2 lis 2013

Moja Paznokciowa AKCJA! ZAPRASZAM ! :)

Co powiedzie na udział w mojej lakierowej akcji ? Chciałabym, żeby powstał taki malutki, wzorkowy klub :) Mam nadzieję, że trafią się dziewczyny, które dołączą do mnie i do mojego projektu. 
Jak to widzę ? 

Chciałabym, żebyśmy raz na dwa tygodnie malowały pazurki wedle ustalonego wzoru, obrazka. Pierwszy wybiorę ja, drugi będzie należał do dziewczyny, która zgłosi się jako pierwsza i wykona pierwszy zaplanowany wzorek, następne - to już zobaczymy. Czasami będę losować osóbkę, która wybierze wzór, czasami same wybierzemy ze wzorów, które podamy :) . Chce żeby to była zabawa ! Żebyśmy razem mogły się uzupełniać i działać, i działać i działać! Każda z Was ma mieć w tym swój udział. 
Nie chce, żeby to było narzucone - same zadecydujecie czy chcecie wziąć udział w danym tygodniu, a obrazek ma być tylko czymś pomocnym, na podstawie, którego stworzycie swoje pazurki. Możecie go interpretować na różne sposoby - nie musi to być zupełne odzwierciedlenie :) Kolory, ilość pomalowanych pazurków, kształt - wszystko zależy tylko i wyłącznie od Was ! 
Nie chcę również , aby to były bardzo trudne wzory, których namalowanie zajmie nam tydzień, a po fakcie i tak nie wyjdziemy z nimi na ulicę :) Chciałabym raczej postawić na prostotę i klasę :) Sama dopiero zaczynam, a ta akcja ma mnie bardziej zmotywować. Razem będziemy dochodzić do perfekcji w naszych poczynaniach :) 
Tak więc, gdy wstęp i wprowadzenie mamy już za sobą , przejdźmy do konkretów i do tego jak ja to widzę :) 

  • Na blogu powstanie oddzielna zakładka, w której będą się znajdowały nasze blogi, oraz odnośniki do poszczególnych notek podsumowujących tydzień.
  • Post podsumowujący cały tydzień - nasze wzory, odnośniki do blogów, będzie się u mnie pokazywał w niedzielę. W nim również będzie zawarty wzór na następny tydzień.
  • Osobę, która wybierze wzorek będziemy lub będę typować na tydzień przed . Czasami będziemy wybierać, głosować z kilku wzorów :) 
  • Liczę na Waszą inwencję twórczą  i zabawę - wzorek nie musi być identyczny, a nawet nie powinien :) 
  • Oczywiście nie macie obowiązku bawić się co tydzień :) 

Osoby chętne bardzo prosiłabym o zgłoszenie pisząc do mnie -
frambuesaa4@gmail.com 
Ewentualnie zgłaszać się pod tą notką. - głównie chodzi mi o adres bloga, żebym mogła Was dodać do zakładki


Chce żeby wszystko odbywało się w bardzo przyjaznej i pokojowej atmosferze:)
Całą akcja i klub, ma nam pomóc lepiej się poznać i dojść do malutkiej perfekcji w malowaniu Naszych pazurków :) 
Z czasem, o ile oczywiście będą chętne powstanie Nasz wspólny banner oraz nazwa :) 
Mam nadzieję, że znajdą się chętne osoby, które razem ze mną zmierzą się z małym cotygodniowym wyzwaniem. 
Krótko mówiąc
Szukam kompanek do wspólnej zabawy i nauki malowania pazurków ! 

To do dzieła ! Czekam na Wasze zgłoszenia i pomysły :) Razem stwórzmy coś swojego :) O wszystkim będę Was informować e-mailowo lub bezpośrednio na Waszych blogach :) 
Byłabym również BARDZO wdzięczna za rozpowszechnienie akcji :) 
DZIĘKUJE ! 

Jeśli będą zgłoszenia, pierwszy wzór pojawi się już dzisiaj :) 


A za pół roku, taki wzór to będzie dla Nas pikuś ! :D 

Banerek na bloga ! :) 


75 komentarzy:

  1. Kibicuję, choć nie będe uczestniczyć bo nie mam zdolności malarskich ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sprawa! chętnie popatrzę, bo zdolności artystycznych to niestety nei mam ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy kompletne antytalenty paznokciowe też mogą brać udział, żeby inni się pośmiali? ;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że tak, dlatego się zgłosiłam :D

      Usuń
    2. Oczywiście, że tak !! O to chodzi :D z antytalentów przerodzimy się w paznokciowe malarki artystyczne ! :D Na początek tym bardziej polecimy po prostych wzorkach ! :D

      Usuń
  4. u mnie w gdyni nie było żadnych czarnych rurek, bo sama chciałam kupić :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech , to ciekawe czy tutaj będą , popatrzę na stronie czy w ogóle mają w asortymencie :)

      Usuń
  5. u mnie w gdyni nie było żadnych czarnych rurek, bo sama chciałam kupić :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sprawa, ale nie mam cierpliwości do malowania paznokci :D jak mnie natchnie to spoko :D ale poza tym to słabo z tym u mnie heh :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No pewnie, że chcę! :) bo nie umiem, ale chciałabym się nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz poszaleć ze swoimi nowymi lakierami :) :D

      Usuń
  8. chętnie wzięłabym udział, ale boję się wyzwania. Może się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo, że jakichś zdolności specjalnych nie mam to zaszaleję i wezmę udział :)
    Chętnie się czegoś douczę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym chciała, bo uwielbiam bawić się pazurkami :)
    Jednak po pierwsze, zdolności artystycznych nie mam żadnych, dlatego jakikolwiek wzorek to dla mnie rzecz niewykonalna, jedynie lubię bawić się czymś co nie wymaga zbyt dużo umiejętności "malarskich" Po drugie moje pazurki są ostatnio w tragicznym stanie :(
    Ale tak chciałabym się pobawić *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie mam czasu na takie precyzyjne malunki:) powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. śWIETNY pomysł dla uzdolnionych. Trzymam mocno kciuki, bede podglądać:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się nie nadaję, ale powodzenia ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny i kreatywny pomysł, szkoda, że jeżeli chodzi o paznokcie, to jestem strasznie leniwa i brak mi cierpliwości ;x

    OdpowiedzUsuń
  15. ach niestety nie mam takich zdolności :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie bym się zgłosiła ale przy pierwszym zdobieniu bym poległa, jednak mimo wszystko w domu coś poćwiczę ale pewnie nie ujrzy to światła dziennego na blogu ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie bym się zgłosiła, tylko że nie mam zdolności do trudnych wzroków :P Czekam na propozycje rysunków i może się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale kiedy to nie będą trudne wzorki ! :D A jeśli będzie jakiś za trudny to możesz z niego zrezygnować :)

      Usuń
  18. Ja chcę spróbować! Ja! :)
    Może to mnie jakoś zmobilizuje do roboty, a nie tylko jakieś kropki, kreski... Już piszę maila :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mail wysłany :) Jestem początkująca, ale chętnie spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny blog .
    Obserwuję i zapraszam do siebie i obserwacji
    http://swiat-probek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny pomysł, zgłaszam się :) - kendallsnails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Skoro wyczytałam, że totalne antytalenty paznokciowe mogą się zgłaszać to oto jestem :] damn dziewczyno sama nie wiem co robię, w życiu sobie wzorka nie zrobiłam. Tylko gradient mi w miarę wychodzi. Także zgłaszam się i proszę o wyrozumiałość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Bardzo podoba mi się, że nie narzucasz nie wiadomo jak sztywnych reguł i na prawdę to ma być zabawa, plus dla Ciebie, czuję się ośmielona :)

      Usuń
    2. Kochana ! Ja tak samo :D Gradient i tyle - to szczyt moich umiejętności :D Ale przecież musimy się jakoś nauczyć i raźniej będzie nam w grupie . Już dodaje Twojego bloga do listy !!
      Jutro startujemy :D
      Dziękuje, że podoba Ci się pomysł :*

      Usuń
    3. Nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć co Joko zmaluje :) Powodzenia wszystkim! :)

      Usuń
  23. Ja nawet jednym kolorem nie umiem pomalować paznokci, żeby nie wyjechać poza płytkę, więc nie dołączę :D
    Ale będę Wam kibicowała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jej super akcja,będe kibicować,chętnie bym wzieła udział ale teraz nie mam kompletnie czasu T__T

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialny pomysł! :) chętnie bym wzięła udział, ale póki co muszę się uporać z moimi cieniutkimi połamańcami :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Super pomysł, z chęcia będe śledzić dalsze poczynienia, jednak ja niestety kompletnie się do tego nie daje, nie lubię sie bawić przy paznokciach, stawiam na minimum usunięcie skórek i pomalowanie na jeden kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Do swojego teamu (którego w sumie już chyba nie będzie), nie mam czasu robić wzorków nawet, wiec raczej i u Ciebie nie dam rady, więc na razie jeszcze się nie zgłaszam ale może kiedyś.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. SUPER!
    Bardzo chętnie się zgłaszam! Pomysł jest bardzo dobry i będzie można nauczyć się wielu fajnych rzeczy ;)
    Dobrze by było (przy jakichś ciekawych technikach) żeby pojawiał się jej opis żeby ułatwić wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już Cię dodałam do list :)
      Tak, również o tym myślałam :)

      Usuń
  29. Bardzo fajny pomysł, jednak ja się nie zgłaszam ;) Brak jakichkolwiek zdolności manualnych :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna akcja :) Nie zgłaszam się, gdyż kompletnie nie umiem malować pazurów, ale będe śledzić jak się sprawa rozwinie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. fajna akcja, ja jednak nie mam cierpliwości do zdobienia pazurów;p

    OdpowiedzUsuń
  32. Swietny pomysl :)! Poobserwuje z przyjemnoscia, bo niestety nie mam czasu zeby wziasc udzial w akcji, moze kiedys ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja się chętnie zgłoszę jeżeli można;)

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się:) http://pazurkomaniactwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie umiem malować wzorków na paznokciach, ba, nawet na początku tego roku nie umiałam malować paznokcie w ogóle, więc... zgłaszam się!! http://dzikawozkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem i ja! Mail właśnie wysłany :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super akcja!! Zgłaszam się i ja :) http://bambusowy-raj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny pomysł :) Chętnie poćwicze swoja wyobraźnie i wezme udział w Twoim projekcie:) wysyłam do Ciebie maila

    OdpowiedzUsuń
  39. Również się zgłaszam :) mail do Ciebie już wysłany :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ja chce ja chce :D zaraz wyśle maila :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Chciałabym, żeby taki wzorek to był pikuś. :D

    OdpowiedzUsuń
  42. a co mi tam, zgłaszam się ;D będzie zabawnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. http://nailsandkitchen.blogspot.com/2013/12/paznokciowy-klub-tydzien-5-piorka.html Moje piórka

    OdpowiedzUsuń
  44. Można jeszcze dołączyć? Chętnie wezmę udział w nowych paznokciowych wyzwaniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Oczywiście, żę tak ! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jesli jest jeszcze taka możliwość to chciałabym dołączyć :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Chętnie bym się przyłączyła:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ! Zapraszam ! :)

      Usuń
    2. Prace wysyłamy na twojego maila? Daj znać, to jutro prześlę fotki:)

      Usuń
  48. Chętnie wezmę udział w zabawie..http://zmiloscidopaznokci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Można jeszcze się przyłączyć ? :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Chcialabym sie zglosic ;) napiszesz na e-mail? inspiracje-pazurkowe@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Rekrutacja nadal jest otwarta? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :)) Zapraszam !

      Usuń
    2. wysłałam maila.. ze zgłoszeniem.. ale ogólnie nigdzie nie mogę znaleźć informacji, jaki wzór jest aktualnie na tapecie :)

      Usuń
    3. Obecnie malujemy Hawii Nails :) Wzór jest podany w Podsumowaniu ostatniego malowania :) Niedługo wrzucę go w zakładkę na górze bloga "Paznokciowy Klub"

      Usuń