam nadzieję, że jak najszybciej uda mi się je Wam przedstawić :) W najbliższych dniach spodziewajcie się właśnie oto tej paczuchy z Fitomed - dostałam ją już jakiś czas temu, a w ogóle nie miałam czasu zrobić zdjęć, zgrać, obrobić i Wam pokazać :( Ponadto wpadnie jeszcze BingoSpa , i jeszcze jedna malutka zagadka ... ;) Także uzbroicie się w cierpliwość ;)
A tymczasem przejdźmy do konkretów... 

Jak wiecie miałam już przyjemność testować kosmetyki od FITOMED i jeszcze żaden mnie nie zawiódł :) 
Pokazywałam Wam już : 

Tym razem wybrałam sobie olej ze słodkich migdałów, o którym poczytacie TUTAJ - od dawna planowałam go przetestować na swoich włosach i już Wam mogę zdradzić , że sprawdza się bardzo dobrze ;) 
Oraz Różową Glinkę, która znajdziecie o TUTAJ - sporo się naczytałam o różnych glinkach, każda z Was je zachwalała - stwierdziłam, że sama muszę się przekonać o ich cudownym działaniu ! :) 
Olej z migdałów dodatkowo był zapakowanych w kartoniku- pokażę Wam go przy całkowitej recenzji kosmetyku :)
Ciekawe ? 

A Was zapraszam na stronę sklepu, gdzie lepiej zapoznacie się z całym asortymentem ! :) 



Jeszcze dziś postaram się wrzucić podsumowanie tego paznokciowego tygodnia- tak więc jeśli jakaś z Was jeszcze nie podrzuciła mi linku to poproszę ;) Pokażę również wzór na tydzień IV:) 
Jeśli macie propozycję bannerku to czekam na nie ! :) 

29 komentarzy:

  1. Mam olej ze słodkich migdałów, uwielbiam go. Glinki różowej nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszędzie takie dobre opinie o kosmetykach Fitomedu są :) Jestem bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć
    Nie wiem czy juz ci pisałam, że mam nowego bloga.
    Stąd moje pytanie czy chciałabyś być dodana do jego bazy?
    Jeśli tak to zapraszam po szczegóły.

    bazafajnychblogow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ten olej ze słodkich migdałów mnie zainteresował już samą nazwą :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mnie zaciekawiłaś tą firmą... z chęcią wypróbuję kilka produktów i może napiszę u mnie jak się na mnie sprawdziły :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Olej ze słodkich migdałów mnie kusi i gdyby nie ban zakupowy, to pewnie bym go sobie zafundowała :)

    http://4.bp.blogspot.com/-W8ljDX_1FP8/UpH5w9e1sYI/AAAAAAAABNw/oqd8Jorze1M/s320/20131124_133450.jpg

    To wzorek ode mnie ;) Przepraszam, że tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oleju ze słodkich migdałów używam na włosy i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję , lubię fitomd i zamierzam przetestować kiedyś tą glinkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój mani już od piątku siedzi grzecznie na paznokciach, czeka jedynie na obfocenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja czekam na glinkę zieloną ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne produkty, trzeba będzie przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ten olej i fajnie się u mnie sprawdza na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję, jestem ciekawa jak działa ta glinka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wzór :) http://kotek-pstrotek.blogspot.com/2013/11/kropeczki-tydzien-3-w-paznokciowym.html

    A co do oleju, to wiesz, że u mnie tak sobie się sprawdził - ale postanowiłam dać mu kolejną szansę :) mam nadzieję, że tym razem będzie tak jak u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój wzorek http://bambusowy-raj.blogspot.com/2013/11/klub-paznokciowy-kropeczki.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki olej to sama bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Różowa glinka brzmi świetnie! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Olej ze słodkich migdałów jest świetny do wszystkiego. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubie olej ze slodkich migdalow, ciekawe jak u Ciebie sie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wynajdujesz same cudeńka, z niecierpliwością czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo jestem ciekawa tej glinki! Mam nadzieję, że zrobisz recenzję po etapie testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziś do mnie dotarł olej ze słodkich migdałów (akurat z innego sklepu) i miałam w planach używać go do twarzy,ale może i włosy nim uraczę jak tak chwalisz:P

    OdpowiedzUsuń