5 lis 2013

Tydzień 1 - Trójkąty + kilka klubowych aktualności :)

I co Kochane klubowiczki, karzecie mi upokarzać się jako pierwszej!  :P Namęczyłam się, napociłam i jestem w stanie pokazać Wam aż jedno zdjęcie z aż jedną ręką :D Nie ma szans, że zobaczycie więcej :D Wyszło tragicznie, ale ... TRENING CZYNI MISTRZA. Pierwsze koty za płoty ! Następne tygodnie będą coraz to lepsze ! :) 
Nie przeciągając PATRZCIE ! I zapamiętajcie jak NIE malować paznokci :D 

A teraz czekam na WASZE prace ! Ale to już ! :D Nie chce być w tym sama :D 


I jeszcze kilka KLUBOWYCH formalności..

  • Czekam na wzór na nowy tydzień od Kotka Pstrotka :) 
  • Jeśli macie swoje propozycje wzorów to wyślijcie mi e-mailem !! Zrobimy małe głosowanie i następny wzór wybierzemy razem :) frambuesaa4@gmail.com . CZEKAM ! CZEKAM ! Macie czas do soboty :D 
  • W niedziele post podsumowujący z naszymi pracami :) Prosiłabym, żebyście podrzuciły mi linki do soboty , albo tutaj, albo na naszej stronie u mnie na blogu, albo na e-maila :) Jeśli jakiś znajdę w sieci to sama zgarnę, ale boję się, że kogoś pominę więc bezpieczniej będzie jak same mi podeślecie :) 

I na sam konie zupełnie NOWA, świeżutka lista klubowa :) Jeśli kogoś pominęłam i nie ma go tutaj, bardzo proszę o wiadomość :) Oczywiście cały czas możecie się zgłaszać i dopisywać :) 
A jest już nas 25 !! :) 


74 komentarze:

  1. Nie przesaaadzaj, przecież nie jest tak źle!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesadzasz kochana :) mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej Fram, dobrze jest! :D teraz mi wstyd swoje dodać! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No przecież jest dobrze! :) Ja dzisiaj będę walczyła z tym "zdobieniem" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej no aż tak tragicznie nie jest ;) ja tam nigdy się nie bawię w zdobienia :P wolę u kogoś popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest całkiem dobrze :) Twoje trójkąty chociaż są szpiczaste, moje bardzo nie chciały takie się stać ;) Ja mam już fotki i dzisiaj opublikuję swoje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na Twój wpis :)

      Usuń
    2. Podrzucam link: http://hinata29295.blogspot.com/2013/11/paznokciowy-klub-tydzien-1-trojkaty.html

      Tylko się nie śmiejcie! :P

      Usuń
    3. Ślicznie CI wyszło ! :)

      Usuń
  7. Aaaaargh wygląda to świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey;) drapieżne są, ''z pazurem'' ,hihi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co ty gadasz wyszło tajnie:) poczekajmy na moją prace:d jutro mam zamiar zrobić paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe wcale nie wyszły tragicznie,Tobie przynajmniej udało się namalować jakieś trójkąty :P

    OdpowiedzUsuń
  11. nie jest źle, muszę też kiedyś spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie proste a efektowne! Kusisz mnie abym się zapisała i spróbowała swoich sił.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jest idealnie, ale mi i tak się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś zbyt surowa dla siebie i swoich paznokci, moje na zdjęciach wychodzą sto razy gorzej i w ogóle są bleee

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyszło, mnie się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  16. W porównaniu do moich zdobień, te są bardzo ładne ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziś postaram się pokazać moje "dzieła" :D
    Mamy dodac post tylko u siebie na blogu, czy przesłać Ci zdjęcia na maila?

    OdpowiedzUsuń
  18. Wcale nie ma tragedii u mnie wszystko w trójkąty byłoby pomalowane tylko nie paznokcie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O jak fajnie, że jest nas coraz więcej. Powiem Ci że Tobie chociaż tam wyszły trójkąty. Mnie po pierwszej próbie tak mój facet wyśmiał, że ja też nie mogłam przestać się śmiać :] tia... teraz jestem po drugiej próbie i zastanawiam się czy publikować wkrótce te zdjęcia czy cisnąć jeszcze trzecią próbę haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj na taśmę papierową ja tak robiłam ^^ Poszłam na łatwiznę, ale co tam :D Wycięłam trójkąty w taśmie i przyklejałam na suchą bazę i malowałam :D

      Usuń
  20. Jutro biorę się za swoją pracę hah :D zobaczymy co wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. niedociągnięcia może i są (ale kto ich nie robi?) ale mani i tak wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wygląda naprawdę fajnie! już widzę, gdybym ja robiła hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie Ci to wyszło :)
    Obserwuję i zapraszam również do mnie, będzie mi miło http://czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. co Ty marudzisz! jest dobrze :D
    ja się do Was zapiszę na przyszły tydzień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to czekamy i zapraszamy :)

      Usuń
    2. czekam na nowy wzorek i się zapisuje :D
      zobaczymy czy coś potrafię nabazgrać hehe :)

      Usuń
    3. Super ! Już Cię dodaję do listy :)

      Usuń
  25. Dobrze jest, niepotrzebnie marudzisz :P Ja mam w planach zmalować swoje trójkąty jutro :) Ogólna koncepcja już jest, boję się tylko, że z wykonaniem może być gorzej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie z tym wykonaniem to najgorzej :D Ale dojdziemy wspólnie do perfekcji :P

      Usuń
  26. Fajnie, chociaż ja nie lubię łączyć czerwonego z czarnym:)
    Ps. mogę też dołączyć?:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie dołączam - nie uumieeem :D A tak szczerze - mam tyyyle roboty ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ej,nie przesadzaj, bo wcale nie jest tak źle! :D
    Ja to bym dopiero koślawce stworzyła z moim brakiem jakiegokolwiek zmysłu plastycznego :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziekuje za informacje :) Tak mnie zachecilas zdjeciem swoich wyczynow, ze jak mi sie uda wyrobic do sb, to z przyjemnoscia dolacze do akcji ;)
    Zapraszam do siebie na rozdanie :) http://wlosynaemigracji.blogspot.de/2013/11/mikolajkowe-rozdanie-balea-alverde.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze halloweenowo :D marudzisz Pani Prezes, dobrze wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wcześniej nie było hallowenowo to stwierdziłam, że teraz dam :D

      Usuń
  31. A tam, nie jest tak źle :D Sama nie mam chwilowo czasu nawet na głupie malowanie paznokci. Nakładam odżywkę i koniec :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja ostatnio próbowałam zrobić identyczne pazurki...wyszło mi okropnie :( dlatego Cię podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny i prosty sposób na efektowne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. zrobione ;) niestety trochę mi nie wyszło ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdobienie skończone, nie wyszło mi najlepiej, można je obejrzeć tutaj: http://dzikawozkowa.blogspot.com/2013/11/paznokciowy-klub-tydzien-1-trojkaty.html
    I bardzo ładnie proszę o dodanie mnie do listy blogów biorących udział w akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, dziękuje za link i już Cię dodaje :*

      Usuń
  36. Nie wyszło tak tragicznie... bez przesady :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fram :D wariatko ;D przecież one są dobre :D z daleka ładnie wyglądają ;D a z bliska nikt nie będzie paczał xD przeciez nie bedziesz malowac od linijki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha , no niech Ci będzie, niech będzie D :*

      Usuń
  38. Ładnie :) Ja jutro będę wykonywać wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ej no, jak na pierwszy raz jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. zdobienie na 1 tydzień :) http://kendallsnails.blogspot.com/2013/11/paznokciowy-klub-tydzien-1.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  41. kochana, dopiszesz mnie do klubowiczek ? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne ! :* Przepraszam i już jesteś ! :)

      Usuń
  42. Oj tam, jak na początek zejdzie ;) Ja i tak bym nie potrafiła, nawet za to nie biorę się ;)

    OdpowiedzUsuń