26 lis 2013

Paznokciowy Klub tydzień 4 - GALAXY !

Jestem mega, ale to mega zła na zdjęcia i aparat :(Ostatnio w domu wyszły tak ładnie, a teraz ? Na aparacie prezentowały się o wiele lepiej. Teraz je zgrałam i co? TRAGEDIA ! Są za ciemne i odbijają światło. Wiem, jednak, że nie będę miała kiedy zrobić nowych, tak więc jestem zmuszona Wam je pokazać. Mam nadzieję, że jednak co nieco na nich widać. Pogoda za oknem mówi nam stanowczo" NIE WYCHODŹ NA DWÓR!"  na moim termometrze właśnie widzę -4,8... 
A u Was jak ? Spadł już pierwszy śnieg ? Ja już się boje, że wyjrzę przez okno i zobaczę biały puch :( Chce słońce i + 30 !! 
Jak wiecie wzorkiem na ten tydzień zostało GALAXY. Wybrane w drodze losowania, przez wszystkie czytelniczki :) Werdykt bardzo mnie ucieszył. Jestem strasznie, ale to strasznie ciekawa Waszych prac, a już pierwsze zaczęły się pojawiać :) 
Moja wyszła no cóż.... dość mrocznie, a przynajmniej zdjęcia tak ją przedstawiają. Na żywo jest minimalnie jaśniej - musicie mi uwierzyć na słowo ! 
Efekt końcowy nie zachwyca, ale mimo wszystko- podoba mi się :) 
Mam nadzieję, że coś na tych zdjęciach widać....
Do wykonania użyłam ciemnego podkładu od Safari, gąbeczki z czerwienią, niebieskim i miętowym. Całość pokryłam brokatowym Coatem :) 



Dziś urządziłam małe głosowanie i wybrałam osóbkę, która wybierze dla Nas wzorek na kolejny - już 5 tydzień. Szczęśliwa ( bądź nieszczęśliwa?!) laureatką została....

A pod numerkiem 24 u mnie na liście kryje się ?! 

Kochana, czekam na wiadomość od Ciebie z wzorkiem na 5 tydzień Naszej pazurkowej zabawy :)


Dostałam również kilka banerków. Cały czas czekam na więcej i urządzimy małe głosowanie na najlepszy :) 

44 komentarze:

  1. Tobie to super wyszło! ja totalnie nie wiem jak to ugryźć:D

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie ładne! :) takie inne :) czkam na wzorek z 5 tygodnia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D To ponaglaj Patkę żeby wysyłała :D Ty jak zawsze pierwsza będziesz ze swoim mani :D

      Usuń
    2. Spokojnie :) muszę wynaleźć coś fajnego :) chcecie coś łatwego czy trudnego ? :D

      Usuń
    3. Myślę, że łatwe i trudne w tym przypadku to pojęcie względne :D
      Kochana, liczę, że dopasujesz coś do Naszych umiejętności :D

      Usuń
    4. Postaram się znaleźć coś, co nie sprawi problemu żadnej z Nas, mam nadzieję ;)

      Usuń
    5. Co by to nie było to i tak damy radę ! :D

      Usuń
  3. Bardzo fajnie Ci wyszła galaktyka :)) Stracie z tym mani też już mam za sobą, jednak dzisiaj świeciło słońce i mogłam zrobić zdjęcia w przyzwoitej jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I u mnie niby świeciło, ale już tak jakoś słabo i smutno :(

      Usuń
  4. fajnie wyszło, ta galaktyka taka inna niż zwykle :)
    U mnie na termometrze 0 stopni, kałuże zmrożone, nie chce się wychodzić na dwór. Mi wystarczy 15 stopni :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet te 15 stopni byłoby zbawieniem :)

      Usuń
  5. Mój aparat też dzisiaj fiksował, złośliwość rzeczy martwych :P I w dodatku ta pogoda, u mnie było strasznie pochmurno, musiałam sterować ustawieniami aparatu. Też chce +30. A galaxy fajne, najlepiej widać na 2 zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ! Zawsze jak najbardziej potrzebny to nie działą tak jak trzeba :D U mnie niby słońce się wychylało, ale jakoś i tak słabiutko :(

      Usuń
    2. Czysta złośliwość :D Ciekawa jestem wzorku na kolejny tydzień, już się nie mogę doczekać :D

      Usuń
    3. ja też jestem strasznie ciekawa :D Mam nadzieję , że nie zniszczy nas i, że damy sobie z nim radę :D

      Usuń
  6. ja nie mam zielonego pojecia jak się za te galaxy zabrać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciemny podkład :) gąbeczka - u mnie myjka do garów :D I leciutkie stempelki w innych , jasnych kolorach :) na koniec brokat :)

      Usuń
    2. Nie jesteś sama :D ja też nie, ale widać jak szybko dziewczyny się z tym uporały to nie może być takie trudne :D

      Usuń
  7. Ale świetne:D
    Przed chwilą przewertowałam podsumowanie kropeczek- uroczo!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ten czerwony odcień - nadaje takiej drapieżności ;)

    A może ustal jakiś termin do nadsyłania banerków, bo inaczej możemy czekać w nieskończoność :D

    Gratuluję Patce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, :D Chyba trzeba będzie coś ustalić :D

      Usuń
  9. Pazurki wyszły wręcz magiczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam zimę :D Już się nie mogę doczekać śniegu :) Jeszcze się nie zabrałam za galaxy, ale mam to w planach. Tobie ładnie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  11. oo bardzo nietypowe galaxy, takiego jeszcze nie wiedziałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo ja tam wierzę na słowo,że wyglądają jaśniej na żywo ale i tak bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy efekt.
    A i u mnie jest na minusie i śniegowo

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne :) Mogłabym dołączyć i razem z Wami zrobić takie wzorki?? Szkoda, że przepiłam tyle wzorków :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chcę dołączyć do Waszego Klubu :) To może być świetna zabawa i przy okazji nauczę się jakiś wzorków :)

      Usuń
    2. Tak więc dodaję Cię do listy ! :)

      Usuń
  15. Fajnie wyszło:-) a teraz światło kiepskie, też mam problem ze zdjęciami:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już 5?! Jak to szybko leci :)
    Faktycznie - zdjęcia wyszły nie za dobre, ale na żywo na pewno Twoje pazurki prezentują się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nice blog!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  18. rzeczywiście przypominają kosmos, fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładnie Ci wyszedł ten wzorek ;)
    ja jutro podeślę swój :)

    OdpowiedzUsuń
  20. http://playhardstaycute.blogspot.com/2013/11/paznokciowy-klub-tydzien-3-galaxy.html
    mój wzorek :D na wszelki wypadek wrzucam Ci tutaj :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba ! rzeczywiście tak trochę mrocznie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. http://dzikawozkowa.blogspot.com/2013/11/paznokciowy-klub-tydzien-4-galaktyka.html
    mój wzorek na ten tydzień

    OdpowiedzUsuń