24 lis 2013

Podsumowanie tygodnia 3 + wzór na nowy tydzień !

Tak więc - niedziela wieczór, czyli ? Czas na podsumowanie tygodnia 3 ! Tak, to już 3 tygodnie za nami ! Szybko zleciało, prawda ? W tym tygodniu dostałam od Was 25 prac - w klubie jest nas 36. Mi na szczęście w tym tygodniu udało się stworzyć kropkowy wzorek - musiałam się przez niego zaopatrzyć w specjalną sondę :D Inaczej nie było by szans żeby powstał ! 
Jak zwykle - masa kreatywności i inspiracji - każda miała swój własny pomysł na użycie kropeczek. Za każdym razem jestem tak samo w szoku, że potrafimy stworzyć tyle cudowności. Żadna z pracy jeszcze nigdy się nie powtórzyła ! :) 
Zapraszam do oglądania naszych wypocin :P 
































Wszystkie śliczne i niepowtarzalne, prawda ? :) 

A w tym tygodniu co malujemy ? Domyślacie się już ? ;) 
W Naszym małym głosowaniu pierwsze miejsce z ilością głosów 23 zajęły dwie propozycje kropeczki i .....
GALAXY !! 
Tak więc w tym tygodniu będzie kosmicznie :D 

Wiele z Was było przerażonych i pisało, że galaxy jest strasznie trudne . Nic bardziej mylnego ! Sama już raz je tworzyłam i jest naprawdę bardzo, ale to bardzo proste ! Wystarczy ciemny podkład , gąbeczka, jakieś kolorki i brokat :) 
Zresztą same zobaczcie na ten tutorial :) 


A jeśli chcecie to TUTAJ jest post z moim galaxy :) 

Na e-maila dostałam już pierwsze propozycje banerków- czekam na więcej i zrobimy małe głosowanie :) 
Co będzie wzorem na następny tydzień ? Zrobię małe losowanie i zobaczymy do kogo uśmiechnie się szczęście ;) 


36 komentarzy:

  1. jakie ładne paznokietki i wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieje, że podołam w kosmosie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pomysły, ja na tydzień 3 zrobiłam te czarno-białe, teraz widzę że z dwóch projektów przypasowały prace :P Galaxy... o ja... to dopiero teraz mam wyzwanie, bo nie umiem galaxy. O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tak stwierdziłam, że dwie prace pasują i mają kropeczki to dodam dwie :D Prawie każda nie umie - o to chodzi, żeby się uczyć ! :D

      Usuń
    2. Fakt, projekt zmusza do ćwiczenia. Dlatego Tobie gratuluję a sobie współczuję :D haha ;)

      Usuń
  4. Super z tym Galaxy - zawsze chciałam je zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, wow, są świetne! niektóre naprawdę perfekcyjnie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a tutaj jeszcze moje kropeczki :-(, trochę się spóźniłam ;-( przepraszam http://lakierkowo.blogspot.com/2013/11/klub-paznokciowy-tydzien-3-kropy-i.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile kropek *.* wszystkie cudowne i niepowtarzalne! :)
    Ale się cieszę na to Galaxy :D no to już jutro je zmaluję :P szkoda tylko, że mam takie krótkie paznokcie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale genialne pazurki! Zapraszam na wyjątkowy ( przynajmniej dla mnie :d ) post, z relacją z koncertu O.S.T.R Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne pazurki stworzyły dziewczyny :) Powodzenia z galaxy!

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie bomba bo uwielbiam kropki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super wyszło, każda inaczej:) Galaxy? o tatko... ja nie umiem...:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne, niektóre naprawdę świetne, nie mam zdolności do pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo z tym galaxy to będzie wyzwanie... :DD

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapomniałaś o moich kropkach :(
    http://my-own-colors.blogspot.com/2013/11/3-paznokciowy-klub-kropki.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo kreatywne prace :) Uwielbiam kropeczki, duzo nowych inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. http://xoprimaxo.blogspot.com/

    ciekawe inspiracje !

    OdpowiedzUsuń
  17. W życiu bym czegoś takiego nie zrobiła! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteśmy genialne! Tyle kropeczek, a żadne się nie powtarzają :D
    Oj, coś mi się zdaje, że z tym galaxy będzie niezła przeprawa... :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Paznokcie Imperfecta :) i Lilang najbardziej mi się podobają,ale wszystkie wzorki wyszły fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale dziewczyny mają talenty, mani Lakierowe Love są chyba moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie robiłam nigdy galaxy na moich pazurkach i widzę że chyba nadszedł czas;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Boziu chyba padnę przy tym galaxy:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow wow wow każda praca wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super kropy :D a galaxy też bardzo lubię, więc czekam na Wasze prace :)

    OdpowiedzUsuń
  25. http://kosmetykon.blogspot.com/2013/11/galaxy-czyli-podroze-w-kosmosie.html Znalazłam chwilkę i już są :)! (nie wiem czy prace podsyłać tu czy lepiej na maila :P)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekam niecierpliwie na efekty galaktyki, miałam nadzieję, że się pojawi :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ne mogę się nadziwić twojm umiejętnoścami dekoracji paznokci

    OdpowiedzUsuń