13 lis 2013

Głosowanie na wzorek tygodnia III !

Kochane Me ! Dzisiaj szybciutko, malutkie głosowanie na wzorek następnego tygodnia ! :D Wybieramy z 7 wzorków. W komentarzach wpisujcie cyferki, oczywiście głosować mogą wszyscy, nie tylko Klubowiczki ! Zadecydujcie w jakim wydaniu chcecie nas zobaczyć w przyszłym tygodniu :) 


1. Galaxy 


2.Panterka - aż dwie dziewczyny wysłały mi tą propozycję ! :) 


3.Krateczka :)


4. Paski


5.Dmuchany wzorek


6. Ombre


7.Kropeczki


I tak dla przypomnienia obecny wzorek ...
Proszę o wrzucanie mi linków, albo wysyłanie na emaila. Widziałam już kilka Waszych prac, a obecnie nie mam czasu tego wszystkiego zapisać, więc boje się, że mi gdzieś umkną przy podsumowaniu ! 



78 komentarzy:

  1. Ja głosuję na 7 ;)
    link podeślę później na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja na 1 albo 2 :) ale nie wiem czy mój głos się liczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem za kropeczkami, cała reszta to póki co wyższa szkoła jazdy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ups, cyferki miały być ;) kropeczki, czyli 7 :)

      Usuń
  4. Galaxy to dla mnie jedna wielka zagadka połączona z magią - chętnie zobaczę Wasze z nim zmagania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są świetne, jestem ciekawa, co zmalują dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 lub 7 - o galaxy nawet nie marzę :D a równe kropki też trzeba umieć zrobić! XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz ochotę na niespodziewaną paczuszkę to zapraszam do mnie;)

      Usuń
  8. Kropeczki i paseczki :) Są stosunkowo prostym wzorem a jakże efektownym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurcze, ciężko :D ja głosuję na 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 7 zdecydowanie ;) Zacznijmy od najłatwiejszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Waham się między galaxy a ombre. Ombre jest mi bardzo dobrze znane, robię je często i sobie i innym więc dość dobrze mi wychodzi. Galaxy robiłam raz, nawet nieźle mi wyszło, chętnie bym powtórzyła. Kropki robię bardzo często i jest to chyba najbardziej znany mi wzorek więc nie chcę iść na łatwiznę, ale widzę, że dziewczyny już przegłosowały :D

    No więc głosuję na nr 1 czyli Galaxy :)

    PS Dostałaś link do mojej pracy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam jedną próbę z galaxy i kilka z ombre :) oj chyba rzeczywiście kropki wygrają !

      Link najprawdopodobniej dostałam na portal przepis na kobietę - otrzymałam wiadomość na emaila, że coś na mnie czeka od Ciebie w skrzynce ,aczkolwiek jeszcze tam nie zaglądałam :)

      Usuń
    2. No właśnie widzę, że chyba jednak kropkować będziemy w przyszłym tygodniu. :)

      Tak, link jest na PnK :)

      Usuń
  12. Ja jestem za galaxy i panterką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja głosuje na 7, 6 lub 4 reszta trudna jak na początek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja niestety muszę zrezygnować z paznokciowego klubu, nie nadaję się w ogóle do tego i tylko czas i cierpliwość tracę, a jak coś mi nie wychodzi perfekcyjnie to potem wstydzę się to publikować. Ale będę dzielnie kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczynki, widzę, że wysoko sobie stawiacie poprzeczkę! :) Ja bym chętnie zobaczyła mnóstwo panterkowych pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem za 5 (ktoś mi powie co było na samym końcu w kubeczku, bo na pewno nie zmywacz)
    albo 1

    OdpowiedzUsuń
  18. ja głosuję na moją propozycję, czyli nr 1 :D
    zdobienie na drugi tydzień: http://kendallsnails.blogspot.com/2013/11/psy-na-paznokciach-czyli-tydzien-2.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie bym obejrzała galaxy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmmm... wszystkie fajne :) Zastanawiam się nad 1,2 albo 7. Może na początek faktycznie kropeczki? Oddaję głos na 7 :) Może jutro stworzę w końcu nasze łapki z tego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim zdaniem 1 jest najfajniejsza, ale nie wiem czy nie będzie zbyt trudna dla początkujących. Z moimi umiejętnościami za pewne nic dobrego by nie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Galaxy :)

    kodeks-kosmetyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Galaxy zdecydowanie:) Tyle czasu już zbieram się za jego malowanie ze najwyższa pora to zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Galaxy te po prawej :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Głosuję na numer 2, piękne są <3 Zwłaszcza na zdjęciu po prawej stronie. Szkoda, że jestem całkowitym antytalentem w zdobieniu paznokci bo chętnie bym sobie zrobiła taki wzór :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    kosmetyczneszalenstwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Swój głos oddaję na panterkę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. chyba panterka, albo kropeczki - wykonalne ;)
    dodałam przed chwilką łapki z tego tyg : http://loveandvanillascent.blogspot.com/
    no i zapraszam na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  28. moim faworytem jest ten kosmiczny nr 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. paski kropki i galaxy najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. moje łapki
    http://lakieromaniasyli.blogspot.com/2013/11/116-klub-paznokciowy-frambuesy-i.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Podrzucam Ci moje zdobienie łapkowe:
    http://hinata29295.blogspot.com/2013/11/paznokciowy-klub-tydzien-2-apki.html

    OdpowiedzUsuń
  32. http://kotek-pstrotek.blogspot.com/2013/11/kocie-apki-czyli-tydzien-2-w.html

    moje kocie łapki :*

    OdpowiedzUsuń
  33. galaxy piękne :D
    zapraszam do mojej akcji http://ulamekprawdy.blogspot.com/2013/11/akcja-grudzien-miesiacem-dla-rzes.html

    OdpowiedzUsuń
  34. mam słabość do kropeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  35. termin już minął niestety, ale może się jeszcze załapię ;-)
    www.lakierkowo.blogspot.com/2013/11/klub-paznokciowy-zdobienie-tydzien-2.html

    OdpowiedzUsuń
  36. szkoda, że spóźniłam się z głosowaniem bo głosowałabym na panterke z opi :D

    OdpowiedzUsuń