30 lis 2013

Brąz na pazurkach :)

No to na sam początek z moich Rossmanowskich zakupów na pazurki poleciał brąz z wiśnia. Aczkolwiek dziś skupmy się tylko na brązie, dobrze ?  Wiśnia ma przepiękny kolor i już nie mogę się doczekać aż rzucę ją na pazurki i pokażę Wam w pełnej okazałości - dziś , nie istnieje :D 
Serię od Rimmel Salon Pro po prostu UBÓSTWIAM ! Dwa poprzednie kolorki, które lezą u mnie w lakierkowej szkatułce są bardzo często używane. Brzoskwinka była moim ulubieńcem lata :) Wiedziałam ,że i teraz muszę się na coś skusić. Cała seria ma cudowne kolorki. Tym razem postawiłam na coś bardziej stonowanego, odpowiedniego do obecnej, niestety dość smutnej i ponurej pory roku. Jasny czekoladowy brąz. Jak Wam się podoba? Zdjęcia niestety nie oddają w pełni tego koloru. Wyszły na nich jakieś prześwity, których tak na prawdę na pazurkach nie ma :( Skąd się tu wzięły? Nie mam pojęcia...
Za co kocham serię ?  Najbardziej chyba urzeka mnie ich pędzelek. Jest spory i płaski, świetnie i szybko się nim maluje. Jego zaokrąglona końcówka mocno ułatwi nam malowanie przy skórkach. Lakiery świetnie kryją, szybko wysychają, mają przepiękne kolory i długo się trzymają. Czego chcieć więcej ? :) 
Tutaj rozpisywać się nie będę , odeślę Was za to do :
Jeśli jeszcze nie macie tej serii w swoich lakierowych zbiorach to myślę, że warto kupić i samemu się o niej przekonać :) Ja z całego serca ją POLECAM :) 


Do 6 grudnia czekam na pomysły Bannerku do Paznokciowego Klubu ! :) Jak na razie mam kilka prac, mam nadzieję, że mnie nie zawiedziecie i coś jeszcze uda Wam się wymyślić !  Za tydzień w weekend zrobimy głosowanie i wybierzemy ten , który według nas jest najlepszy :) 

28 komentarzy:

  1. Ale piękne! Kolory już lekko jesienne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. rimmel salon pro wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kolor Rimmel'a już mnie w 100% przekonał :D A jak napisałaś o dużym pędzelku, które uwielbiam to na 1000% je wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory zdecydowanie jesienne :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesien na paznokciach, to mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekoladka jest super. Miałam podobny z Inglota, ale w sumie już kończy swój żywot. Chyba zaopatrzę się w ten co Ty masz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten rzeczywisty brąz bardzo fajny, ten drugi blee :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolorki muszę die zainteresować tą serią:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obydwa kolory bardzo mi się podobają i świetnie się ze sobą łączą :D

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja lubię brązy i z chęcią je jesienią używam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory przepiękne a w szczególności ten z rimela :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne kolorki, typowo jesienne :)
    Nadrobiłam zaległości w Klubie, przesyłam Ci linki:
    Kropki: http://hinata29295.blogspot.com/2013/11/paznokciowy-klub-tydzien-3-kropki.html
    Galaxy: http://hinata29295.blogspot.com/2013/12/paznokciowy-klub-tydzien-4-galaxy-nails.html

    OdpowiedzUsuń
  14. nie przepadam za brązem na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama nie wiem, który podoba mi się bardziej! :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam jeden lakier z tej serii - czeka na rozdziewiczenie :D

    OdpowiedzUsuń