8 paź 2013

Paczki, paczuszki...

I znów dłuuuugo mnie nie było. Plany odnośnie bloggowania tym razem pokrzyżował mi internet, a dokładniej jego brak :( Na szczęście wszystko już wróciło do normy i pora nadrobić przeogromne zaległości :) Mam w planach kilka notek dla Was i mam nadzieję, że uda mi się je niebawem zrealizować - między innymi marzy mi się zrobienie podsumowania miesiąca - WRZEŚNIA :) Na kalendarzu już 8 Października, ale co tam - damy radę :D Dzisiaj przybywam do Was z ostatnimi paczuszkami, które dostarczył mi listonosz  i których jeszcze Wam nie pokazywałam :)  Są może jeszcze jakieś Panie, które wypróbowały płukankę z kawy i przypadła Wam do gustu ? Pod ostatnim postem kilka z Was  wypowiedziało się na ten temat i były same pozytywne komentarze, więc te które jeszcze nie próbowały - DO DZIEŁA ! :) 

Na początek moje wygrane w konkursie Fitomed, których ostatnio w blogosferze była cała masa :) Szczęście się do mnie uśmiechnęło i udało mi się wygrać kremiki. Zdradzę Wam malutki sekrecik - jeden z nich będzie przeznaczony na malutkie rozdanko u mnie na blogu - mam nadzieję, że są na niego chętne? :) 
Sama jeszcze go nie próbowałam, ale po przeczytaniu składu mam wrażenie, że będzie po prostu CUDOWNY ! 



 Po wielu miesiącach oczekiwania dotarł do mnie bidon od Powerade. Można go było otrzymać po wysłaniu 3 kodów z butelek promocyjnych. Białą bransoletkę, którą widzicie przy korku samemu się projektowało :) Z jednej strony cytat - ten, który tutaj widnieje - z drugiej nasze imię :) Jeszcze go nie używałam, ale na pewno się przyda !! 



I na sam koniec wygrana w rozdaniu ! Wreszcie i mi się udało ! :) Wygrałam na blogu MADELEINE. Spójrzcie tylko jak wszystko było przepięknie zapakowane w bibułki ! Aż nie mogłam tego otworzyć dopóki nie zrobię dla Was zdjęć. Za słodkości DZIĘKUJE - już nie ma po nich śladu :D W środku był jeszcze cudowny liścik ;)



42 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej :) ciekawi mnie ten krem z Fitomed ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje, z fitomed jeszcze nic nie miałam ale czytałam pozytywny o kremach od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne rzeczy, kremy z Fitomed zdobywają same pozytywne recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wygranej:) faktycznie wszystko pięknie opakowane:) ja jeszcze z Fitomedu nic nie miałam, ale myślę nad zakupem jakiegoś produktu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne paczuszki :)

    Coś do wszamanka coś kosmetycznego :)

    I życie staje się piękne hihi :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne paczuchy :) obecnie rzuciłabym się na tą słodką wersje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wygranych :)
    Ciesze się że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodycze <3 Zapraszam na nowy post <3 Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje. Fajny ten pomysł z tą BRANSOLETKĄ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. same wspaniałości! :)
    Mi listonosz już dawno nic nie przyniósł :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Technic electric<3 czekam na recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wygranej i zazdroszcze listonosza, ktory takie fajne paczuszki przynosi ;) Bidon super sprawa, zwlaszcza z tym motywem i imieniem :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. no nie... pokazałaś mój brak zdolności manualnych :D udanego testowania! :)
    a bidon super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak zdolności manualnych !! :P Czytaj komentarze - wszyscy piszą, że przecudnie zapakowane i że aż żal je było otwierać :P

      Usuń
  14. Oj tam od września mineło tylko 8 dni,who cares ;) Fajne przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super paczuchy :D i tak ładnie opakowane :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tego co widzę, październik u Ciebie zapowiada się bardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  17. super paczki! gratulacje i udanego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  18. przepięknie zapakowana ostatnia wygrana! aż szkoda odpakowywać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. paczuszka z wygrana bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zapowiada się ciekawie ;* a bransoletka z cytatem, wspaniały motywator:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne paczki! A kremy z fitomedu zbierają pozytywne recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super nowości, oby wszystko dobrze Ci służyło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje :)
    Kinder bueno, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie, ze już jesteś :) ja tez ostanio przezywałam lawirownia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie czytałam o Twojej przeprowadzce :) Jestem na bieżąco ze wszystkim tylko milczę :P

      Usuń
  25. Super paczki i świetna wygrana! Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej ucieszyłabym się z kinder bueno ;) Bardzo fajne paczuszki, gratuluje wygranej

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojjj ale się Magda postarała z pakowaniem ;) Super paki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ! A ona twierdzi, że brzydko :P Paczucha była przepiękna ! :)

      Usuń
  28. Nie słyszałam jeszcze o tych kremach, a rzeczywiście wyglądają obiecująco :)
    Gratuluję wygranych, bo wiem jak to cieszy :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja to nie jestem szczęściarz w konkursach i rozdaniach:D ale coo tam :D udanego testowania i gratuluję:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne przesyłki :) Gratuluję i miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń