3 lis 2013

Klub Paznokciowy - wzorek nr 1 :)

Dzisiaj, przed nami pierwsze wyzwanie i nasz pierwszy wzór :) Ciekawe co wybrałam  ? Jeszcze troszeczkę potrzymam Was w niepewności i przekażę najpierw kilka ważnych informacji :)
Powiem szczerze, że jestem mega szczęśliwa z liczby Waszych zgłoszeń ! Jest Nas 13 :)


Mam nadzieję, że na tym się nie skończy i, że cały czas będzie nas przybywać :)
Jak wiecie pierwszy wzorek wybieram ja, drugi wybór należy do Kotek Pstrotek :) - jako, że zgłosiła się jako pierwsza :)
3 tydzień i zarazem 3 wzorek chciałabym, abyśmy wybrały wspólnie :) Tak więc jeśli macie jakiś pomysł, prześlijcie go do mnie na e-maila  frambuesaa4@gmail.com i za tydzień zrobimy malutkie zastawienie i będziemy głosować :) Na Wasze propozycje czekam do soboty - głosowanie pojawi się w notce razem ze wzorkiem na tydzień drugi i będzie trwało do jego zakończenia :) 
Możecie również zauważyć, że na górze powstała nowa strona, którą będzie wszystko koordynować :) Tam również mogą się zgłaszać nowe chętne :) 

Osoby, które nie wiedzą za bardzo o co chodzi w całej akcji zapraszam od poprzedniego wpisu. O TUTAJ

A teraz przejdźmy do meritum !

Pierwszy wzór chciałam, żeby był dość łatwy i nie wymagał od nas żadnych pędzelków, sond... Mam nadzieję, że się Wam spodoba :) 
Oczywiście kolory, wielkość - zależy tylko i wyłącznie od Was :) Na obrazkach macie się tylko wzorować :) 






61 komentarzy:

  1. Fajny wzór, ciekawe jak wyjdzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od dłuższego czasu zbieram się do tego zdobienia :) Bardzo mi się podoba połączenie kremowego lakieru z jakąś błyskotką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobra, to ja też wyjątkowo spróbuję, ale jak wyjdzie wyjątkowo okropnie, to nie wstawię :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wzorek, kurcze zastanawiam czy się jeszcze nie zgłosić :D bo podoba mi się ta akcja :D tj ten klubik, ale ja się boję, że mogę się czasowo nie wyrabiać:( kuurcze kurcze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszaj się !! :) jak nie będziesz miała czasu to trudno :0 Wiele dziewczyn pisało do mnie , że może mieć z tym problem , czas nie jest tutaj żadną przeszkodą ! :)

      Usuń
    2. ja właśnie też myślę czy się zgłosić :) i mam ten sam problem co Moń,że nie wiem czy czasowo dam radę!

      Usuń
    3. Tak jak już powiedziałam - Zgłaszajcie się! :P Z czasem jakos sobie poradzimy :D

      Usuń
    4. Wzór bardzo mi się spodobał, jest świetny i idealny na początek :) Zgłosiłam się już. Ja też mogę czasem się nie wyrobić, ale przecież tak jak to opisałaś Framubesa, to ma być taka "koleżeńska grupa wsparcia" :D Przecież jak czasem pominie się jakiś wzorek, albo doda po czasie to chyba nic się nie stanie. Głównie ma być zabawa, zdobywanie umiejętności i inspiracji, a nie gonienie na siłę z terminami :)

      Usuń
    5. Dokładnie o to mi chodzi ! :)

      Usuń
  5. Super wzory :) bardzo lubię takie połączenia kolorystyczne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne wzory, szczególnie wykonanie widoczne na pierwszym zdjęciu:) ja nawet nie odważyłabym się spróbować:)
    PS. zostaję już u Ciebie na stałe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się takie zdobienie, nosiłam podobne podczas wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. będę zaglądać z ciekawością i oglądać kolejne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śweietnie, jestem ciekawa co zmalują dziewczyny ;) mogłabym też spróbować ? chociaż wątpię , że mi wyjdzie, wzorki zawsze robię wykałaczką albo wkladem długopisu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, że tak ! Im nas więcej tym lepiej ! :)

      Usuń
  10. Ciekawa jestem Waszych wzorków :D

    OdpowiedzUsuń
  11. uuuuuu pooodoooba mi się *.* !
    Fajnie byłoby, gdyby wszystkie Wasze wzorki znajdowały się w jednej notce :) Najpierw obrazek dla wzoru a następnie Wasze odzwierciedlenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że tutaj trafiłam! Zgłaszam się :) Fajny pomysł i w końcu jakaś akcja, w której mogę brać udział od początku!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny wzorek, czekam na Wasze interpretacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł, czekam na to jak projekt się rozwinie :) I podoba mi się wzór, który wybrałaś na początek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uuu :D Fajnie, fajnie! Kolorki już wybrałam, pierwsza warstwa lakieru za mną! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy wzór! :) Jestem ciekawa jak Wam wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. No doooobra będzie grubo :) Nie no trzeba dać radę. Rozumiem, że czas na dodanie notki i podrzucenie Ci linka do niedzieli tak?

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie zobaczę prace dziewczyn, ja jako beztalencie nie wezmę udziału ale wzór jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. przyznam się, że jestem tu pierwszy raz i chyba będę wpadać częściej, fajne propozycje.
    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem ładny wzorek ;)) Ja oglądam ich wiele, ale najbardziej na paznokciach lubię klasyczny frencz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się bardzo podoba ten wzór :) fajne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  22. No to zaczynam myśleć nad moim wzorkiem :)
    Dziękuję za dopisanie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny wzorek, aż jestem ciekawa efektów :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooo super,że tyle Was weźmie udział ^^ Co do wzorku to jestem ciekawa jak wyjdzie,ja raz próbowałam taki zrobić,ale nie wychodził mi ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. No i zmalowałam już ! Przyznaję, łatwo nie było... wydawał się prosty, ale namalować starym pociętym pędzlem do eyelinera żeby to jeszcze było w miarę symetryczne... no, nie wyszło idealnie, ale jest! Jutro rano strzelę fotki i prześlę Ci wraz z linkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale piękne inspiracje! :))

    OdpowiedzUsuń
  27. u mnie niestety brak paznokniowego talentu :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrze że na początek coś w miarę łatwego, takiego jeszcze nie próbowałam i sama jestem ciekawa co mi z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna propozycja :) Chętnie poczytam o co chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ten srebrny wzrorek z różowym ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny wzorek:) obecnie mam lenia i za mało czasu aby robić tego typu rzeczy na paznokciach, niestety:(
    pozdrawiam i zapraszam na urodzinowe rozdanie http://www.thisisastylishworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wzorek niby prosty, ale bardzo mi się podoba ;D Już od dawna zabieram się do zrobienia czegoś takiego na paznokciach i w końcu trzeba się zmobilizować :D

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny wzorek, ja takiego na 100% bym nie zrobiła :D

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny wzorek, samą mnie korci zgłosić się, ale podejrzewam, że polegnę zaraz na początku... Powodzenia :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny wzorek :) Czy w trakcie trwania akcji bedzie mozna sie przylaczyc? Po urlopie mam za duzy mlyn, ale moze za jakis czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny pomysł na pierwszy wzór, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. połamałabym palce jakbym miała tak paznokcie pomalować :D w ogóle nie mam manualnych talentów, do niczego;p

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny wzór :) Jeszcze tak nie malowałam paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny wzorek! Chociaż nie jestem fanką zdobień na paznokciach i zazwyczaj stawiam na jeden kolor, to ten wzór bardzo mi się podoba i na pewno wypróbuję :)
    Buziaki! :*
    Iza

    OdpowiedzUsuń