1 lis 2013

Podsumowanie PARTII - Październik !

Wczoraj zapowiedziany, post podsumowujący Październik :) To już mój PartII - TUTAJ zapraszam Was do podsumowania Września :) 

Obejrzane Filmy ! 

MILLEROWIE

Czy jest tutaj osoba, która nie słyszała o tej komedii? Mam nadzieję, że takiej nie ma ;) Przez ostatni miesiąc było o niej bardzo głośno - od razu okrzykniętą jedną z najlepszych komedii tego roku- według mnie tytuł jak najbardziej zasłużony!
Która z Was JESZCZE jej nie widziała to niech jak najszybciej nadrabia zaległości! Obowiązkowa na udany wieczorek filmowy ;)


Przeczytane Książki ! 

Oczywiście kontynuuję czytanie Sagi - Pretty Little Liars ! W tym miesiącu przeczytałam część 5-10 :)


"Skrzywdzona"
Cathy Glass
Książka jest po prostu FENOMENALNA ! Nie znajdę słów, żeby opisać tragedię dziewczynki, która jest jej główną bohaterką. Trzeba ją przeczytać, żeby wczuć się w sytuacje. Jest wstrząsająca i dawno nie czytałam książki, która tak mocno by na mnie wpłynęła. Przekonujemy się jakimi potworami mogą być dorosłe osoby wychowujące bezbronne dziecko i jak mocny wpływ mają na takie maleństwo... Warta uwagi i obowiązkowa na liście książomaniaczek! 


Ćwiczenia i ruch...
W tamtym miesiącu było to tylko ponad 5 h - w tym doszedł mi fitness na uczelni i wszystko prezentuje się troszeczkę lepiej :)
Trening 2x1,5h
Fitness 3x1h
Bieg 5,20km/ 43min/ 8km\h
Łącznie : 7h 43 min
+ 15 km spacerek :) 

Piosenka Miesiąca: 




Z życia blogowego...
Napisałam - 11 postów - studia pochłonęły mnie zupełnie, o 2 mniej niż ostatnio, a miało być lepiej ! 

Najchętniej przez Was czytany to : 

Odwiedziłyście mnie: 
2 935
o 452 mniej niż ostatnio !

Liczba czytelników z 400 wzrosła do 407- DZIĘKUJE ! :*


W tym miesiącu niestety będę troszeczkę zapracowana. Przez dwa tygodnie możliwe, że w ogóle będę zmuszona zniknąć z blogosfery- czeka mnie pogodzenia pracy ze studiami. Mam nadzieję, że dam rade i nie narobię sobie tym żadnych problemów :) 

Planuje również (o ile będą chętne?) wystartować z nowym lakierowym projektem:) Liczę na Was w tej kwestii i na Waszą obecność :)! 



24 komentarze:

  1. skoro tak polecasz, to muszę znaleźć gdzieś tą "Skrzywdzoną"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę Warto ! Książka jest bardzo, ale to bardzo poruszająca, ja momentami byłam w szoku, że człowiek może się tak zachować...

      Usuń
  2. O Millerach słyszałam, ale jeszcze filmu nie widziałam, w wolnej chwili obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaintrygowała mnie książka 'Skrzywdzona', chętnie przeczytam, jeśli wpadnie mi w ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Millerowie to świetny film ;)
    Co powiesz na wzajemna obserwację?
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Też byłam w kinie na Millerach i mi się podobali!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie słyszałam o tej komedii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba muszę obejrzeć tych Millerów, jestem bardzo ciekawa :D może nawet jeszcze dziś. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Film mam dziś zamiar obejrzeć :) A na projekcik już mogę się zapisać!

    OdpowiedzUsuń
  9. Może to dziwne, ale ja nie słyszałam o tej komedii ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam tego filmu.... ale wstyd :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chyba żadnego filmu nie zobaczyłam w tym miesiącu :D z książkami już lepiej, treningi całkiem spoko, a ten kawałek od Jamala też baaaaardzo lubię ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja o tym filmie nie słyszałam :P, ale mnie ogólnie jakoś komedie nie kręcą, więc i tak pewnie nie obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi mnie ksiazka -skrzywdzona. ja chwilowo zawiesilam swoje cwiczenia...

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też ostatnio cierpię na brak czasu :/ Ehh...

    OdpowiedzUsuń
  15. Książkę już dopisałam do swojej listy książkowej!!! Chyba ją posiądę :)
    Zrobię sobie zamiast kosmetycznych to ksiązkowe zakupy :)
    Filmu nie oglądałam ale skoro polecasz może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękujemy za opinię. dodałam Cię na głownej do linków;>> wpadnę niedlugo;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Obejrzałam ten film i równiez polecam- dawno się tak nie uśmiałam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Może obejrzę dziś ten film :) Jamal mnie coraz bardziej zadziwia :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Millerowie nie specjalnie mi się spodobali, ale moja siostra była nimi zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe podsumowanie miesiąca :) Chyba też zacznę takie robić, choć jeśli chodzi o ćwiczenia marnie mi to idzie...

    OdpowiedzUsuń
  21. Film widziałam, świetny jest ;)

    OdpowiedzUsuń