21 lis 2013

Klub Paznokciowy tydzień 3 !

No to już mamy 3 tydzień Naszej klubowej zabawy! Niestety w tamtym tygodniu nie dałam rady zmalować wzorku. Dokładniej podjęłam jedną próbę i nie nadawała się ona do publikacji, ponieważ łapek to "coś" nie przypominało :D W przyszłym tygodniu wracam do blogowego życia ! Już w niedziele ostatni dzień pracy przede mną tak więc wszystko powolutku wróci do normy :) Praca (13h dziennie) + studia to zdecydowanie za dużo dla mnie :D 
Nie przedłużając zapraszam Was do oglądania mojego kropkowego "dzieła". Musiałam zainwestować w specjalny "przyrząd" do robienia kropeczek, bo inaczej nie dało rady :D Następne będą o wiele ładniejsze i równiejsze, ale co tam! Od czegoś przecież trzeba zacząć :D 



A teraz ja czekam na Wasze dzieła ;) Podsumowanie najprawdopodobniej ukaże się w poniedziałek- w niedziele spędzę calutki dzień w pracy :) 

Klubowiczki, mam jeszcze do Was prośbę ! 
Wiele z Was pisze i pyta się o banner - sama niestety nie mam do tego talentu i może Wy przyślecie swoje propozycje i wspólnie wybierzemy nasze logo ? 
Czekam na Wasze propozycje ! 

38 komentarzy:

  1. Z moimi zdolnościami banerowymi raczej kiepściutko, ale spróbuję, a nóż widelec uda się sklecić coś sensownego ;)
    Kropeczki fajne, bardzo podoba mi się ten lakier bazowy, zdradzisz co to za cudak? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sensique :) Myślałam, że już gościł u mnie na blog - przeszukałam wszystko i nie ma :(

      Usuń
  2. Ale słodkie kropeczki, świetnie je umiejscowiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądają te kropeczki. Fajnie, że nie są pod linijkę, bo tworzą dzięki temu ciekawy efekt ;) Zdobienie za pomocą sondy jest o wiele łatwiejsze, to fakt :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dzisiaj ruszam :)Pięknie Ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie to wygląda i już chyba wiem, jak zrobić paznokcie następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba! zarówno kolor lakieru, jak i wzorek w postaci kropeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. slicznie Ci wyszło te połączenie :) zobaczymy co ja zmaluje w weekend :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne te kropeczki, czekam na resztę prac :) Bo zawsze mi się bardzo podobają wykonane wzroki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie wyglądają! piękne kropeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudnie wyszły pazureczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. a mi kropki nie chcą wychodzić :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne i pomysłowe kropeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny kolor :) jeszcze nie próbowałam z kropkami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne takie delikatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam podobnie zrobione kropeczki! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne...chyba muszę na coś podobnego pokusić.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny pomysł :) Podoba mi się ten szary lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialnie, że kropeczki są właśnie tam, a nie na całych pazurkach. Jestem baaardzo na tak! (:

    OdpowiedzUsuń
  19. Wzorek ładny,ale według mnie kolorki trochę za smutne .

    OdpowiedzUsuń
  20. te kropki ładnie rozweselają kolor bazowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kropki z pomysłem - to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest pięknie :) proste zdobienie, które wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS - mam nadzieję, że moje kropki już widziałaś ;)
      http://my-own-colors.blogspot.com/2013/11/3-paznokciowy-klub-kropki.html

      Usuń
  23. Slicznie eyszly :) ja uwielbiam kropeczki, ale do projektu zmaluje dopiero jutro bo dzisiaj IDE na imprezę i stawiam na frencha ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne paznokcie, bardzo oryginalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne paznokcie ;))
    Obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;))
    wikaaa-wika.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  26. http://dzikawozkowa.blogspot.com/2013/11/paznokciowy-klub-tydzien-3-kropki_22.html
    Moje kropki, podejście drugie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne te kropeczki, fajnie je umiejscowiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie Ci wyszło :)
    a to moje zdobienie :
    http://kendallsnails.blogspot.com/2013/11/paznokciowy-klub-tydzien-3-kropki.html

    OdpowiedzUsuń
  29. pewnie, że jestem ciekawa, zapowiada się wspaniale! :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Wysyłam Ci moje pazurki:
    http://playhardstaycute.blogspot.com/2013/11/wczorajsze-rossmannowskie-zakupy.html

    A Twoje mi się bardzo podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  31. O jak fajnie, że chcesz zobaczyć nasze dzieła :D Zapraszam cię w takim razie na mój kanał http://www.youtube.com/channel/UC2BzDtu5AHfCFEFNgPJ_T3A . jeśli uznasz to za spam, to przepraszam i usuń jak najszybciej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń