18 lis 2013

Podsumowanie paznokciowego klubu tydz. II + Nowy wzorek !

Kochane ! Cały weekend spędziłam w pracy, dziś mam chwilkę żeby Wam wrzucić podsumowanie Waszych prac oraz wzorek na nowy tydzień :) Zapewne jesteście mega ciekawe cóż to jest :D 
W tym tygodniu otrzymałam od Was 28 prac - wszystko co dodałyście w komentarzach, lub podesłałyście mi na e-maila  :) Jeśli jeszcze tego nie zrobiłyście to czekam na Wasze wiadomości - nie miałam czasu w tym tygodniu śledzić aktualności, więc sama, Waszych pracy nie wyłapałam ;) Mi niestety wykonać się nie udało :( brak czasu - KOMPLETNY ! Przez cały tydzień gościł u mnie zwykły nude - mam nadzieję, że w tym tygodniu dam radę  :)
Nie przedłużając zapraszam do podziwiania prac dziewczyn :) Jak zwykle mega różnorodne - każda miała swój własny pomysł na wykonanie łapek :) SUPER ! Cała skarbnica inspiracji ;)










CornerPassion :)

Alexis :)



















Jak wiecie na wzorek tego tygodnia odbyło się głosowanie - same podesłałyście mi pomysły i wybrałyśmy wspólnie :) O dziwo pierwsze miejsce zajęły aż dwie pozycje !! Między nimi ja oddałam swój głos - w tym tygodniu malujemy pozycję nr.1 w następnym pozycję nr. 2 
Tak więc...
UWAGA UWAGA 
Wzorkiem tygodnia III mianuję :
Pomysłodawczyni

Do dzieła ! 

43 komentarze:

  1. Ale piękne prace! Wszystkie :)

    Jednak kropki wygrały :D no to czas coś zmalować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już jest! :)

      http://swobodnie-slowa-platam.blogspot.com/2013/11/czarno-czarne-kropki-czyli-klub.html

      Usuń
  2. Wszystkim poszło super :) Ale fajnie się rozwija nasz Klub :) Ojj mam chęć zmalować te kropki, tym razem się bardzo postaram!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że ja zJoko w tym tygodniu nie podołałyśmy :( ale w ty, jestem zwarta i gotowa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszły te łapki ;) Przeczuwałam, że wygrają kropeczki i już wczoraj pomalowałam paznokcie, zostało mi zrobić tylko zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://piekno-jest-w-kazdej-z-nas.blogspot.com/2013/11/klub-paznokciowy-tydzien-3-kropeczki.html

      Usuń
  5. może z kropkami pójdzie łatwiej, bo z łapkami to się męczyłam tak, że szkoda gadać ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne kocie zdobienia :) No i psie gdzieniegdzie :)
    Kropki uwielbiam w każdej postaci, więc niecierpliwie czekam na kolejny tydzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale my jesteśmy zdolne kobietki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie martw się, nie tylko Ty nie miałaś czasu na zmalowanie czegokolwiek ;) Ja dziś może w końcu coś zrobię i prześlę Ci link :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne lapki, kotki i pieski :) bardzo wdzieczny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie bardzo mi się podobają! Dziewczyny są mega uzdolnione :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie prace są świetne! Ja już wykorzystałam dzisiejszy wolny dzień i zrobiłam wzorek na ten tydzień- dodam niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. OJ tak wzorek tygodnia zasłużony ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdy będę miała czas to na pewno zmaluje łapki - zdjęcia mnie zainspirowały. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ale świetne prace! :) a co nowego - uwielbiam kropki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! Każda zrobiła po swojemu, każdy jest różny i wszystkie ładne :)
    Po cichu miałam nadzieję, że wybierzecie "galaxy", bo chciałam zobaczyć jak Wam wyjdzie, może następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej spodobał mi się wzorek autorstwa Kendall :))

    OdpowiedzUsuń
  17. dużo pięknych wykonań, dziewczyny się postarały :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo sie cieszę, że kropeczki wygrały :) Wszytskie łapki śliczne, same profesjonalistki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. faktycznie nie ma 2 takich samych, to jest w tym najfajniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciężko uwierzyć, ze to dopiero 2gi tydzień, bo prześwietne wzorki dziewczynom powychodziły :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkie prace bardzo staranne i piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjne te nasze łapki! :D
    I odetchnęłam z ulgą, że padło na kropeczki, bo szczerze mówiąc pozostałe wzory mnie przeraziły ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobry wybór! Urocze są te kropeczki! Mnie wpadło w oko jeszcze dzieło Stokrotki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  25. super wzorki na paznokcie ;) w międzyczasie zapraszam do mnie http://poszukiwaczkaprobek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja Ci moich nie wysłałam:(
    http://playhardstaycute.blogspot.com/2013/11/kocie-apki-czyli-drugi-tydzien-w.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ ładne te wzorki :)
    Widać że każda z dziewczyn się postarała :)

    OdpowiedzUsuń
  28. moje ulubione kropeczki :D do dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  29. A tutaj moje ślady łapek :) http://bambusowy-raj.blogspot.com/2013/11/klub-paznokciowy-slady-apek.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie oryginalne :) Dobry tydzień. Gratulacje dziewczyny :)
    Propozycja kropek już u mnie na blogu. www.fanaberiepolki.blogspot.com/2013/11/polka-dot-nails Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  31. wszystkie paznokcie a raczej wzorki przecudaśne :)

    OdpowiedzUsuń