29 lis 2013

Monotematycznie, a co ! :D

Postu miało nie być, ale stwierdziłam, a co tam ! Mimo, że prawie na każdym blog już się pojawił i obejrzałam ich dziesiątki to uwielbiam patrzeć co tam nowego zawitało w Waszych kosmetyczkach:P Jako, że ja lubię to stwierdziłam, że może i Wam się spodoba i również pochwalę się moimi skromniutkimi zakupami :) 
Oczywiście postawiłam na lakiery. Niczego innego jak na razie mi nie brakuje, a nawet mam w nadmiarze. 
Jedyne nad czym strasznie ubolewam to to, że w moim Ross nie ma ani 
Bourjois - marzy mi się ich róż do policzków, ani Lovely - od dawna nad tym ubolewam :( Marzy mi się ich matt, a w moim sklepie ani widu, ani słychu tej marki :( Ciekawe czemu... 

Do mojego koszyczka wpadły oto te maleństwa: 

  1. Maybelline- Color tatoo - cień do oczu w żelu. Przyznam się szczerze, że wpadł przez pomyłkę. Jak wiecie od dawna poluję na jakiś eyeliner w żelu. Nie czytając wrzuciłam go do koszyczka i dopiero w domu dopatrzyłam się, że niestety eyelinerem to on nie jest :( Mam nadzieję, że jednak sprawdzi się w tej roli. Jak myślicie?  Może któraś z Was go posiada i jest w stanie mi pomóc? Nie mam nawet pędzelka do kresek, więc na razie nie mogę go wypróbować. Po przecenie zapłaciłam za niego tylko 14 zł :) 
  2. Astor - wiśnia -Akurat na kończącą się jesień :) 
  3. Wibo - efekt piasku kolor czerwony
  4. Wibo - opalizujący złoty - na zdjęciu bardziej wpada w pomarańcz .
  5. Rimmel - Beige babe :) jaśniutki, czekoladowy brąz :) 
Jak widzicie NIE zaszalałam i mój portfel skacze z tego powodu z radości ! 

37 komentarzy:

  1. ten tattoo mi się śni dosłownie tak mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Również udało mi się upolować czerwony piasek wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też niestety nie ma Bourjois w Rossmannie :( Ładne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie ja też jestem ciekawa, czy tym cieniem można namalować kreskę jak eyelinerem... trwałość ma rewelacyjną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że chociaż z trwałością tak fajnie :0 Będę kombinować jak daje rade i dam znać :)

      Usuń
  5. Świetne lakierki :) Rzeczywiście to dziwne, że nie ma w Twoim rossku Lovely, szkoda, bo tez mają dużo fajnych kosmetyków, a róż Bourjois mam i kocham miłością wielką :) Możesz zamówic na allegro, wyjdzie jeszcze taniej niż w rossie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie chyba najpierw pójde na zwiady kolorów do innego rossa a potem będę zamawiać :) żeby taniej wyszło :)

      Usuń
  6. Piękne lakiery! Color tatoo mam w wersji brązowej i obawiam się, że jako liner nie byłby najlepszy. Mam za słabą pigmentację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O no to właśnie pewnie u Ciebie go dzisiaj widziałam :D
      Kurcze, to źle :( bardzo źle :( Dzisiaj coś z nim wymyślę na wieczór...

      Usuń
  7. Przecież dostaniesz top z lovely ode mnie no, już się nie smuć~! :*
    Na ezebrze są też te róże, kosztują tyle co na promocji w rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kooochana ma ! :*

      Aaaa weszłam na ezebra i jest tyle kolorów, że nie mam pojęcia co wziąć :D

      Usuń
  8. Piękne kolorki :) Nie mogę się doczekać aż zaprezentujesz je nam na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie zaszalałam..
    A kolorki lakierów cudowne ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa efektu na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe kolory lakierów, szczególnie z Rimmela :) Color tatoo podobno jest bardzo fajny, daj znać jak przetestujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne kolorki, zaprezentuj na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne rzeczy wybrałaś :) u mnie też nie w każdym jest Lovely, ale najbardziej jestem dumna z tego, że w jednym udało mi się Sally Hansen dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bo grunt to nie spojrzeć na etykietę produktu, nooo skąd ja to znam :D haha. A jak się sprawdza ta seria lakierów z rimmela? bo wstyd się przyznać ale ja jeszcze żadnego lakieru z tej serii nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha , dokładnie :D Nie ma to jak przeczytać co tam mamy :P
      Rimmel jest mega ! Moja ulubiona lakierowa seria chyba :) Mam już 3 w swojej kolekcji i najczęściej lądują u mnie na pazurkach :) N blogu już je pokazywałam więc jak wejdziesz w etykietkę Rimmel to Ci wyskoczą :) Mają mega pędzelki :)

      Usuń
    2. Okeej :D Przekonałaś mnie swoimi postami, piękne kolory. Przy najbliższej okazji się zaopatrzę w jakieś :)

      Usuń
  15. Wisienkowy kolor wydaje się być świetny, musisz kiedyś pokazać :D

    OdpowiedzUsuń
  16. A u mnie wręcz przeciwnie - mam jednego R., gdzie są wszystkie szafy jakie mogę sobie wymarzyć(m.in. Revlon, Sally Hansen, Eveline...) :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Astor ma piękny kolor, akurat na zimę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne zdobycze, szczególnie Rimmel :D

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam salon pro z rimmela ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tez starałam się nie szaleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne nowości! Ja byłam twarda i na promocji nic nie kupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne nowości, ja kupiłam jeden lakier ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie na szczęscie ostatnio omija zakupomania :)

    OdpowiedzUsuń