11 lis 2013

Podsumowanie Paznokciowego klubu - tydzień 1 ! +Nowy wzór!

Strasznie, ale to strasznie Was przepraszam ze obsuwkę w czasie! Podsumowanie miało ukazać się wczoraj, a ja dopiero dzisiaj usiadłam do komputera. Cały weekend byłam nieosiągalna i nie miałam jak tego zrobić :( Mam nadzieję, że się na mnie nie gniewacie ! :*
Nie będę przedłużać, bo pewnie jesteście ciekawe co tam dobrego zmalowałyście, tak więc przejdźmy do setna sprawy :D

W klubie obecnie jest nas 28 :) Otrzymałam od Was - o ile nikogo nie pominęłam ! 24 prace :) Tak więc- statystyka jest SUPER !
A teraz podziwiamy !

Ja :)























I jak się podoba? :) Wzorek wydawał się być łatwy, a tyle ile narzekań naczytałam się u Was na blogach to nie będę mówić :D Mi również sprawił przeogromny problem, ale pierwsze koty za płoty, początki już za nami ! Przebrnęłyśmy przez najtrudniejszą część ! Teraz będzie tylko łatwiej i łatwiej :D 


Uwagi do wzorku kierujcie pod adres - KOTEK PSTROTEK :D Bo to właśnie ona wybrała nam wzór na ten tydzień ! :) Ciekawe ? No to proszę bardzo :D 
Oczywiście interpretację pozostawiam Waszej wyobraźni :D 


I kilka informacji :D 
  • Zbieram wszelkie propozycje Naszej nazwy i baneru!
  • Jak wiecie planuje małe głosowanie na wzorek następnego tygodnia i pojawi się ono zapewne koło środy :) Na razie mam około 5 propozycji - czekam na więcej ! 
  • Lista klubowa na górze bloga w zakładce  "Paznokciowy klub"

Jeśli pominęłam czyjąś pracę, bardzo proszę o wiadomość ! Możliwe, że umknęła mi przy nawale e-maili i linków - staram się wszystko jak najlepiej ogarnąć, ale na razie dopiero się uczę :P z góry bardzo, bardzo PRZEPRASZAM :*



Pierwszy tydzień uważam za ZAMKNIĘTY ! 
Pierwszy sukces już za nami ! 


47 komentarzy:

  1. Dziewczyny, super Wam wyszły wzorki ;)
    Też myślałam o kocich łapkach jako propozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby poszło łatwiej niż trójkąty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. coś świetnego te wzorki :D ja bym nie pokazała jawnie na blogu swych paznokci (regeneracja niekończąca się po latach obgryzania ;<) ale chyba z wami będę próbować w domu te wzorki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieźle nam poszło dziewczyny :) tyle fajnych pomysłów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby było łatwiej, bo stworzenie trójkątów to było wyzwanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie Wam to powychodziło! :) czekam na kolejne prace, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie sie oglada tyle interpretacji w jednym miejscu! Super prace. Czekam na nastepna odslone :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe wykonania :)
    Dziewczyny mają ogromny talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, że żaden wzorek w sumie się nie powtórzył :D

    OdpowiedzUsuń
  10. No ja standardowo z moją zagiętą czasoprzestrzenią się spóźniłam,dlatego kolejny wzorek zaczynam już dziś:D ,ale podjęłam 3 próby:D w sumie żałuję że ani jednej nie udokumentowałam:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te nasze prace :)

    A nowy wzorek super :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie Wam to wyszło i super jest ten nowy wzorek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe prace, a nowy wzór jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy jest ten nowy wzorek, takiego jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. I teraz się zdołowałam, bo ja trójkąta nie zrobię za nic ;P
    Świetne prace, Dziewczyny! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super są te wzorki, ile ludzi tyle pomysłów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialnie!:) Nie wiedziałam, że aż tyle fajnych prac wyjdzie:)
    A nowy, też fajniutki!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne są te łapki ! ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  19. muszę spróbować zrobić trójkąty na swoich pazurach :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi jakoś nie wyszły za pierwszym razem, ale czasu na drugie podejście nie miałam, więc postaram się tym razem coś podesłać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dobra robota dziewczyny :)
    już mam pomysł na interpretację łapek ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. Lilanga i Pauline W <3 Ale i tak wszystkie wzorki pięknie wyszły Wam wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O matko, teraz to mi wstyd za swoją interpretację! :(
    Wszystkim Wam dziewczyny wyszły ślicznie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie Wam to wyszło, Kobitki! :)
    Gratuluję takiego dużego odzewu w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialnie powychodziły :)
    Co do łapek, sama ostatnio robiłam, ciekawa jestem jak wyjdą dziewczynom! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystkie dziewczyny mają wielki talent - bardzo mi się podobają Wasze mani :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziewczyny się postarały. Rzeczywiście sporo inspiracji można teraz czerpać z samych połączeń kolorystycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne prace, Dziewczyny mają talent :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystkie spisałyście się na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja się nie zgłoszę ale takie łapki sobie spróbuję zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ile wspaniałych prac! :) super :) i bardzo podoba mi się propozycja na następny tydzień :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Imponująca galeria, Kendall podobają mi się najbardziej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. no no dałyśmy radę dziewczyny :) następny wzorek będzie dla mnie wyzwaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne prace, gratuluję wszystkim dziewczynom :)
    Wzór na przyszły tydzień mega uroczy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. no to czeka nas nowe wyzwanie dziewczyny! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Podsumowanie super :D teraz czas wziąć się za nowy wzorek :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow, wszystkie przepiękne :)) Ja nie mam cierpliwości tak cudować z pazurkami;p

    Zapraszam do mnie,
    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  39. Otagowałam Cię: http://kala1990.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  40. wszystkie są cudowne, ja w ogóle nie mam talentu do takich rzeczy :P:P paznokcie Lilang baaardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkie są piękne! dobra robota ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. wykonanie arcy joko spodobało mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń